Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen Minttu Räikköselle?

Vierailija
10.03.2023 |

Vastaapa rehellisesti

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja Minttu Räikkönen painitaan niin eri sarjoissa, että en osaa edes kateellinen. Sama kuin lihapulla vertaisi itseään hajuveteen.

Mulle Minttu on ainakin ihan tavallinen suomalainen, joka on tavannut formulakuskin. Miksi sinä koet olevasi ihan eri sarjoissa tavallisen suomalaisen kanssa? 

Vierailija
122/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska Kimi ei ole yhtään tyyppiäni. Pidän vanhemmista miehistä tai jos nuorempi niin karski ulkomuoto sytyttää. Noora Fagerströmille olen kade sen miehestä. Mutta Nanna Karalahdelle en koska Jere vaikuttaa vähän kallulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen, minullekin kelpaisi mies jolla tuhottomasti rahaa niinkuin Kimi Räikkösellä. Se mahdollistaisi täysin vapaan ja erilaisen elämän. 

Minttu Räikkönen ei voisi tehdä näitä asioita mitä tekee ilman Kimi Räikköstä. Tämä on fakta. Ovia avautuu kun on rahaa. Minttuhan on ihan tavistallaaja, tosin niin oli Kimikin. Raha avaa ovia.

Raha mahdollistaa omannäköisen elämän, voi tehdä työkseen mitä haluaa, voi harrastaa mitä haluaa, voi valita asuinpaikkansa mihin vain, koska rahaa, VOI TEHDÄ MITÄ VAAN.  Kyllä minulle kelpaisi.

Nainen50

Ei Minttu ole vapaa. Hän oli sidoksissa Kimin uraan ja Kimin valitsemiin asuinpaikkoihin jne. Näinhän se on jällisvaimoillaki. Ukko myydään minne sattuu ja akka liihottaa perässä. Ei se ole vapautta. Monet rikkaat kuvittelevat myös omistavansa naisensa, koska maksavat kaiken. Luuletko sellaisen tuovan onnea?

Eikös avioliitossa sitouduttakin toiseen ja yhteiseen elämään.

Tuot näkemyksesi negatiivisesti esille.

Sinä et taida tietää mitä yhteinen tarkoittaa. Yhteistä ei todellakaan ole se, että mennään vain toisen elämän mukaan.

Vierailija
124/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole. Kimi ei ole ollenkaan sen tyyppinen mies, joista pidän. Ei ulkoisesti ja tuskin sisäisestikään.

Minttu ei mielestäni ole erityisen kaunis, huoliteltu toki kuvissa. En haluaisi näyttää häneltä.

Rahaa minulla on sen verran, että elämä on leppoisaa ja mukavaa. Ylikuluttava elämäntyyli ei herätä ihastusta, päinvastoin.

Vierailija
125/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mistä joku voisi olla kade, voi olla lapset. Tiedän muutamia perheitä, joihin syntynyt vain poikia ja ei tule tyttöä millään. Räikkösillä on jo nyt poika ja tyttö ja tulee toinen tyttö. Ihana lapsikatras.

Vierailija
126/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan suomalainen nainen halua naimisiin suomalaisen maailmanmestari monimiljonäärin kanssa? Kaikkea hullua sitä kateelliset keksii.

Vierailija
127/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi on myös pienikokoinen.

Mika Törrön seurassa , 205 senttiä, 175 kiloa, tuntiset varmaan itsesi pieneksi ja siroksi prinsessaksi, jota mies suojelee🤣

https://is.mediadelivery.fi/img/658/1e2b6dc7afb04fa8aabcdac3be943e1c.jp…

Vierailija
128/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen kaikista niistä asioista mitä noin suurella omaisuudella saa. Huoleton elämä, voi panostaa niihin asioihin mikä kiinnostaa jne.

Mutta se mistä en ole kateellinen, koko omaisuus on puolison ansiota. Ja vieläpä niin, että pääosin hankittu ennen kuin Minttu on tullut mukaan. Kaikki mitä Minttu tekee ja tienaa on jotenkin johdettavissa siitä että hän on Kimin puoliso, ei hänen itsensä ansiosta tai näin ainakin kaikki ajattelee.

Meillä on pitkä liitto miehen kanssa takana ja omaisuuttakin kertynyt, vaikka ei todellakaan olla rikkaita tai ole varaa kaikkeen mitä haluaisi. Mutta pidän tärkeänä sitä, että me olemme yhdessä aloittaneet ihan nollasta. Vaikka mies on jossain kohtaa tienannut enemmän niin ero ei koskaan ole ollut kovin suuri ja ennen kaikkea, olen itse rahojeni lisäksi ansainnut oman ammattitaitoni ja asemani. Kukaan ei koskaan tule mulle sanomaan, että olen tässä asemassa vain siksi että puolisoni on Matti.

ja mitä sitten vaikka joku tulisi ja sanoisi, että olet asemassasi, koska puolisosi on Matti??

Vierailija
129/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ennemmin ihailen. Soisin kaikille samanlaista, oletettavasti onnellista ja helppoa elämää. Myös itselleni.

Vierailija
130/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti vaimoaan aiemmin mutta vaimo otti takaisin.

Vierailija
131/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä mielessä, että Mintun ei tartte asua Venäjän vieressä. Muut seikat, erityisesti lapset? HAH HAH HAH HAA... ei. Nautin vapaudestani.

Vierailija
132/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet miten paljon Mintun ulkonäköä on muokattu.

Aina on nykyään vieno hymy. Miksi ei ikinä paljasta hampaitaan ? Minttu Virtasena löytyy kuvia joista ei ikinä uskoisi, että on sama ihminen. Kimplen rahoilla naama uusiksi.

Mintulla on varaa parhaisiin plastiikkakirurgeihin Sveitsissä. Kasvot on tosi kauniisti laitettu. Fresh look, mutta ei liikaa. Käytännössä luonnollisesti paras versio itsestään.

Hyvä esimerkki kasvojen pilaamisesta huonoilla täyteaineilla, sekä liikaa laitettuna oli siinä Grand Design jaksossa Lempäälän rouvalla, jolla oma kauneusalan yritys. Hänestä tuli mieleen se kissanainen.

Vierailija
133/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kenenkään toisen elämää kadehtia niin, että kokonaan vaihtaisin tai haluaisin olla joku muu. Koskaan ei tiedä mitä paskaa kenenkin elämästä löytyy kun vähän pöyhäsee. En tiedä onko Minttu Räikkönen onnellinen, ehkä hän on.

Oma elämänikin on oikein kiva, vaikka en rikkauksissa kylve, mutta se on tuttu ja turvallinen ja tiedänpä ainakin mitä se on.

Mutta olisihan tuossa ihan kateuden ainekset olemassa:

Minttu on kaunis ja elegantti, mukelot ovat söpöjä ja Kimikin voi varmaan olla ihan hot äijä parisuhteessa. Ja rahaa piisaa, ei tartte töissä käydä eikä hiluja laskea. Toisaalta en ole materian perään, laukut, vaatteet, korut, ihan sama, ei kiinnosta. Pikkulapsiaikaakaan en halua takaisin, ihanaa oli silloin, mutta ei enää. Eniten varmaan kadehtisin mukavaa taloudellista huolettomuutta, voisi matkustella ja opiskella, tehdä asioita. Joo, sitä kadehdin

Minttu Räikkösen elämässä.

Minttu ei ole koskaan pröystäillyt millään merkkilaukuilla, hienoilla vaatteilla tai koruilla, vaikka varmasti olisi voinut vs jotkut julkisuudessa olevat naiset. Minusta Minttu on tyylikäs, elegantti, kaunis ja hillitty- missit voisivat ottaa mallia hänen tyylistään.

:D

Oletko koskaan käynyt katsomassa hänen instatiliään? No nykyään ei ehkä niin paha mitä oli silloin alkuaikoina kun alkoi olemaan räikkösen kanssa ja tilin nimi oli minttuvirtanenofficial.

Vierailija
134/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että perhe kasvaa vielä. Mennyt varmaan Mintulla hyvin raskaudet, kun uskaltaa tehdä kolmannen, miksei siis senkin jälkeen neljännen. Varmaan myös kasvanut ja kypsynyt äidin rooliin. Melko väritön pariskunta, toinen söpö ja toinen rikas, mutta sopivat toisilleen ihan hyvin ainakin ulkonäön puolesta, miksei muutenkin. Elämäntyyli heillä kyllä niin kaukana omastani, että en osaisi kuvitella itseäni heidän tilalleen. Formulat ei kiinnosta eikä kotirouvana olo.

Vierailija
135/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen ympäristöalan yliopisto-opiskelija. Minulla on siis tietyt arvot ja tietty miesmaku ja voin sanoa, että formulakuski ei ole ihanteeni eikä myöskään sellainen persoona kuin Kimi on. 😅 Pidän älykkäistä ja puheliaista miehistä.

Vierailija
136/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain heille. En ole kateellinen. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen.

Vierailija
137/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kimi on mun ihan ihanne ulkoisesti (poikamainen, söpö eikä liian iso) ja tykkään myös siitä hänen kansanomaisesta tyylistä. Olen samanlainen juntti akateemisesta koulutuksesta huolimatta. Lämpimämmässä ilmastossa asuminen aiheuttaa myös kateutta ja mahdollisuus matkustella paljon ja ylellisesti. Ulkonäkö - Minttu ei ole ihanteeni, mutta itseäni todella paljon kauniimpi kumminkin ja hoikka, kelpaisi sekin. Lapsia en kyllä haluaisi, sellaiset olisi minulle lähinnä painajainen.

Vierailija
138/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä muotiohjelmassa jäykkä, persoonaton, huumoritajuton ja itse asiassa aika ruma puhuessaan. 

Ihan näyttävä kun on täysin hiljaa, eikä liikuta suutaan. 

Räikkösen rahoista voisin ottaa osan (ilman sitä Räikköstä), mutta en Mintun elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme