Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen Minttu Räikköselle?

Vierailija
10.03.2023 |

Vastaapa rehellisesti

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä positiivisesti, minä ihailen häntä. Hän on harvoja naisia, joita ihailen.

Mitä alapeukutatte?

Te ihailette lihavaa Mailis Penttilää tai tyhmääkin tyhmempää Sara Sieppiä.

Vierailija
42/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minttu on aikoja sitten otetuissa kuvissa aivan eri näköinen. 

No ihmiset muuttuvat vanhetessaan. Mintulta ainakin on lähtenyt pois se lapsenpyöreys. 

Mun mielestä ainakin ylähuuli on vanhemmiten paksuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan kateellinen jokaiselle jolla on varaa näyttää tismalleen siltä miltä haluaa. Tiedän tarkalleen millainen vaatekaapin sisältö olisi jos olisi rahaa. Koskaan ei ole ollut varaa näyttää siltä naiselta joka haluaisin olla

Tän voi allekirjoittaa joka nainen!

Vierailija
44/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kade, Mintun on pökännyt amis paksuksi

Oletko korkeakoulutettu, joka halveksii amiksia? 

Ei ole vaan peräkammarinpoika, joka ei ole päässyt edes kokeilemaan.

Vierailija
45/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan kateellinen jokaiselle jolla on varaa näyttää tismalleen siltä miltä haluaa. Tiedän tarkalleen millainen vaatekaapin sisältö olisi jos olisi rahaa. Koskaan ei ole ollut varaa näyttää siltä naiselta joka haluaisin olla

Tämä

Vierailija
46/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on onnekas ja hänellä on kaikki, mitä gold diggeri-naiset haluaa, mutta hyvin harva saavuttaa: uskollinen rikas julkkisaviomies ja hyvä elintaso. Tuohon yhtälöön on turvallista tehdä myös lapsia, kun mies turvaa talouden ja kohtelee vaimoaan kunnioittavasti.

Vierailija
47/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sille, että Minttu uskaltaa tavoitella unelmiaan. En esimerkiksi ikinä uskaltaisi ottaa julkkismiestä, koska ujona pelkäisin sitä näkyvyyttä. Enkä muutenkaan uskaltaisi ottaa auto-urheilijamiestä, koska pelkäisin liikaa sitä oheistoimintaa, kuten ammatin vaarallisuutta, maksullisia naisia ja huumeita tai muita päihteitä. Sellaista rohkeutta Mintulla on ja sitä kyllä kadehdin. 

Vierailija
48/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole. Kolme lasta olisi mulle painajainen (en halua yhtään lasta), Kimi ei ole mun miestyyppiä ollenkaan ja tulen erittäin hyvin toimeen omallakin palkallani. Ihan mukiinmenevän näköinen olen myös.

Lisäksi varmaan kuolisin, jos olisin julkisuuden henkilö ja eläämäni seurattaisiin koko ajan, ja jotkut tehtailisivat musta tällaisia typeriä aloituksia vauvapalstalle.

Vierailija
49/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mintulla on kaikki mistä palstalylleröt unelmoi.

Ei Kimistä kukaan unelmoi.

Siis mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on? 

Amis joka on osannut ajaa autoa nopeasti ja rikastunut sillä. Hyvä hänelle, mutta ei se hänestä mitään naisten unelmaa tee.

No mulle ainakin kelpaa ihan tavallinen tallaaja vaikka on rikas ja  lisäksi on mielestäni ihan hyvännäköinen. Tosi plussaa, että hän on tavallinen tallaaja, jonka kanssa varmasti voi olla oma itsensä se toinen tavallinen tallaaja vaikka toisella on nyt hieman enemmän rahaa. 

Mitä? 😀

No eikö olisi mahtavaa löytää duunaritaustainen miljonääri, jonka kanssa on samanlaiset taustat miljoonista huolimatta. Synkkais varmaan joka tapauksessa, oli niitä miljoonia tai ei, jos ollaan samanhenkisiä. Eri asia tutustua miljonääriin ihan eri taustoilta. 

Vierailija
50/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin Mintun elämää elää. Ihana kun voi hankkia monta lasta ja on aikaa viettää heidän kanssa aikaa, mutta samalla palkata apua kodinhoitoon ym. Asuuko ne Sveitsissä? Siellähän ihanat ulkoilumaastot ja näkymät. Lisäksi voi reissailla ympäriinsä. Kämppäkin varmaan ihan tilava. Kimikin vaikuttaa mukavalta ja maanläheiseltä tyypiltä.

Vierailija
51/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys. En tunne Minttu Räikköstä. Jos olisin hänelle kateellinen tai ihailisin häntä tai ajattelisin aktiivisesti häntä jollain muulla vahvalla tunteella, se varmaan perustuisi ihan oman mieleni tuottamiin kuvitelmiin. Onko aloittajan tarkoitus herättää muissa vahvoja tunteita vai miksi nostaa esiin yksi ihminen? 

Vierailija
52/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miksi pitäisi? Minulla on jo 3 lasta, ihana aviomies ja kiva koti. Olen onnellinen ja tyytyväinen omassa elämässäni, ei minun tarvitse kadehtia toisen elämää. 

Vierailija
53/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Minttu varmaan elää unelmaelämäänsä. Kimi on mukava perusmies, jonka kanssa on voinut perustaa perheen ilman mitään taloudellisia huolia. Kimi vaikuttaa olevan oikein hyvä perheenisä myös, kun kotona ehtii olemaan. Mintulla on myös ollut mahdollisuus keskittyä omiin asioihin tuon vaatealan suunnalta. Aika hyvin ovat palaset loksahtaneet kohdilleen. 

Vierailija
54/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kelpaisi ja Kimikin olisi kelvannut sellaiset 10 vuotta nuorempana. Vaikka ihan hyvältähän Kimi ikäisekseen näyttää vieläkin. Mutta lasten hankinta - hyi olkoon. En suostuisi synnyttämään mistään hinnasta. Mielummin olen köyhä vela kuin rikas mamma :)

Vierailija
55/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInttu ei (muodin huipulla) ole kyllä kovin kummoisen näköinen videona. Joissain kuvissa kyllä, kun vertaa alkuaikojen tähtityttö-otoksiin. Kun tuosta rupsahtaa ja Kimille iskee vanha kunnon turhautumisvaihe tämän Nascar-leikkimisen ja muun jälkeen, lapset aikuisia, niin eiköhän ala vanhaan tyyliin menojalka vipattaa. Niin vipatti Jenninkin kanssa. Tällä hetkellä KImi on omistautuneen oloinen, rikas perheenisä. Yksiöstä lukaaleihin, niin siinä mielessä vaivatonta perhearkea suu supussa omine pilipalipuuhasteluineen. Ei pärjäisi mallina tai "brändilähettiläänä" omana itsenään, tietänee sen itsekin. Kateellinen? No ei. 

Vierailija
56/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on. Joku ankkahuuli taas varmaan? En ole, oli kuka hyvänsä.

Vierailija
57/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään.

Vierailija
58/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silkkaa riemua olla sen narisijan vaimona. Joutuu jatkuvasti muistuttamaan itseään, minkä vuoksi on naimisissa (raha).

Vierailija
59/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaampi olisin mielelläni, mutta en haluaisi elää tuollaista elämää.  Joten kallistuu siihen, että en ole kateellinen.

Kiva kun ovat löytäneet toisensa, ovat toisilleen sopivan oloinen pari.

Vierailija
60/138 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te Kimin uskollisuuden ja hyvän perheenisyyden tiedätte? Sellaistahan kollega-Häkkinenkin esitti median suojeluksessa aikansa. Ei kai kukaan enää usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi