Mies on tahrannut mattoni
Eikä edes ehdottanut mitään toimenpiteitä korjatakseen asian. Minun ostama. Heitti siis esineen kerran matolle kun suuttui jostain, ja matto tahraantui. Matto maksaa 170e ja on tärkeä minulle.
On myös käyttänyt veitsiäni saksien sijaan rakennustöissä ilman lupaani (terät tylsistyy ym). Ei ota vastuuta ja kokee että toimii oikein.
Mitä tekisitte.
Kommentit (14)
Jaa jaa, minä ajattelin että on paskonut matolle.
Vierailija kirjoitti:
No nosta kissa pöydälle ja vaadi, että mies puhdistaa/puhdistuttaa maton ja hankkii terävät sakset tilalle (saksia ei käytännössä voi teroittaa).
Hyi helkkari. Menee varmasti nuolemaan Oivariinia ja leikkeleitä. Juuri sain katettua ja kohta on perunat kypsiä
Vierailija kirjoitti:
No nosta kissa pöydälle ja vaadi, että mies puhdistaa/puhdistuttaa maton ja hankkii terävät sakset tilalle (saksia ei käytännössä voi teroittaa).
Mulla on Fiskarsin sakset ja Fiskarsin saksienteroittaja.
Mies saa tehdä mitä haluaa. Sinun naisena kuuluu olla hiljaa. Piste.
Muistan ikuisesti sen kun exäni kaveri käveli kuraisilla kengillä mun uudelle matolle. Järki ei varmaan pakottanut.
Naisen tavaroiden rikkominen, sotkeminen ja siirtely on miehelle sitä reviiritaistelua ja -merkkaamista.
Seuraavaksi alkaa ilkely ja töniminen, kun häntä niin ahdistaa.
Käännä matto toisinpä-Tää ei vähennä harmitusta. Matto on ollut hyväkuntoinen molemmilta puolilta.
Ja sitten kun se matto on sellainen ettei se paska lähde siitä.