Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi tajusin ostaa pienen kaksion

Vierailija
11.03.2023 |

Jossa iso vessa. Ja pieni makuuhuone.

Tuollaiset konttiyksiöt on järkytys.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tajusin ostaa ison omakotitalon. Oma osuus lainasta 600e,140 neliötä.

140 neliötä ei ole iso omakotitalo.

Ei minunkaan mielestä. Ok-taloni on 148 neliötä, suhteellisen tilava erillinen keittiö 20 neliötä, ruokahuone ja olohuone yht. 40 neliötä. Kaksi veskiä suihkukoppeineen (pieniä mutta ikkunallisia), nk. pesutupa/kuivaushuone. Eteinen tilava neliskulmainen ja VAIN yksi makuuhuone 30 neliötä. Yksin asun, joten tila riittää hyvin muttei mikään iso sentään ole. Hyvä puoli on, että on iso terassi ja ulkovarasto lisäksi.

Vierailija
22/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ostin 80-neliöisen kolmion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos konteilla tarkoitat keittiöttömiä hirvityksiä, niin niitä ei kauan rakenneta. Ei niitä kukaan osta kodikseen.

Paljon mielummin pieniin neliöihin avokeittiö kuin pieni keittiökoppi eli -komero.

Ennen ne oli tupakeittiöitä, joissa oli eteinen väliseinän takana. Nyt ne on eteiskeittiöitä, ulkovaatteet naulakossa ihan vieressä, rasva ja sen käry vaatteissa.

Vierailija
24/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 60neliön kaksio, pienempään en muuttaisi.

no muuttasithan jos olisi pakko, et saisi muuta. mul 6okg naisystävää lihavampaa en haluis mut kyllä ottasin jos antasivat ja en muilta saisi.

Vierailija
25/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 60neliön kaksio, pienempään en muuttaisi.

Sama täällä. Huoneet tarpeeksi isoja.

Vierailija
26/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on 157 neliötä kerrostalossa, viisi makuuhuonetta, kaksi kylppäriä ja yksi erillinen vessa.

Vierailija
27/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos konteilla tarkoitat keittiöttömiä hirvityksiä, niin niitä ei kauan rakenneta. Ei niitä kukaan osta kodikseen.

Vasta joitakin kymmeniä vuosia rakennettua, ja kaupaksi käyneet koko ajan oikein hyvin. 😂

Ei niitä kodiksi osteta vaan sijoitukseen.

Vierailija
28/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen vähään tyytyväinen. Vuokrasin 2h+k 54m2 kaupungin keskustasta 560€/kk. Tää on täysin rempattu 4.krs asunto, lasitetulla parvekkeella, ja mä olen tästä iloinen.

Vierailija
29/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mielummin pieniin neliöihin avokeittiö kuin pieni keittiökoppi eli -komero.

Päinvastoin. Mulla oli yksiössä keittokomero noin 6 neliötä eli vähän vajaa keittiö. Sinne mahtui hyvin kolmen hengen ruokapöytäkin. Helpotti paljon, kun toisella oli keskittymistä vaativia töitä eli keittokomeron oven sai kiinni. Lisäksi koko kämppää ei tarvinnut saastuttaa kalanpaiston hajulla ja kaalituotteiden keittämisellä, näihin hajuihin ei pelkkä liesituuletin riitä. Oletko sinä se ihminen, joka tarvitsee apua keittiötöissä, kun niin halajat avokeittiötä?

Vierailija
30/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 neliön kaksio? Minulla oli tuon kokoinen yksiö.

Vierailija
31/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on 157 neliötä kerrostalossa, viisi makuuhuonetta, kaksi kylppäriä ja yksi erillinen vessa.

Joko sulla on hiton iso perhe tai hiton tyhjä kämppä.

Vierailija
32/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olen vähään tyytyväinen. Vuokrasin 2h+k 54m2 kaupungin keskustasta 560€/kk. Tää on täysin rempattu 4.krs asunto, lasitetulla parvekkeella, ja mä olen tästä iloinen.

Minkä kaupungin keskustasta?

Vierailija
33/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi asumaan 36 m2 kopissa kerrostaloläävässä. Joku taso olla pitää. Asun yksin 156 m2 omakotitalossa, tämä on ihan minimi.

Vierailija
34/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa kaksiossa pystyisi kohtaamaan oikeasti.

T:etäisä

Vierailija
35/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta joitakin kymmeniä vuosia rakennettua, ja kaupaksi käyneet koko ajan oikein hyvin. 😂

Ostin asuntoni 7 vuotta sitten, kaksion. Kävin katsomassa aika monta 50-70-neliöistä asuntoa pk-seudulla. Keittiöttömiä ei ollut tyrkyllä.

Mutta ehkä sä asut eri maassa.

Vierailija
36/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämppä on täynnä, neljä meitä on. Makkareiden lisäksi on omat työhuoneet vielä itselleni ja miehelle. Ja on niin mukavaa, kun saa olla omassa rauhassa välillä, esim. mies kuuntelee musiikkia omassa huoneessaan eikä se häiritse muiden tv:n katselua tai muuta tekemistä.

Vierailija
37/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun omassa rivarikolmiossa, iso lasitettu terassi ja nurmipihaakin riittävästi, kaukolämpö ja kaikki herkut, vastike 240 €/kk, sis. kaiken, myös veden ja pihanhoidon. Kallista on kerrostaloläävässä asuminen.

Vierailija
38/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämppä on täynnä, neljä meitä on. Makkareiden lisäksi on omat työhuoneet vielä itselleni ja miehelle. Ja on niin mukavaa, kun saa olla omassa rauhassa välillä, esim. mies kuuntelee musiikkia omassa huoneessaan eikä se häiritse muiden tv:n katselua tai muuta tekemistä.

Siis niistä viidestä makkarista kaksi on työhuoneina.

Vierailija
39/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa tällainen ketju? Mikä pointti?

Minun kengännumeroni on 37. Mikä Sinun kengännumerosi on?

Vierailija
40/57 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tarkoitin siis että pieni kaksio on esim parempi myydä kuin yhden huoneen yksiö.

Toki asuisin väljemmin ja ehkä se toteutuu joskus.