Jäin työttömäksi ja nyt työkkärin täti soittelee 2 viikon välein 3 kuukauden ajan
Ja jos en ole työllistynyt niin sama alkaa uudestaan. Kyllä potuttaa. Jos mulla on asiaa työkkäriin niin osaan itsekkin soittaa heille.
Kommentit (149)
En menis töihin alle 14 euroa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene töihin, niin ei tarvii tyhjästä ruikuttaa.
No maksa palkkaa niin tulen vaikka heti.
Miksi mä sulle mitään maksaisin?
Ei ihmekään, että olet työtön, jos oot tosiaan noin torvelo.
Käskit mun tulla töihin. Työstä on tapan maksaa palkkaa. Toki tiesinkin, että ei sinusta ole sellaiseen. Kunhan tuuli huulia heiluttaa trollipeikolla.
Opettelisit edes ihan perussanojen merkityksen; tulla ja mennä on kaksi aivan eri asiaa.
Ja mistähän sulle sitä palkkaa pitäisi maksaa? Valittamisessa ja lapsellisesta kiukuttelusta? Kasva aikuiseksi.
Sinä käsket mennä -> minä menen eli tulen sinulle töihin. Ei se tuon vaikeampaa ole. Ja ihan siitä työstä voit maksaa sen palkan. Niin on tapana tehdä, kun töitä tarjotaan. Aikuiseksi kasvoin jo ennen kuin sinä olit edes syntynyt, joten kokemusta kyllä on.
Ja mistähän työstä sinä kuvittelisit sitä palkkaa maksettavan? Tuskin edes tiedät mitä työ tarkoittaa... työnantajan käsitekin oli aivan vieras.
No tietenkin siitä, johon sinä käskit minun mennä. Koeta nyt vain ymmärtää, että ei kannata huudella, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta sanoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen perjantaisatu sieltä sitten. Luulitko, että joku täällä työttömien palstalla uskoisi tuon`? :D
Googleta aktiivimalli, tämänkertaiseen kiusaamiseen kuuluu tuo ajoittain aktiivisempi soittelu/tapaamisjakso.
-eri-Kiusaamiseen?
Ihan ilmaatteksko sitä rahaa pitäisi saada, ilman mitään ehtoja ja velvoitteita?
Näiden virkailijoiden palkka lähtee 2500e/kk, veronmaksajat maksaa ja työ on soitella työttömille ja kysellä, että onko jo töitä löytynyt. Oikeastiko halutaan yhteiskunnan varoja käyttää tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torvelo on se, joka huutelee töihin menemisestä, mutta ei kuitenkaan ole valmis ketään palkkaamaan. Ettäs tiedät!
Työnantajat ne työntekijöitä palkkaavat, eivät työntekijät. Ettäs tiedät!
Sinä olet työnantaja, jos käsket ihmisiä töihin. Torvelo!
Tyyppi ei siis edes tiedä, mikä on työnantaja?! :DDDD
Vitsi mikä pelle... Ootko sirkukseen tai eläintarhaan kokeillut? Paviaanien kanssa tulisit varmasti hyvin juttuun ja häkissä olisi tuttu ja turvallinen olo.
Tiedän kyllä. Työnantaja antaa työtä. Jos käsket tulemaan töihin, sinulla pitää myös olla töitä annettavana ja palkka maksettavana. Muuten olet vain trollipelle, joka huutelee vailla mitään tietoa todellisuudesta. Toki tiesin muuten, että et sinä rassukka mitään aikuisten elämästä tiedä.
Minä en ole missään käskenyt TULEMAAN töihin. Et takuulla ole sellainen, jolta mitään työsuoritusta ostaisin. Tyhjän saa ilmaiseksikin.
Voi lapsikulta, kun menemisestä seuraa väistämättä myös tuleminen. Jos nyt menen kauppaan niin kaupantäti näkee 10min päästä kuinka tulen kaupan ovesta sisään. Sama ilmiö tapahtuu töiden kanssa. Jos nyt menen töihin, sinä työnantajana näet kuinka tulen töihin. Ei voi olla noin vaikeaa hahmottaa yksinkertaista asiaa.
En yleensä alennu vastaa noin idioottimaisiin viesteihin, joissa kullitellaan ja lapsitellaan muita, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.
Jos minä sanon sinulle, että "MENE kauppaan", niin kierrätkö sinä itsesi ympäri ja pysähdyt eteeni sanoen "minä TULIN kauppaan"?
Oletko todella noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen perjantaisatu sieltä sitten. Luulitko, että joku täällä työttömien palstalla uskoisi tuon`? :D
Googleta aktiivimalli, tämänkertaiseen kiusaamiseen kuuluu tuo ajoittain aktiivisempi soittelu/tapaamisjakso.
-eri-Kiusaamiseen?
Ihan ilmaatteksko sitä rahaa pitäisi saada, ilman mitään ehtoja ja velvoitteita?Näiden virkailijoiden palkka lähtee 2500e/kk, veronmaksajat maksaa ja työ on soitella työttömille ja kysellä, että onko jo töitä löytynyt. Oikeastiko halutaan yhteiskunnan varoja käyttää tällaiseen?
Keksin noin 55408948902 huonompaakin tapaa käyttää rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torvelo on se, joka huutelee töihin menemisestä, mutta ei kuitenkaan ole valmis ketään palkkaamaan. Ettäs tiedät!
Vitsi mikä pelle... Ootko sirkukseen tai eläintarhaan kokeillut? Paviaanien kanssa tulisit varmasti hyvin juttuun ja häkissä olisi tuttu ja turvallinen olo.
Tiedän kyllä. Työnantaja antaa työtä. Jos käsket tulemaan töihin, sinulla pitää myös olla töitä annettavana ja palkka maksettavana. Muuten olet vain trollipelle, joka huutelee vailla mitään tietoa todellisuudesta. Toki tiesin muuten, että et sinä rassukka mitään aikuisten elämästä tiedä.
Minä en ole missään käskenyt TULEMAAN töihin. Et takuulla ole sellainen, jolta mitään työsuoritusta ostaisin. Tyhjän saa ilmaiseksikin.
Voi lapsikulta, kun menemisestä seuraa väistämättä myös tuleminen. Jos nyt menen kauppaan niin kaupantäti näkee 10min päästä kuinka tulen kaupan ovesta sisään. Sama ilmiö tapahtuu töiden kanssa. Jos nyt menen töihin, sinä työnantajana näet kuinka tulen töihin. Ei voi olla noin vaikeaa hahmottaa yksinkertaista asiaa.
En yleensä alennu vastaa noin idioottimaisiin viesteihin, joissa kullitellaan ja lapsitellaan muita, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.
Jos minä sanon sinulle, että "MENE kauppaan", niin kierrätkö sinä itsesi ympäri ja pysähdyt eteeni sanoen "minä TULIN kauppaan"?
Oletko todella noin tyhmä?
Lue tarkemmin niin ehkä sinullekin valkenee tämän humpan juoni, vaikka oletkin vasta 8-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle soitteli myös te virkailija parin vkon välein vaikka olin työkyvytön. Sanoi että olen hyvin potentiaalinen työllistymään heti uudelleen :D. No nyt on viisi vuotta mennyt enkä ole saanut töitä enkä ole työkykyinen. Kyllä raivostutti soittelut. Ihan kuin se MINUN jatkuva uteleminen ja hiillostaminen saisi työnantajat helpommin palkkaamaan minut. Ihmeellinen logiikka. En ole koskaan tätä ymmärtänyt. Tuntuu että koko Suomi on viranomaisääliöitä täynnä jotka ei vaan ymmärrä että työnantaja päättää työllistäkö minut tai yhtään ketään.
Voi lapsipieni, kun ne nyt vaan tekee työtään. Turhaan sinä niille raivoat asioista, joihin he eivät voi vaikuttaa. Älä vastaa, jos et puhumista kestä.
Ai täällä on noinkin vanhoja kommentoijia että voi yli 50 vuotiaalle sanoa "lapsipieni" 😆. Ymmärrän että tekevät työtään, siitä ei ole kysymys, enkä kellekään ole koskaan raivonnut. Minä ihmettelen ainoastaan sitä että työssä olevat on valmiita maksamaan veroja paskoista palkoistaan että saadaan te virkailijoille maksaa asiantuntijapalkkaa vaikka työ ei tuota yhtään mitään. Miljoonia euroja voisi sijoittaa tuottavamminkin vaikka hoitoalalle. Sulla taitaa olla aika kauan siitä kun viimeksi olet luettua yrittänyt ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi työnantaja, joka on valmis maksamaan sinulle. Etsivä löytää. Vaivaa se toki näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle soitteli myös te virkailija parin vkon välein vaikka olin työkyvytön. Sanoi että olen hyvin potentiaalinen työllistymään heti uudelleen :D. No nyt on viisi vuotta mennyt enkä ole saanut töitä enkä ole työkykyinen. Kyllä raivostutti soittelut. Ihan kuin se MINUN jatkuva uteleminen ja hiillostaminen saisi työnantajat helpommin palkkaamaan minut. Ihmeellinen logiikka. En ole koskaan tätä ymmärtänyt. Tuntuu että koko Suomi on viranomaisääliöitä täynnä jotka ei vaan ymmärrä että työnantaja päättää työllistäkö minut tai yhtään ketään.
