Mulla oli inhottava deittikokemud eilen, pakko purkaa
Mies oli aluksi ihan ok, oltiin kahvilassa. Hän asui siinä lähellä, joten uskaltauduin kotiin, kun tuntui, että hyvin menee.
Kotonaan alkoi sitten käydä iholle. Lopulta homma meni siihen, että tyyppi veti käteen ja katseli mua samalla. Mä en suostunut mihinkään, vaikka kyseli, mutta kyllä mun arvo naisena tuntui samalta kuin vessanpytty. Hyi helvetti.
Menee hetki ennenkuin tässä uskaltaa ketään tavata, oli niin ällö kokemus. Eikä ikinä kenenkään kotiin, vaikka kuinka tuntuisi rennolta tyypiltä.
Kommentit (63)
Miksi ihmeessä menit sen kotiin? Ei saa koskaan mennä vieraan miehen kotiin.
Olipa inhottava kokemus. Lähditkö heti pois tilanteesta?
Jäit kuitenkin siihen vaan möllöttämään ja katsomaan sen runkkausta?
Vierailija kirjoitti:
Jossakin vaiheessa suhde voi tietenkin syventyä niin, että mennään toisen kotiin. Ei ekoilla deiteillä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin vaiheessa suhde voi tietenkin syventyä niin, että mennään toisen kotiin. Ei ekoilla deiteillä kuitenkaan.
Tajuatko ettet voi tänä päivänä päästää ketään noin helposti iholle? Deittisaiteilla pyörii saalistajia.
Tyypin "rentous" on indikaattori hyvyydestä?
Ei ihme että te naiset löydätte aina ne seksinmetsästäjät.
Kannatti mennä runkkarin kotiin? No ensi kerralla sitten viisaammin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypin "rentous" on indikaattori hyvyydestä?
Ei ihme että te naiset löydätte aina ne seksinmetsästäjät.
Itsevarmuus ja rentous naisseurassa.
Naiset satavat kivasti kokeneen pelimiehen pussiin.
Kyllä omassa kodissaan saa itsetyydyttää.
No, kostuitko yhtään? Edes ihan pikkasen...? Myönnä rehellisesti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko ettet voi tänä päivänä päästää ketään noin helposti iholle? Deittisaiteilla pyörii saalistajia.
Saalistajat eivät jaksa odottaa, että pääsevät iholle, jos se siirtyy useiden tapaamiskertojen päähän. Normaalit ihmiset eivät karkotu muutaman viikon odottelusta.
Jos tosiaan menit tuntemattoman miehen luo ja jäit katsomaan sen r*nkkausta niin melkein voi sanoa että.ansaitsitte toisenne.
Oliko kunnon kulli vai vain sellainen penis?
Vierailija kirjoitti:
Jäit kuitenkin siihen vaan möllöttämään ja katsomaan sen runkkausta?
Runkkaava tuijottava mies asunnossaan voi olla pelottava.
Kivasti tässäkin ketjussa syyllistetään naista.
T. Ei ap
Siis todella opin, etten ikinä kotiin mene, vaikka vaikuttaisi miltä. Ja en kostunut, mua oksetti. Tyyppi vielä kysyi, että haluanko sen suuhun - joo, mutta ei. Olisi vaan pitänyt tosiaan lähteä menemään.
Jos tämä on totta niin käy jossain terapiassa puhumassa tilanne auki. Voi jäädä vaivaamaan pidemmän päälle. Sairasta mieheltä. Hyi.
Mikä ihmisiä oikein provosoi näihin juttuihin ? Ne pitäs lopettaa ihmisten elämäst ni ei olis tälläst
Et mee kenenkään kotiin!!!