Ostin kaupasta repun ja myyjä kysyi, että tarvitsenko muovipussia...
Kommentit (20)
Hän oli Asiakkaalle , palveleva kassa , hän kysy mikä asiakkaalta kuuluu kysyä.
Ei voi tietää asiakkaan ajatuksia, että ai, nyt asiakkaalla on reppu hän ei halua sitä laittaa muovipussiin vaan , haluaa heti käyttöön !.
Ei se on mahdottomuus , yhtä lailla jos ostaa kengät eihän toki kiellettä jos maksamisen jälkeen ottaa kaupan laput irti ja laittaa ne jalkaan .
Ja vanhat kengät vaikka roskiin.
Ja kun ostit hanskat myyjä kysyi vedätkö heti käteen.
Seuraava aloitus: "Ostin repun, myyjä EI tarjonnut muovikassia. Törkeä myyjä, miten ei muka tajunnut, että en MINÄ tällaista mustaa reppua halua käyttää, joten on varmasti menossa lahjaksi. Niin kun onkin. Myyjä oli vaan tahallaan törkeä ja pisti minut anelemaan muovikassia. En enää ikinä asioi samassa liikkeessä, toivottavasti eivät muutkaan."
Ei ole myyjilläkään helppoa.
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Kyllä minullekin tarjottiin muovikassia ja olin toki tyytyväinen, ettei tarvinnut lahjareppua roikottaa hihnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Mikäs siinä on vikana? Kohteliaat toivotukset on helppo tapa piristää suurimman osan mieltä eli tehdä asiakaspalvelukokemuksesta myönteinen.
Mun lemppari on kun asiakas ostaa lahjakassin ja lisäksi pari pientä ostosta jotka mahtuisivat hyvin siihen kassiin. Osan mielestä ostoksia ei voi missään nimessä pakata lahjakassiin vaan pitää ostaa myös pussi. Osa haukkuu tyhmäksi että miksi kyselet pussia kun minulla on tämä lahjakassi tässä, tietysti ostokset sinne. Niin tai näin aina teet väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ostit hanskat myyjä kysyi vedätkö heti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Mikäs siinä on vikana? Kohteliaat toivotukset on helppo tapa piristää suurimman osan mieltä eli tehdä asiakaspalvelukokemuksesta myönteinen.
Joopa joo...moni kassa toivottaa hyvän päivänjatkot seuraavan asiakkaan ostokselle...
No se reppu voi olla vaikka lahja lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Mikäs siinä on vikana? Kohteliaat toivotukset on helppo tapa piristää suurimman osan mieltä eli tehdä asiakaspalvelukokemuksesta myönteinen.
Joopa joo...moni kassa toivottaa hyvän päivänjatkot seuraavan asiakkaan ostokselle...
Sähän voit toivottaa ensin, sille kassalle, kun vielä olet sen kohdalla. Problem solved 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Mikäs siinä on vikana? Kohteliaat toivotukset on helppo tapa piristää suurimman osan mieltä eli tehdä asiakaspalvelukokemuksesta myönteinen.
Mun mielestä se on rasittavaa. Riittää kiitos hei. Jotain diipadaapa päivänjatkoja ääsmarketin kassojenkin varmaan vatuttaa toivotella kun asiakkaat vastaa "kiitossamoin" ja kassalla menee kuitenkin ilta siinä duunissa. Ihan tyhmä uusi tapa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on kun asiakas ostaa lahjakassin ja lisäksi pari pientä ostosta jotka mahtuisivat hyvin siihen kassiin. Osan mielestä ostoksia ei voi missään nimessä pakata lahjakassiin vaan pitää ostaa myös pussi. Osa haukkuu tyhmäksi että miksi kyselet pussia kun minulla on tämä lahjakassi tässä, tietysti ostokset sinne. Niin tai näin aina teet väärin.
😁 ei ole näköjään helppoa olla aspa
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on kun asiakas ostaa lahjakassin ja lisäksi pari pientä ostosta jotka mahtuisivat hyvin siihen kassiin. Osan mielestä ostoksia ei voi missään nimessä pakata lahjakassiin vaan pitää ostaa myös pussi. Osa haukkuu tyhmäksi että miksi kyselet pussia kun minulla on tämä lahjakassi tässä, tietysti ostokset sinne. Niin tai näin aina teet väärin.
Ei kai kukaan käytä itse jotain, jonka suunnittelee antavansa toiselle lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletteko huomanneet, että ruokakaupassa ei enää kysytä, että laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Mutta nyt samalla automaattitoistolla tulee hyvää päivänjatkoa.
Mikäs siinä on vikana? Kohteliaat toivotukset on helppo tapa piristää suurimman osan mieltä eli tehdä asiakaspalvelukokemuksesta myönteinen.
Mun mielestä se on rasittavaa. Riittää kiitos hei. Jotain diipadaapa päivänjatkoja ääsmarketin kassojenkin varmaan vatuttaa toivotella kun asiakkaat vastaa "kiitossamoin" ja kassalla menee kuitenkin ilta siinä duunissa. Ihan tyhmä uusi tapa.
Kertoo sinusta ja niistä mahdollisista ärsyyntyvistä kassoista, ettei ymmärretä hyvien tapojen syvempää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ostit hanskat myyjä kysyi vedätkö heti käteen.
Muahahaha. :-D
Ei myyjä tosin voi tietää ostitko repun lahjaksi tai itsellesi myöhemmin käyttöön otettavaksi. Helpointahan se on kuljettaa kun ottaa heti käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on kun asiakas ostaa lahjakassin ja lisäksi pari pientä ostosta jotka mahtuisivat hyvin siihen kassiin. Osan mielestä ostoksia ei voi missään nimessä pakata lahjakassiin vaan pitää ostaa myös pussi. Osa haukkuu tyhmäksi että miksi kyselet pussia kun minulla on tämä lahjakassi tässä, tietysti ostokset sinne. Niin tai näin aina teet väärin.
Ei kai kukaan käytä itse jotain, jonka suunnittelee antavansa toiselle lahjaksi?
Niinhän sitä luulisi, mutta aspana olen oppinut, etten oleta mitään ;)
Siihen vastasi, että en kun on tämä reppu hahaha