Voi lapsipieni, kun ne nyt vaan tekee työtään. Turhaan sinä niille raivoat asioista, joihin he eivät voi vaikuttaa. Älä vastaa, jos et puhumista kestä.
Ai täällä on noinkin vanhoja kommentoijia että voi yli 50 vuotiaalle sanoa "lapsipieni" 😆. Ymmärrän että tekevät työtään, siitä ei ole kysymys, enkä kellekään ole koskaan raivonnut. Minä ihmettelen ainoastaan sitä että työssä olevat on valmiita maksamaan veroja paskoista palkoistaan että saadaan te virkailijoille maksaa asiantuntijapalkkaa vaikka työ ei tuota yhtään mitään. Miljoonia euroja voisi sijoittaa tuottavamminkin vaikka hoitoalalle. Sulla taitaa olla aika kauan siitä kun viimeksi olet luettua yrittänyt ymmärtää.
Lapsi voi olla muutenkin kuin fyysiseltä iältään. Huomaa hyvin sinun kommenteistasi. Suurin osa 15-vuotiastakin osaa kirjoittaa aikuismaisemmin kuin sinä. Jos oikeasti olet yli 50v, ei voi kuin ihmetellä tiputtiko äitisi sinut päälleen vauvana vai miten olet onnistunut tuolle tasolle jäämään/taantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi työnantaja, joka on valmis maksamaan sinulle. Etsivä löytää. Vaivaa se toki näkee.
Enpä viitsi, kun et sinäkään muuhun pysty kuin täällä huutelemaan turhuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhuus asuu sinun omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Kyllä se sinun viesteistäsi näkyy tänne saakka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-Kiusaamiseen?
Ihan ilmaatteksko sitä rahaa pitäisi saada, ilman mitään ehtoja ja velvoitteita?Näiden virkailijoiden palkka lähtee 2500e/kk, veronmaksajat maksaa ja työ on soitella työttömille ja kysellä, että onko jo töitä löytynyt. Oikeastiko halutaan yhteiskunnan varoja käyttää tällaiseen?
Tätä minäkin ihmettelen että miten kaikki hyvillä mielin maksaa veroja enemmän että nämä saavat palkkaa. Nytkin kuntakokeilussa pitää olla lain mukaan kaksi työntekijää, toinen on sosiaaliohjaaja. Kumpikaan ei ole vielä tehnyt minun kohdalla yhtään mitään tuottavaa, kyselevät vain henkilökohtaisia asioita. Siinä on jo kahden asiantuntijan vuosipalkka heitetty hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät näköjään myös inttämisestä työnteon sijaan. Turha mikä turha.
Mitä te oikein pelkäätte? Niitä 5 minuutin mitä kuuluu, kukkuluuruu -puheluitako? Turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko todella noin tyhmä?Lue tarkemmin niin ehkä sinullekin valkenee tämän humpan juoni, vaikka oletkin vasta 8-vuotias.
Itsehän sinä niin sanoit.
Ihan omaa esimerkkiäsi ja logiikkaasi mukaillen: jos joku kehottaa menemään kauppaan, niin sinun logiikallasi se ihminen on itse kauppias, jonka luo tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ilo ilahduttaa sinunkaltaisiasi trollipellejä tarjoamalla teille ruokaa :) Kova nälkä näyttä olevan, kun noin hanakasti tartut syöttiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ilo ilahduttaa sinunkaltaisiasi trollipellejä tarjoamalla teille ruokaa :) Kova nälkä näyttä olevan, kun noin hanakasti tartut syöttiin :D
Ei maksa vaivaa.
Kiittäkää ja äänestäkää vielä uudestaan Demareita ja vasureita jotka tämän kiusalain sääti. Sipilän mallissa 20e leikkauksella sai vastineeksi olla rauhassa.
Sinähän sen tiedät, kun käytät päiväsi tähän tyhjään huuteluun :D Ei siitäkään sinulle kukaan mitään (onneksi) maksa :D
t. eri