Nainen, miksi siedät väkivaltaista miestä?
Miksi olet ylipäätään sellaisen kanssa kimpassa? Oliko alussa paremmin ja miten se tämmöseksi meni? Vetääkö miehesi alkoa tai huumeita?
Miehenä ihmettelen että miksi ihmeessä fiksut normaalit naiset sietävät sellaisia kumppaneita.
Kommentit (274)
Uskoakseni häpeä on suurin syy sille, että nainen ei lähde suhteesta. Vuosien saatossa pelko astuu kuvaan. Ainut oikea teko on, että lähtee suhteesta ekasta lyönnistä. Joskus vainot, pah pitelyt, häirintä ym loppuu kun oikeus tuomitsee. Käynti lääkärissä jokaisen lyönnin jälkeen, kuvaaminen, viestien tallennus, näytöksi oikeuteen.
Tykkään kun mies on raju ja näyttää sen. Musta silmä naisella on mieheni mukaan sexy.
Naiset on luonteeltaan heikkoja. Kuten jo alkujen alusta kerrottiin: nainen on käärme.
Niille pitää opettaa tapoja kovimman kautta, muuten ovat vaatimassa kaikkea ja tekemässä pahaa.
Kasvattakaa lapsistanne vahvoja ja omanarvontuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden jälkeen tuli ensimmäinen kerta ihan puskista. Pikkuhiljaa lisääntyivät ja lisääntyivät, nykyään on melkein viikottaista. Mies on selvinpäin todella ihana ja lempeä, mutta viinapäissään ihan täysi piru. En uskalla jättää, koska pelkään hänen tappavan itsensä, enkä toivo kontolleni rakkaan ihmisen kuolemaa.
Minullakin oli nuorena poikaystävä joka uhkasi kännipäissään tehdä itsemurhan jos jätän hänet. Jätin syistä, että
1 en pitänyt juomisesta, en juo itse
2 ajattelin, että elämässä eteen tulevia ongelmia ei ratkaista itsemurhalla kiristämällä. En voinut ottaa niin suurta riskiä vakaalla pohjalla olleeseen elämääni.
Eron jälkeen ei hän tehnyt itsemurhaa, tai mistä minä tiedän, kuoli monta vuotta eromme jälkeen. Minä löysin ihanan miehen, jota olen rakastanut 48 vuotta, ilman mitään pelkoja ja uhkailuja.
Haluanpa kysyä näin päin: mies, miksi siedät väkivaltaista naista?
Miksi et lähde?
Itselläni erittäin hyvä esimerkki tästä, mies sieti ja kesti 16 vuotta alkoholiin menevää väkivaltaista naista, ja vaikka me jotka asioista hyvin olimme perillä yritimme auttaa ja tukea lähtemään, kieltäytyi. Ei ollut kuulemma mitään hätää.
Kunnes sitten joutui vatsanalueen leikkaukseen, kotiutuessa tiukka ohje olla nostelematta tai kantamatta mitään, ja kuinkas ollakaan kun pääsi kotiin tuli tiukka käsky lähteä kauppaan. Mies teki työtä käskettyä, tuli kotiin paita veressä, haava mahassa auennut. Mies soittaa ambulanssin, muija käskee mennä pihalle odottamaan, sisälle ei ambulanssihenkilökunnalla ole asiaa.
Tällä reissulla sitten vietettyään taas muutaman päivän sairaalassa mies sai tukea sosiaalihoitajalta ja vihdoin suostui muuttamaan ulos. Mikä siinä on että ei voi apua vastaan ottaa vaan antaa kiduttaa itseään, lähinnä psyykkisesti nainen kun on pieni eikä fyysisesti olisi pärjännyt vaikka uhkailikin.
Kertokaa miehet.
En siedä. Enkä ole sellaisen kanssa.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te rakastelette hakkavan miehen kanssa? Miten edes päästätte niin lähelle? Vai onko joka kerta jonkin tason raiskaus?
Mä en uskaltanut kieltäytyäkään, sit se ois ottanut väkisin.
Tämä on raiskaus. Jos suostumus puuttuu, se on raiskaus. Usein on näin, että uhri ei uskalla panna vastaan. Oikean elämän seksuaalinen väkivalta ei ole sellaista kuin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sietäisi. Ymmärrän että parisuhteessa tulee riitoja mutta jos päälle käy niin olkoon vaikka Ralph Fiennes niin lähtee samalla sekunilla joko omin jaloin tai poliisien matkaan ja takasin ei ole tulemista. Silloin on kaikki kunnioitus menetetty toista kohtaan.
Siis onko Ralph Fiennes oikeasti hakannut naisia?! Mä olen aina pitänyt hänestä näyttelijänä ja haastatteluissa vaikuttaa fiksulta.
Tällä tarkoitetaan luultavasti Fiennesin nuoruuden komeutta.
Miten Ralph Fiennes on saatu liittymään tähänkin aiheeseen?
Mies ei USKALLA olla väkivaltainen, tietää, että olen myös kykenevä puolustautumaan niin sanallisesti kuin muutoinkin, ei kaikkia naisia pysty noin vain mukiloimaan ilman, ettei osu omaan pataan myös, se kannattaa aina muistaa. Välineistöä löytyy aina ja vaikka kuinka paljon. Ei kaikki naiset ole Tossuja.
Väkivaltainen karju on lauman johtaja. Siksi. Katsokaa vaikka apinalaumoja, kuka siellä on liideri...
Mä olen jo jonkun aika ihmetellyt tämän "kiltin ja kunnollisen" miehen logiikkaa.
Haukkuu täällä naisia ja fantasioi väkivallasta naisia kohtaan, ja kitisee, kun ei saa naista, koska naiset haluavat vain "pahoja poikia." Siis mikä se paha poika on, jos ei juurikin naisia haukkuva pahoinpitelyistä fantasioiva uli?
Hänen oman logiikkansa mukaanhan naisten pitäisi olla ihan kuumina häneen. Vai mitä mä en nyt tässä ymmärrä?
"No kun se on pohjimmiltaan ihan hyvä mies" sanoo nainen öögat pimeänä !