Oletko kateellinen Minttu Räikköselle?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mintulla on kaikki mistä palstalylleröt unelmoi.
Ei Kimistä kukaan unelmoi.
Minusta Kimi on ihan hyvännäköinen ja perheestään pitävä mies. Nyt ilmeisesti on myös kotonaan enemmän, kun lopetti kilpailu-uran. Mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on? Ei ryyppää ja rellestä enää ja näkyy olevan perhekeskeinen.
En jaksaisi kuunnella sen narinaa enkä katsella muutenkaan. Ei ole minun mies-tyyppiäni tuo poika.
Tiedä kuule mikä uros se on.
Vierailija kirjoitti:
Mintulta puuttuu raitis mies. Kun Minttu on ensin hankkinut raittiin miehen, niin vertaillaan sitten niitä unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Aika teennäisen oloinen oli telkkarissa.
Häntä jännitti, katsoin myös ohjelman. Vaikutti muuten ihan symppis tyypiltä. Hän ehkä ajattelee sisimmässään että ei olisi tässäkään ilman Kimin rahoja. Onhan sekin taakka kannettavaksi ainakin täällä Suomessa. Koska me suomalaiset olemme köyhälistöä Kimi Räikköseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Aika teennäisen oloinen oli telkkarissa.
Mäkin varmaan olisin telkussa ihan teennäinen ja paskajäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pääsisi Sveitsin maisemiin. Mintun pitää olla onnellinen, ettei Kimi halua asua Monacossa, joka ei ole mitenkään asuntoystävällinen paikka.
Sveitsissä ei sitten muuten mitään hyvää olekaan kun maisemat ja luonto. Tai no ehkä korkeat palkat.
Kuka niitä sveitsiläisiä kestää?
No mitä muuta sieltä suomalainen tarvitsee? Ihan täydellinen paikka patikoimiseen kesällä ja laskettelemiseen talvella. Kaveri asuu Monacossa ja siellä on kesällä ihan älyttömän kuuma ja talvella ei yhtikästä mitään. No Ranskan puolella on jotain muutakin, mutta asuinpaikkana Monaco ei kyllä viehätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kimistä kukaan unelmoi.
Siis mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on?
Itsensä julkisessti kännissä nolannut raikulipoika.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle Kimi kelpaisi. Ihan mukavan oloinen perusmies.
Hieman perusmiestä rikkaampi kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hiukan kateellinen jokaiselle jolla on varaa näyttää tismalleen siltä miltä haluaa. Tiedän tarkalleen millainen vaatekaapin sisältö olisi jos olisi rahaa. Koskaan ei ole ollut varaa näyttää siltä naiselta joka haluaisin olla
Tämä
Ja varaa syödä koko ajan terveellisesti, esim. paljon kalaa. Olisi varaa palkata vaikka kokki joka päivä tekemään hyvät, terveelliset safkat. Olispa ihanaa!
Tämä kyllä olis! Kokki, joka tekisi joka päivä terveelliset ruoka-annokset nenän eteen. Ei tarttisi miettiä mitään, käydä kaupassa, kokkailla.
Tästä olisin kateellinen.
Sama. Jos olisin multimiljonääri, niin palkkaisin kokin tekemään kaikenlaisia terveellisiä herkkuruokia päivittäin. Nimenomaan kalaa ja mereneläviä haluaisin syödä ja riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle Kimi kelpaisi. Ihan mukavan oloinen perusmies.
Hieman perusmiestä rikkaampi kuitenkin...
Mutta luonteeltaan kuitenkin sellainen perusmies.
Minttu on todella suloinen nainen. Jaksaa pitää itsestään huolta ja vaikuttaa, että nauttii siitä ja naisellisuudesta. Saa toteuttaa äitiyttä ilman rahahuolia ja tarjota lapsilleen kaiken tarvittavan. Myös miehensä on komea ja varakas. Näyttävät onnellisilta yhdessä. Kyllähän tuollainen kateutta aiheuttaa, mutta miksi käyttää aikaansa kateuteen. Jokainen on saanut korttinsa tässä elämässä ja niillä mennään yrittäen pärjätä parhaalla mahdollisella tavalla. Vähemmänkin varakas voi olla yhtä onnellinen kuin sinäkin.
En ole. Toivon hänelle pelkkää hyvää elämässään.
Minä ja Minttu Räikkönen painitaan niin eri sarjoissa, että en osaa edes kateellinen. Sama kuin lihapulla vertaisi itseään hajuveteen.
Nuoruus ja kauneus on ihailtavia asioita, mutta en kaipaa niitä itselleni. Kimiä en ottaisi mieheksi. Autoilija olisi ehkä viimeisenä listallani lätkä pelaajan jälkeen. Olen aina valinnut pitkälle koulutettuja ja lukeneita, sivistyneitä. Ihanat lapset Mintulla on. Mut niin on mullakin. Raha on kiva asia, mutta mulla on sitä ihan sopivasti. En osaa kaivata hirveästi lisää.
Oletteko huomanneet miten paljon Mintun ulkonäköä on muokattu.
Aina on nykyään vieno hymy. Miksi ei ikinä paljasta hampaitaan ? Minttu Virtasena löytyy kuvia joista ei ikinä uskoisi, että on sama ihminen. Kimplen rahoilla naama uusiksi.
Ketä se on, voi kaameata, mitä suomea kirjoittaa...kuka hän on??
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen, minullekin kelpaisi mies jolla tuhottomasti rahaa niinkuin Kimi Räikkösellä. Se mahdollistaisi täysin vapaan ja erilaisen elämän.
Minttu Räikkönen ei voisi tehdä näitä asioita mitä tekee ilman Kimi Räikköstä. Tämä on fakta. Ovia avautuu kun on rahaa. Minttuhan on ihan tavistallaaja, tosin niin oli Kimikin. Raha avaa ovia.
Raha mahdollistaa omannäköisen elämän, voi tehdä työkseen mitä haluaa, voi harrastaa mitä haluaa, voi valita asuinpaikkansa mihin vain, koska rahaa, VOI TEHDÄ MITÄ VAAN. Kyllä minulle kelpaisi.
Nainen50
Ei Minttu ole vapaa. Hän oli sidoksissa Kimin uraan ja Kimin valitsemiin asuinpaikkoihin jne. Näinhän se on jällisvaimoillaki. Ukko myydään minne sattuu ja akka liihottaa perässä. Ei se ole vapautta. Monet rikkaat kuvittelevat myös omistavansa naisensa, koska maksavat kaiken. Luuletko sellaisen tuovan onnea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pääsisi Sveitsin maisemiin. Mintun pitää olla onnellinen, ettei Kimi halua asua Monacossa, joka ei ole mitenkään asuntoystävällinen paikka.
Sveitsissä ei sitten muuten mitään hyvää olekaan kun maisemat ja luonto. Tai no ehkä korkeat palkat.
Kuka niitä sveitsiläisiä kestää?
Täh? Kaupungit ovat puhtaita ja siistejä. Kansainvälisiä, siis esim Zürich. Kaikki toimii siellä. Ihmiset ovat ystävällisiä. Ja luonto on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen, minullekin kelpaisi mies jolla tuhottomasti rahaa niinkuin Kimi Räikkösellä. Se mahdollistaisi täysin vapaan ja erilaisen elämän.
Minttu Räikkönen ei voisi tehdä näitä asioita mitä tekee ilman Kimi Räikköstä. Tämä on fakta. Ovia avautuu kun on rahaa. Minttuhan on ihan tavistallaaja, tosin niin oli Kimikin. Raha avaa ovia.
Raha mahdollistaa omannäköisen elämän, voi tehdä työkseen mitä haluaa, voi harrastaa mitä haluaa, voi valita asuinpaikkansa mihin vain, koska rahaa, VOI TEHDÄ MITÄ VAAN. Kyllä minulle kelpaisi.
Nainen50
Ei Minttu ole vapaa. Hän oli sidoksissa Kimin uraan ja Kimin valitsemiin asuinpaikkoihin jne. Näinhän se on jällisvaimoillaki. Ukko myydään minne sattuu ja akka liihottaa perässä. Ei se ole vapautta. Monet rikkaat kuvittelevat myös omistavansa naisensa, koska maksavat kaiken. Luuletko sellaisen tuovan onnea?
Eikös avioliitossa sitouduttakin toiseen ja yhteiseen elämään.
Tuot näkemyksesi negatiivisesti esille.
Olen kateellinen kaikista niistä asioista mitä noin suurella omaisuudella saa. Huoleton elämä, voi panostaa niihin asioihin mikä kiinnostaa jne.
Mutta se mistä en ole kateellinen, koko omaisuus on puolison ansiota. Ja vieläpä niin, että pääosin hankittu ennen kuin Minttu on tullut mukaan. Kaikki mitä Minttu tekee ja tienaa on jotenkin johdettavissa siitä että hän on Kimin puoliso, ei hänen itsensä ansiosta tai näin ainakin kaikki ajattelee.
Meillä on pitkä liitto miehen kanssa takana ja omaisuuttakin kertynyt, vaikka ei todellakaan olla rikkaita tai ole varaa kaikkeen mitä haluaisi. Mutta pidän tärkeänä sitä, että me olemme yhdessä aloittaneet ihan nollasta. Vaikka mies on jossain kohtaa tienannut enemmän niin ero ei koskaan ole ollut kovin suuri ja ennen kaikkea, olen itse rahojeni lisäksi ansainnut oman ammattitaitoni ja asemani. Kukaan ei koskaan tule mulle sanomaan, että olen tässä asemassa vain siksi että puolisoni on Matti.
Nainen50