Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi selvittää onko nainen kiinnostunut naisista?

Vierailija
15.07.2025 |

Nainen, miten haluaisit että toinen nainen lähetyisi sinua, jos hän yrittäisi udella oletko naisista kiinnostunut? Vaikka olisit siis hetoro.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä romaneilta. Siellä helluntaiseurakunnassa. Siellähän sinäkin vaikutat.

Vierailija
2/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivihkaa. Varmaan kysymällä onko kumppania. Toinen puhuu sen jälkeen että ei löydy miestä tai kävi treffeillä tyypin kanssa, jolloin on kiinnostunut miehistä. Jos näyttää lesbolta, varma merkki tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä romaneilta. Siellä helluntaiseurakunnassa. Siellähän sinäkin vaikutat.

?

Vierailija
4/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä. Tai voit arpoa loppuelämäsi yksin niin kuin minä.

Vierailija
5/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä. Tai voit arpoa loppuelämäsi yksin niin kuin minä.

:D

Vierailija
6/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ideaali olisi jos kiertäisit monta viikkoa ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa naamioiden sen ystävyydeksi sekä vaihvihkaa tekisit kaikenlaisia enenevissä määrin eteneviä eleitä etkä vahingossakaan kysyisi missään välissä suoraan mitä itse etsin ja haluan elämääni ja mitä sukupuolia edustavien kanssa.

Ei voi olla että samaa sukupuolta ennen deittaillut voisi olla noin pihalla?

Vierailija
7/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ideaali olisi jos kiertäisit monta viikkoa ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa naamioiden sen ystävyydeksi sekä vaihvihkaa tekisit kaikenlaisia enenevissä määrin eteneviä eleitä etkä vahingossakaan kysyisi missään välissä suoraan mitä itse etsin ja haluan elämääni ja mitä sukupuolia edustavien kanssa.

Ei voi olla että samaa sukupuolta ennen deittaillut voisi olla noin pihalla?

En ole ennen deittaillut samaa sukupuolta. Ap

Vierailija
8/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluinta minusta olisi kysyä ihan suoraan. Ei tulisi sellaista noloa tilannetta, että lukisitte tilannetta jotenkin väärin. Esim toinen luulee sinua ystäviksi tms. 

Vierailija
9/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Tai kerro ohimennen että tykkäät naisista itse tms. Katso reaktioita.

Vierailija
10/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hiiritesti, täysvarma hetero jos kiljuu. 

Vierailija
11/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisesta verkkokaupasta voi tilata lesbousmittarin. Se antaa kainalosta 3 minuutissa 75% varman tuloksen ja perä- ja sanonkomistä aukosta minuutissa 90% tuloksen.

Vierailija
12/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain, että jos olet mies kokeile käyttää meikkiä ja hametta ja katso herääkö kiinnostus.

Vierailija
13/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pukisi esim. jonkun sateenkaarikuvioisen rannekorun tms, se voisi olla pieni vinkki.

Vierailija
14/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ihan suoraa toimintaa, koska olen itse säälittävä pelkuri. Olen myös nolo yliajattelija ja mun on vaikea tulkita epäsuoria vihjailuja.

Vierailija
15/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos pukisi esim. jonkun sateenkaarikuvioisen rannekorun tms, se voisi olla pieni vinkki.

Ystäväni osti minulle sateenkaaripinssin nuorena, n. 40 vuotta sitten. En silloin tajunnut, mitä se tarkoittaa. Myöhemmin hän sitten harjoitti seksuaalista häirintää ja pyrki siihen, että ihmiset luulisivat, että me seurustelemme. Minun mielestäni olimme vain ystäviä. Hän katkaisi välit, kun aloin seurustelemaan miehen kanssa.

Vasta myöhemmin tajusin, että ystäväni vihjailut parisuhteesta eivät olleet vitsi, vaan hän oli tosissaan.

Vierailija
16/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heteronainen haluaisi että nainen lähestyisi deittailumielessä? Itse olen bi, ja eipä minusta voi mitenkään tuntematta tietää, että olen kiinnostunut naisista(kin). Normaali kanssakäyminen ja juttelu on yleensä hyvä tapa tutustua.

Vierailija
17/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan alkajaisiksi, että olemme hyviä tuttavia, olemme jutelleet ennenkin ja sinusta vaikuttaa siltä, että pidän sinusta. Oletetaan myös, että et ole kaapissa vaan läheisesi tietävät sinun olevan lesbo/bi, ja sinulle on luontevaa kertoa asiasta uusille tuttaville, jos se tulee puheeksi.

Silloin voit jonakin sopivana hetkenä mainita suuntautumisestasi ja kysyä samalla esim. "ootsä muuten hetero?" tai "ootko säkin lesbo?" tms. Jos toinen vastaa, että ei halua puhua suuntautumisestaan, niin annat tietty asian olla ja vaihdat puheenaihetta.

Vielä hienovaraisempi tapa on vain mainita omasta suuntautumisesta ja antaa toisen kertoa omastaan, jos haluaa. Tällä tavoin ainakin varmasti välttää aiheuttamasta ahdistusta, jos toinen onkin kaapissa tai epävarma suuntautumisestaan eikä halua vastata. Luulisi, että jos toinen on lesbo eikä asia ole salaisuus, niin hän kertoo siitä, kun sinäkin kerrot itsestäsi.

Vierailija
18/18 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat kiinnostuneita naisista, melkein kaikki naiset ovat kiinnostuneita myös miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän