Oletko kateellinen Minttu Räikköselle?
Kommentit (138)
En ole kateellinen hänelle, vaan iloinen, kuinka mielyttävä ja ystävällinen ihminen onkaan.
Oikein mielelläni asuisin Sveitsissä kotirouvana saaden apua tarpeen vaatiessa. Mutta tasan ei käy onnenlahjat.
Voi kun pääsisi Sveitsin maisemiin. Mintun pitää olla onnellinen, ettei Kimi halua asua Monacossa, joka ei ole mitenkään asuntoystävällinen paikka.
Minun mielestä Minttu on ihana. Hänessä on jotain missä ihmisestä pitää. Toki on varakkuutta ja helppo elämä, mutta hän varmaan on eniten onnellinen perheestään.
Suon hänelle onnensa, kateellinen en ole.
Mä oon hiukan kade siitä, että hän odottaa kolmatta lastaan. Meidän lapset melko saman ikäisiä ja myös me odotettiin kolmatta lasta, mutta se meni kesken.. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hiukan kateellinen jokaiselle jolla on varaa näyttää tismalleen siltä miltä haluaa. Tiedän tarkalleen millainen vaatekaapin sisältö olisi jos olisi rahaa. Koskaan ei ole ollut varaa näyttää siltä naiselta joka haluaisin olla
Tämä
Ja varaa syödä koko ajan terveellisesti, esim. paljon kalaa. Olisi varaa palkata vaikka kokki joka päivä tekemään hyvät, terveelliset safkat. Olispa ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu on aikoja sitten otetuissa kuvissa aivan eri näköinen.
No ihmiset muuttuvat vanhetessaan. Mintulta ainakin on lähtenyt pois se lapsenpyöreys.
Mun mielestä ainakin ylähuuli on vanhemmiten paksuntunut.
No ei ole. Oli just Muodin huipulle- jaksossa ja huulet oli hyvin ohuet. Ei ole yhtään mitään tehnyt niille.
Minusta olisi outoa näyttää ihan erilaiselta kuin miltä oikeasti näytän. Eli en ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen sille, että Minttu uskaltaa tavoitella unelmiaan. En esimerkiksi ikinä uskaltaisi ottaa julkkismiestä, koska ujona pelkäisin sitä näkyvyyttä. Enkä muutenkaan uskaltaisi ottaa auto-urheilijamiestä, koska pelkäisin liikaa sitä oheistoimintaa, kuten ammatin vaarallisuutta, maksullisia naisia ja huumeita tai muita päihteitä. Sellaista rohkeutta Mintulla on ja sitä kyllä kadehdin.
Mintusta kyllä näki, että jännitti hirveästi kun oli tuossa Muodin huipulle-ohjelmassa. Näkyy Cmorella ehkä Katsomossakin?
Tottakai! Tavallinen tallukka pääsi suihkuseurapiireihin ja saa nauttia makeasta elämästä!
Ai mistä? Rahetsu kelpaa, mut sekään ei ois mun.. Muuta en siltä naiselta haluiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mintulla on kaikki mistä palstalylleröt unelmoi.
Ei Kimistä kukaan unelmoi.
Minusta Kimi on ihan hyvännäköinen ja perheestään pitävä mies. Nyt ilmeisesti on myös kotonaan enemmän, kun lopetti kilpailu-uran. Mitä vikaa sinun mielestä Kimissä on? Ei ryyppää ja rellestä enää ja näkyy olevan perhekeskeinen.
Menes kuule optikolle, se usein auttaa. Hyvännäköinen, mistä kohtaa, lompsan vai? Hyvännäköstä nähnykkään, kuivankesänorava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hiukan kateellinen jokaiselle jolla on varaa näyttää tismalleen siltä miltä haluaa. Tiedän tarkalleen millainen vaatekaapin sisältö olisi jos olisi rahaa. Koskaan ei ole ollut varaa näyttää siltä naiselta joka haluaisin olla
Tän voi allekirjoittaa joka nainen!
Miten niin. Mulla on AINA ollut rahaa sen verran että saan niitä vaatteita mitä haluan. Ei ole kellään siihen mitään sanomista. Ihmisellä on vapaa tahto!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Minttu on ihana. Hänessä on jotain missä ihmisestä pitää. Toki on varakkuutta ja helppo elämä, mutta hän varmaan on eniten onnellinen perheestään.
Mistä sä tiedät miten ihana se on. Ties millanen pirttihirmu, pitää kurissa ukkonsa ja lapsensa.
Miten voi ihailla kuvia. SE ei ole todellista, vain haanetta.
En osaa kenenkään toisen elämää kadehtia niin, että kokonaan vaihtaisin tai haluaisin olla joku muu. Koskaan ei tiedä mitä paskaa kenenkin elämästä löytyy kun vähän pöyhäsee. En tiedä onko Minttu Räikkönen onnellinen, ehkä hän on.
Oma elämänikin on oikein kiva, vaikka en rikkauksissa kylve, mutta se on tuttu ja turvallinen ja tiedänpä ainakin mitä se on.
Mutta olisihan tuossa ihan kateuden ainekset olemassa:
Minttu on kaunis ja elegantti, mukelot ovat söpöjä ja Kimikin voi varmaan olla ihan hot äijä parisuhteessa. Ja rahaa piisaa, ei tartte töissä käydä eikä hiluja laskea. Toisaalta en ole materian perään, laukut, vaatteet, korut, ihan sama, ei kiinnosta. Pikkulapsiaikaakaan en halua takaisin, ihanaa oli silloin, mutta ei enää. Eniten varmaan kadehtisin mukavaa taloudellista huolettomuutta, voisi matkustella ja opiskella, tehdä asioita. Joo, sitä kadehdin
Minttu Räikkösen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät miten ihana se on. Ties millanen pirttihirmu, pitää kurissa ukkonsa ja lapsensa.
Miten voi ihailla kuvia. SE ei ole todellista, vain haanetta.
HAAVETTA SIIS piti olla heh
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Tavallinen tallukka pääsi suihkuseurapiireihin ja saa nauttia makeasta elämästä!
Ja mikä parasta, on ihan tavallisen tallukan kanssa, mutta ei kuitenkaan suihkupiireissä vaan elävät omaa ihan tavallista elämää ilman taloushuolia.
Vierailija kirjoitti:
Mintulla on kaikki mistä palstalylleröt unelmoi.
Ja Kimillä on kaikki, mistä palstaplösykkämiehet unelmoi.
En mä kyllä kateellinen ole. Olen suuri Kimi-fani ja olen iloinen heidän puolestaan.
Toki mullekin raha kelpaisi.
Mintulla on kyllä omiakin tuloja. Pari vuotta sitten 60 000e vuositulot.