Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
181/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sillä pitäisi lukea myös oma paino profiilissa.

Kyllä mitat tulisi olla näkyvillä Tinderissä ehdottomasti!!

Eihän autoakaan osteta ilman teknisiä tietoja?

Niin hullulta kuin kuulostaakin niin ei se nyt niin huono idea olisi, tosin ehkä tuore kokovartalokuva varmaan toimisi paremmin. Henkilökohtaisiin tietoihin vetoaminen ei toimi, ihmisten koot ovat siinä kohtaa julkista tietoa kaikille jotka näkevät toisensa livenä, mikä hyöty siitä on tehdä salaisuus jossain deittipalvelussa? Et halua jakaa sitä tietoa sellaisille joista et ole kiinnostunut? Mitä väliä sillä on? Vai haluatko pimittää sen tiedon niiltä keistä olet kiinnostunut? No tuossa varsinkaan ei oikein ole järkeä, se totuus tulee ilmi kuitenkin jos pääsee tapaamaan.

Ne joille noilla jutuilla on merkitystä saa sitten valkata noilla perusteilla, muut voi keskittyä kenties olennaisempiin asioihin, mutta ennenkaikkea kaikki säästyisivät turhalta vaivalta.

Ois:

Itse kävin nettideiteillä joskus 2000-luvun alussa. Tinderiä silloin ei vielä ollut, mutta joku treffisivusto tai -palsta kuitenkin ja muistaakseni siellä kaikki ilmoittivat pituuden ja painon profiilissaan. Mielestäni tämä oli ok ja käytännöllistä. Tosin joitain muita asioita jäi sitten kertomatta, esim. itse päädyin kerran treffeille kovan luokan uusna@tszin kanssa. Mutta se onkin sitten jo toinen tarina se

Vierailija
182/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon päde sama laskukaava kuin naisen ihanneikään? Eli oma paino jaettuna kahdella + 8 kiloa?

T. Mies 45 v., 105 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota tarvitsisi sanoa. Kyllähän painon näkee kuvasta. Tylsä tyyppi.

No ei kyl näe kun monilla lihavilla naisilla on joku 20 vuotta vanhoja kuvia profiilissa ja sitten tulevat sata kiloisina läskit löllyen treffeille punaisen kananpersetukan kanssa.

Vierailija
184/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomattavasti vähemmän törkeä kuin naisella vaatimus että miehen pitäisi olla häntä pidempi.

Kumpikin vaatimus on ihan ok, kumpaakaan ei kannata sanoa ääneen, kyllä ne asiat selviävät muutenkin. Ja sitten voi sanoa, että ei nyt vaan ollut tunteita.

Ainoa vaan että pituus on asia kuten ihonvärikin, mihin ei ole pystynyt itse vaikuttamaan. Painon osalta näin harvemmin. Onko muuten ok laittaa ilmoitukseen toivetta ihonväristä?

Ei helvetti oikeasti. Parinvalinnassa jokaisella ihmisellä on oikeus asettaa tasan sellaiset kriteerit kumppanille kuin itse haluaa, ja kyllä, on tasan yhtä ok haluta kumppanilta jotain ominaisuutta johon hän ei voi itse vaikuttaa kuin sellaista, johon voi. Kyse on kuitenkin useimmilla ihmisillä ihan puhtaasti siitä, millaisesta ihmisestä sattuu luontaisesti viehättymään, eikä mistään syrjimisestä, jos sitä nyt ajat takaa. Jos lyhyt mies ei yksinkertaisesti sytytä, on ihan yks ja sama, voiko hän vaikuttaa itse ominaisuuteensa - se ei saa naista kiinnostumaan hänestä yhtään enempää. 

Ja vaikka täällä on aina näitä "pituuteen ei voi itse vaikuttaa" jeesustelukommentteja, olen 100% varma, että näillä ihmisillä on itselläänkin jotain toiveita kumppanin ulkonäön suhteen, joihin hän ei voi vaikuttaa. 

Vierailija
185/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli ihan hauskasti ilmaistu toivomus, että treffikumppani olisi normaali painoinen.

Vierailija
186/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomattavasti vähemmän törkeä kuin naisella vaatimus että miehen pitäisi olla häntä pidempi.

Kumpikin vaatimus on ihan ok, kumpaakaan ei kannata sanoa ääneen, kyllä ne asiat selviävät muutenkin. Ja sitten voi sanoa, että ei nyt vaan ollut tunteita.

Ainoa vaan että pituus on asia kuten ihonvärikin, mihin ei ole pystynyt itse vaikuttamaan. Painon osalta näin harvemmin. Onko muuten ok laittaa ilmoitukseen toivetta ihonväristä?

Ei helvetti oikeasti. Parinvalinnassa jokaisella ihmisellä on oikeus asettaa tasan sellaiset kriteerit kumppanille kuin itse haluaa, ja kyllä, on tasan yhtä ok haluta kumppanilta jotain ominaisuutta johon hän ei voi itse vaikuttaa kuin sellaista, johon voi. Kyse on kuitenkin useimmilla ihmisillä ihan puhtaasti siitä, millaisesta ihmisestä sattuu luontaisesti viehättymään, eikä mistään syrjimisestä, jos sitä nyt ajat takaa. Jos lyhyt mies ei yksinkertaisesti sytytä, on ihan yks ja sama, voiko hän vaikuttaa itse ominaisuuteensa - se ei saa naista kiinnostumaan hänestä yhtään enempää. 

Ja vaikka täällä on aina näitä "pituuteen ei voi itse vaikuttaa" jeesustelukommentteja, olen 100% varma, että näillä ihmisillä on itselläänkin jotain toiveita kumppanin ulkonäön suhteen, joihin hän ei voi vaikuttaa. 

Älykkyyskin on synnynnäistä. Ihan taatusti saa haluta tietyllä älykkyystasolla olevaa. Ja muutenkin, vaikka haluaisi vihreäsilmäisen ranskalaisen punapään niin ihan se ja sama sen pitäisi olla muille. Siinä voi vaan antaa itsestään todella typerän kuvan, jos ilmaisee toiveensa älyttömällä tavalla. 

Vierailija
187/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuon kynnyskysymys parisuhteelle, niin ihan reilua sanoa se heti deitti-ilmoituksessa.

Vierailija
188/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerinä ei sinänsä mitenkään ihmeellinen, varmaan valtaosa miehistä ajattelee noin, mutta ehkä olisi ollut tyylikkäämpää jättää se sanomatta. Kyllähän sen muijan painon näkee suurin piirtein kuvistakin, jos ovat ajan tasalla.

Vierailija
189/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla näkee usein että "OLETHAN MINUA PIDEMPI"...

Vaikka kaikki muut ominaisuudet osuisi nappiin niin lyhkänen jää rannalle.

Vierailija
190/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Niin no. Ihan sama se on naisten ja miesten kanssa. Itse en haluaisi olla miehen kanssa, joka pitää minua liian painavana suhteeseen ja ei kai miehenkään kannata haluta olla naisen kanssa, joka pitää häntä liian lyhyenä suhteeseen kanssaan. 

Vierailija
191/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkyvästi ylipainoinen ei kiinnosta, miksei sitä saa sanoa. Vaikeampaa oli paikan päällä näyttää se ilman sanoja ja katsoa kun toinen loukkaantui.

Vierailija
192/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa ehkä tuo on tökeröä sanoa suoraan, toisaalta kyllä minäkin oletan että mies painaa enemmän kuin minä, useimmat miehet joihin koen vetoa varmaan lähemmäs tuplat. Tuollaiselle voisi tietty napauttaa takaisin että juu painan, mutta painathan sinä sitten varmasti x-määrän mut mielellään ilman ylimääräistä?

Tämä alkaa olemaan naisilla jo hullu oletus/vaatimus kun alkavat itsekin olemaan sadan kilon keijukaisia.

Se riippuu siitä onko vaatija valmis tekemään oman osuutensa asian suhteen;)

Vierailija
193/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ilmaukset toiveina olisivat hyväksyttäviä?

Vierailija
194/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin naisen vaatimus miehen pituudesta. Kyllähän se älyn puutteesta kertoo, ja tyhmä nainen ei säväytä.

Vierailija
195/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota tarvitsisi sanoa. Kyllähän painon näkee kuvasta. Tylsä tyyppi.

No ei kyl näe kun monilla lihavilla naisilla on joku 20 vuotta vanhoja kuvia profiilissa ja sitten tulevat sata kiloisina läskit löllyen treffeille punaisen kananpersetukan kanssa.

Jos sulla on kanttia toivoa tietynpainoista ihmistä, niin on myös kanttia pyytää tuore valokuva

Vierailija
196/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on päinvastoin hyvä, että tämmöiset näkyy jo heti ilmoitustekstissä. Ei tarvitse tuhlata aikaa.

Vierailija
197/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Tai miehellä, joka haluaa tietynpainoisen naisen, vaikka muut ominaisuudet osuisi nappiin, niin painavampi jää rannalle

Vierailija
198/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on päinvastoin hyvä, että tämmöiset näkyy jo heti ilmoitustekstissä. Ei tarvitse tuhlata aikaa.

Samaa mieltä. Säästyy aikaa ja vaivaa.

Vierailija
199/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin naisen vaatimus miehen pituudesta. Kyllähän se älyn puutteesta kertoo, ja tyhmä nainen ei säväytä.

Kerro ihmeessä, että miten tuo korreloi älykkyyden kanssa🙄

Vierailija
200/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiveiden esitys ole koskaan törkeä, sehän on vaan toive.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi