Poikaystävä tuhlaa kaikki rahansa osakkeisiin, eikä juuri matkustele
Onko muut törmänneet miehiin, jolla samaa? Eli liikaa ajatellaan säästämistä ja elämä jää elämättä. Itse matkustaisin aina, kun vaan on rahaa, mutta mies ei lähde reissuun kuin 1-2 kertaa vuodessa.
Kommentit (137)
Naiset... -.-
Mikä teitä vaivaa? -.-
Ei kukaan halua kitupiikkiä. Ukko vaihtoon, asap.
Matkustaminen on ilmastorikos, paitsi jos matkustaa pyörällä.
Tuhlaa osakkeisiin? Se on säästämistä.
Vierailija kirjoitti:
Red Flag! Juokse tyttö, juokse!
Nimenomaan, älä sotkeennu mieheen joka käyttää anglismeja!
Sano sille että osakkeet laskevat vielä jonkun kuukauden ja putoavat ehkä 20-40% .
Pohjia ei olla nähty vielä.
Pian voi kyllä olla historiallisen hyvä hetki sijoittaa. Ongelma vaan on ettei kukaan tiedä ihan täsmälleen milloin.
Saattaa olla viisaampaa laittaa 3-6kk päästä rahaa osakkeisiin kuin käyttää kaikki rahat matkustamiseen.
Matkustaa ehtii eläkkeelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen on ilmastorikos, paitsi jos matkustaa pyörällä.
Ok, Greta ja Leo. Tai voihan sitä tietysti lentää myös yksityissuihkarilla. Se on ekoteko 🌍
Joo. Eksä tykkäsi sijoittaa ja varmaan tykkää vieläkin. Kerran kysyin, että kuinka paljon nyt sitten sijoitit tällä kertaa. No ostin kilon kultaa tällä kertaa. Tuosta on nyt tosi kauan ja olen seurannut ihan huvikseni kullan hintaa ja tosi hyvin sijoituksen teki silloin. Hinta on kaksinkertaistunut tuosta ajasta.
Hän kyllä matkusti myös, mutta sijoittaminen oli jotenkin verissä. Erottiin sitten ihan muista syistä eikä se sijoittaminen minua mitenkään haitannut.
Jos HÄN on poikaystäväsi tai mikä tahansa ei-aviomies, hänen raha-asiansa eivät kuulu sulle pätkääkään! Otappa huomioon että voi olla, että hän ei edes pidä matkustamisesta.
Asia EI kuulu sulle millään lailla, hoida vaan omat raha-asiasi!
Ei matkusta vai reissaa 1-2 kertaa vuodessa?
.
Mun mies ei myöskään ole kiinnostunut jatkuvasti hyppäämään jossain ja millekään löhölomalle ei lähtisi mistään hinnasta.... Mutta sitten taas aika yllättäviinkin kohteisiin lähtee ihan mielellään.
Ja samoin kuin ap:n miehellä, rahan käyttö on harkitua ja järkevää.
Ap on harmistunut kun poikkis ei vie ulkomaille shoppailemaan vaan sijoittaa.
Vielä kun osakkeet aina riski, hyvin voi olla ettei 5v päästä vielä merkittävää tuottoa. Monet amatöörisijoittajat kuvittelevat itsestään ihan liikoja.
Kai pitkällä aikavälillä voi tulla tuottoa mutta en tiedä mitä iloa suuresta summasta 50 vuotiaana kun nuoruus mennyt hukkaan.
Ei osakkeisiin TUHLATA. Sijoittaminen on mitä järkevintä puuhaa ja kaikkien tulisi sitä tehdä. Ilman sijoittamista minäkään en olisi velaton miljonääri. Sijoituslainaa otan jälleen jos/kun korkotilanne paranee, nyt en halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei osakkeisiin TUHLATA. Sijoittaminen on mitä järkevintä puuhaa ja kaikkien tulisi sitä tehdä. Ilman sijoittamista minäkään en olisi velaton miljonääri. Sijoituslainaa otan jälleen jos/kun korkotilanne paranee, nyt en halua.
Hyvin voi myös hävitä kaikki rahansa sijoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kaiken häviäminen on todella vaikeaa ja vaatii jo äärimmäistä typeryyttä ja ahneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kaikki voi aina voittaa vaan jonkun on myös hävittävä.
Minulla on rahaa koska sain perinnön mutta en ole matkustanut 10 vuoteen. Ruotsin laivalla kävin v 2016 mutta muuten en ole käynyt missään vaan olen pysynyt kotipaikkakunnalla. En näe järkeä tuhlata tuhansia euroja matkusteluun. Tuhlaan rahaa harrastuksiin kuten veneilyyn. Mökin voin vuokrata jostain lähistöltä kesällä. Pankissa ne tyrkytti sijoutuksia heti kun olin saanut perinnön. En tosiaan ala osakkeita ostamaan.
Tuhlaa elämää, sijoittaa rahaan.
Mikä sitten näistä tärkeämpää..
Aika on kaikille rajattu
Ap ei ilmeisesti käy töissä kun pystyy ravaamaan reissussa noin usein. Olisi luksusta, jos pystyisi reissaamaan kaksi kertaa vuodessa, mutta työ haittaa harrastuksia.
Tyhmä mies. Vaihtoon.