Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti kahteen kertaa deittisivuille menoa

Vierailija
10.03.2023 |

Mätsäsin vaatimattoman oloisen miehen kanssa. Noudatin nettimiesten antamaa toivetta antamalla tilaisuuden muiden miesten jalkoihin jääneelle miehelle. Kiitoksena sain perääni stalkkerin. Jouduin uusimaan puhelimen, hankkimaan prepaid nettiyhteyden, toisen koneen. Muutosta muodostui myöskin kuluja. Olin naiivi. Ajattelin ettei tavalliselta vaikuttava deitti vaadi varotoimenpiteitä. Väärin! Mieshän selvitti käyttämäni vakio bussin reitin. Istui yhtenä päivänä samassa bussissa. Kostoksi blokista päätti saastuttaa kaikki päätteet mihin pääsi käsiksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi, vaihtais numeroa tai muutakaan. Tekisin poliisille ilmoituksen. Kyllä siinä vaiheessa kun kopio tuomiopäätöksestä tulee pomon, puolison ja naapureiden postiluukusta menee stalkkerilta muru väärään kurkkuun.

Vierailija
22/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - määkin menin deittipalstalle 14 vuotta sitten ja kaamee 50 cm lyhyempi köökkihirmu pitää mua vankina!!! AAPPUAAAAA! 

Mistä tiedätte olevanne naimisissa? Todella kova ja äkäinen riita on unohdettu 2 tunnissa. Ja sit taas saatana mun pitää nöpöttää ja kattoo TLC:tä tunnin pari etenki pillowtalkit! Yhyy.,,,,,,.BYÄÄÄÄÄ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Tinderistä kivan miehen, melkeinpä täydellisen. Totuus paljastui vasta 1,5 vuoden päästä. Puoli vuotta kesti päästä irti ja sain ikuisen stalkkerin perääni. Stalkkaa myös muita exiään. En silti Tinderiä syytä.

On siinä Tinderissä sellainen vika että sitä kautta päästää elämäänsä ihmisiä joita ei muuten päästäisi. Jos vaikka töissä tai harrastuksissa tapaisi jonkun, henkilön edesottamuksia ja juttuja pystyisi seurailemaan ennen kuin mitään ehtii tapahtua.

Vierailija
24/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero salaiseksi heti kun nettitreffeille tai saiteille lähtee.

Mullekin on käynyt niin että kaikkien hyljeksimä kilttimies seisoo oven takana ennenkuin ensimmäisiäkään treffejä on sovittu.

Yksi mustikanmyyjä tunnisti mut s24 aikoinaan ja sama juttu, ei meinannut eroon päästä.

Nyt on mies onneksi löytynyt ja vieläkin tulee välillä äijiltä postia. Nyt ei kukaan enää uskalla ovelle.

Vierailija
25/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä näin sinkkuna, joka ei ole kiinnostunut laittamaan itseään likoon sen paremmin netin treffisovelluksille kuin viettämään iltojaan baareissa tai yökerhoissa, eikä innostu alkoholin nauttimisesta mihinkään vuorokauden aikaan, niin onko ihme, että en ole rinnalleni löytänyt kumppania. - Vai olisiko ideoita, mistä kannattaisi yrittää?

Seurakunnasta? Aikuispartiosta? Koirakerhosta? SPR:n ensiapuryhmästä? Vapaapalokunnasta? Tanssiurheiluseurasta? Jostain muusta harrastusryhmästä?

Näissäkö ei voi törmätä mt-ongelmaisiin? Onko varmaa tietoa? :D

Vierailija
26/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä näin sinkkuna, joka ei ole kiinnostunut laittamaan itseään likoon sen paremmin netin treffisovelluksille kuin viettämään iltojaan baareissa tai yökerhoissa, eikä innostu alkoholin nauttimisesta mihinkään vuorokauden aikaan, niin onko ihme, että en ole rinnalleni löytänyt kumppania. - Vai olisiko ideoita, mistä kannattaisi yrittää?

Seurakunnasta? Aikuispartiosta? Koirakerhosta? SPR:n ensiapuryhmästä? Vapaapalokunnasta? Tanssiurheiluseurasta? Jostain muusta harrastusryhmästä?

Näissäkö ei voi törmätä mt-ongelmaisiin? Onko varmaa tietoa? :D

Koirakerhoon en menisi, siellä on paljon 😅

Vierailija
27/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid puhelin nettidettejä varten. Ei pidä kertoa työpaikkaa tai missä asuu. Tapaaminen julkiselle paikalle jne. Olisin lapseton sinkku ilman nettideittejä.

Vierailija
28/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yhtä tylsä - kumppaneita on löytynyt töistä, nykyiseen tutustuin nuorena kaupassa, missä hän tienasi bensarahoja ja yhteen päädyimme kuuskymppisinä. Käveleskelin poikani pihalla ja pohdin, mistä aloittaa siivousta, kun uusi naapuri tuli kadun yli ja sanoi tunnistaneensa minut. 

Vierailija
29/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä oikeassa elämässä tapahtuneita.

Ex laittelee edelleen säännöllisesti viestiä, koittaa lisätä somessa kaveriksi, utelee nykyisestä avioliitostani. Tavattiin aikanaan yöelämässä, samalta paikkakunnalta ollaan lähtöisin. Erosta 10 v.

Vierailija
30/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tuohon on mitään vinkkiä antaa. Pyydä että joku ystäväsi järjestäisi sinulle treffit jonkun tuntemansa sinkkumiehen kanssa. Tai toivo että joku ihana mies tulee hakemaan sinut kotoasi.

Vierailija
31/31 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en juo enkä käy baareissa. Ikää on 33 v, olen lapseton nainen. Ja AINA jäänyt yli, eli kukaan mies ei koskaan ole osoittamassa kiinnostusta minuun. Mitä muuta vaihtoehtoja minulla on löytää siis mies, kuin taannoin ladatut deittisovellukset? Juu, miehet voivat olla epätoivoisia (osa onkin todella sitä) mutta harvemmassa ei eroon pääse. Ovat ainoa paikka, mistä minä löydän minkäänlaisia miehiä.

N 33

Minulla on täsmälleen sama tilanne kuin sinulla, ja olen melkein samanikäinen kuin sinä.

Ilman tinderiä minulla ei olisi mitään kanavaa tavata potentiaalisia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi