Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"
Kommentit (249)
Minulla on oikeus valita sellainen kumppani joka miellyttää minua!!!
Naurattaa. Huumorintajuinen mies.
Puhuu asiaa! Hei haloo.
Vastaisin hänelle
Ei kannata mennä tinderiin. Livenä näkee toisen ulkonäön.
Minä jopa katselen samanmittaisia ja mallisia miehiä kuin itse olen. Lyhyitä ja laihoja.
Nörtit parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä tinderiin. Livenä näkee toisen ulkonäön.
Itse en halua laittaa mitä tahansa kuvia nettiin, kun niitä kopioidaan ja ovat ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ilmaukset toiveina olisivat hyväksyttäviä?
Miksi sinun pitää ilmaista toiveesi? Katso kuvia, ja valitse mieleisi sieltä. Oikeasti hyvin moni hoikka nainen pitää vastenmielisenä miestä, joka mainitsee painon millään tavalla ilmoituksissa. Koska sitä ei pidetä hyvänä käytöksenä. Lisäksi naisen paino, kuten miehenkin, tulevaisuudessa vaihtelee. Nainen ei halua miestä, joka pitää häntä esim raskaana ollessaan vastenmielisenä.
Eli sinä saat haluta ihan mitä haluat. Mutta naisilla on myös oikeus haluta toisenlainen mies kuin sinä.
Tietysti jos paino on kynnyskysymys, eikä sinua haittaa, että suurin osa naisista pitää asiaa vastenmielisenä, niin tee mitä haluat. Kaikki säästävät aikaa.
Ja joo, pituus ei ole tähän verrattavissa. Pitkä mies ei sairauden tai lapsen odotuksen takia muutu lyhyeksi. Joten pituus on järkevä kriteeri tässä mielessä.
Olen hoikka nainen. Kyllä olisi vaikeaa ajatella seurustelua ylipainoisen kanssa. En voi mitään tälle taipumukselleni ja voisin hyvin laittaa sen profiiliini. Mikä kumma ylipainossa on niin pyhää, että se on kerta kaikkiaan vaiettava asia. Jos ei pidä ylipainosta, ei pidä ja se on hyvä tuoda heti esiin.
Oma tyttöystäväni painaa mua enemmän, eikä se haittaa mua millään tavalla.
Mutta mitä AP:n kysymykseen tulee, ei tuossa mun mielestä ole mitään pahaa. Preferenssi siinä missä mikä muukin. Onhan monella naisellakin tietty pituusvaatimus miehille.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttöystäväni painaa mua enemmän, eikä se haittaa mua millään tavalla.
Mutta mitä AP:n kysymykseen tulee, ei tuossa mun mielestä ole mitään pahaa. Preferenssi siinä missä mikä muukin. Onhan monella naisellakin tietty pituusvaatimus miehille.
Joo siitä olemme varmasti kaikki samaa mieltä, että preferenssejä saa olla, ja niistä kannattaa pitää kiinni. Mutta kannattaako niitä sanoa ääneen, on se kysymys. Eli minkä mielikuvan haluaa antaa itsestään muille. Kaikki me olemme jossain mielessä pinnallisia, mutta emme halua muiden meistä niin ajattelevan, eikä kukaan halua pinnallista kumppania. Siksi me yleensä, jos meillä on normaali käsitys sosiaalisesta kanssakäymisestä, pidämme pinnallisimmat ajatukset omana tietonamme. Ehkä näin nimettömänä niitä voi huudella, mutta ei oikeassa elämässä omalla naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketju osoittaa, ei miehen hirväesti kannata laittaa vaateita/ omia toivomuksia treffi-ilmoituksiin. Ne alkaa harmittaa naista, eikä treffeille ylipäätään pääse.
Jos nainen ei sitten vastaa niitä kriteerejä, joita ääneen ei saanut sanoa, niin treffien jälkeen ne voi vain näppärästi ghostata tai selittää jotain jostain kemiasta.
Toki ongelma tässä on se, että kaikilta menee aikaa hukkaan, mutta ei tässä pelissä ole täydellstä strategiaa.
Ei kyse ole mistään harmituksesta ja tämäkin on selitetty jo moneen kertaa. Tuollaisten _ääneen listaaminen_ on junttia ja kilomääräinen vaatimus ylipäätään typerä. Naiset eivät halua junttia, typerää kumppania. Se itseään pienempää hakeva mies voi todeta naisen koon kuvista.
Sinä tulit sitten selittämään asian, jonka just sanoin? Joo, toki kyseessä ei tietenkään ole mikään harmi.
Kuten sanoin, ei niitä vaatimuksia ja toiveita kannata esittää. Ihmettelen, miksi miehet eivät tätä ymmärrä.
Kuvien perusteella nyt ei kannata liikoja arvailla vaan treffeille kannattaa mennä ilman ennakko-odotuksia. Jos ei natsaa, niin sitten vain ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää ilmaista toiveesi? Katso kuvia, ja valitse mieleisi sieltä. Oikeasti hyvin moni hoikka nainen pitää vastenmielisenä miestä, joka mainitsee painon millään tavalla ilmoituksissa. Koska sitä ei pidetä hyvänä käytöksenä. Lisäksi naisen paino, kuten miehenkin, tulevaisuudessa vaihtelee. Nainen ei halua miestä, joka pitää häntä esim raskaana ollessaan vastenmielisenä.
Eli sinä saat haluta ihan mitä haluat. Mutta naisilla on myös oikeus haluta toisenlainen mies kuin sinä.
Tietysti jos paino on kynnyskysymys, eikä sinua haittaa, että suurin osa naisista pitää asiaa vastenmielisenä, niin tee mitä haluat. Kaikki säästävät aikaa.
Ja joo, pituus ei ole tähän verrattavissa. Pitkä mies ei sairauden tai lapsen odotuksen takia muutu lyhyeksi. Joten pituus on järkevä kriteeri tässä mielessä.
Jos joku kysyy, millaisia toiveita saa esittää, niin miksi puhut vain ulkonäöstä? Näetkö suoraan itse kaiken kuvasta?
Saako toivoa arvoista, elämäntavasta tai jostain muusta?
Ok, ymmärrän, ettei saa. Alkaahan se harmittaa jos ei joka random jäbän toiveita täytä.
Nettideittailu on lähinnä teatteria ja tämä takia ilmoitukset pitää laatia huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kysyy, millaisia toiveita saa esittää, niin miksi puhut vain ulkonäöstä? Näetkö suoraan itse kaiken kuvasta?
Saako toivoa arvoista, elämäntavasta tai jostain muusta?
Ok, ymmärrän, ettei saa. Alkaahan se harmittaa jos ei joka random jäbän toiveita täytä.
Nettideittailu on lähinnä teatteria ja tämä takia ilmoitukset pitää laatia huolella.
Kyllä sinä saat edelleen toivoa mitä haluat. Mutta moni nainen toivoo miestä, joka osaa peruskäytöstavat. Myös moni niistä naisista, jotka täyttävät toiveesi. Joten ihan itsesi takia voit miettiä, miten ilmaiset itseäsi. Minä olen parisuhteessa, ei minua sinänsä toiveesi kiinnosta. Voit toki kutsua käytöstapoja teatteriksi, mutta ei se niitä muuta.
Kamalaahan se olisi jos pitäisi vastenmielisen kumppanin kanssa mennä yksiin.
On minullakin vaatimukset miehelle, pitäisi olla liikunnallinen, älykäs ja taiteellinen vegaani. En halua katsella mitään roskaruoan syöjää, sohvaperunaa, tv:n töllääjää, karkin mussuttajaa tai alkon tai tupakan käyttäjää.
Itse olen liikunnallinen vegaani 100 kg
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan törkeänä. Saahan ihmisellä toiveita olla. Mielestäni ei vaikuta kovin fiksulta tyypiltä, jos tuollaisia kirjoittelee, mutta ei siinä mitään törkeää ole.
Kerro ihmeessä, että miten tuo korreloi älykkyyden kanssa🙄
Vaatimus sinällään on ok. Täyttäisin sen suurella todennäköisyydellä, enkä itsekään olisi itseäni pienemmän miehen kanssa. Mutta lisäksi mun vaatimuksiin kuuluu tavanomaiset sosiaaliset taidot ja noin tarpeettoman tökerö itsensä ilmaisu kielii, että tämä vaatimus ei täyttyisi. Varmaan älyssäkin olisi jotain vikaa, kun ei hoksaa katsoa kuvista. Joten ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
En niinkään törkeänä, mutta tuollaista miestä pitäisin kyllä todella törppönä. Ei taida olla penaalin terävin kynä.
Miehille nyt tiettävästi kauhistus, jos painaa yli 60 kg. 170 cm pitkä nainen on normaalipainoinen yli 70 kiloisenakin. Pitkä ja hoikka mies saattaa painaa tuon 70 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä painoisesta ukosta on kyse. Oikeastaan olennaisempaa on se ymmärtääkö mies yleensäkään naisten ja miesten elimistön toiminnan eroja ja millä tavalla hormonit vaikuttavat lihaksistoon.
Mieshän on helposti lihaksikas, vaikka vain lojuisi sohvalla suurimman osan ajasta, ja lihas polttaa kaloreita vaikka loikoillessa. Inhoan miehiä jotka ovat pitkiä, jänteviä ja sen takia luonnostaan laihoja, eivätkä ymmärrä mitä kaikkea sama painoindeksi vaatisi lyhyeltä naiselta.
Syömistä kulutuksen mukaan ja hieman liikuntaa? Aika rankkoja vaatimuksia kyllä.
Sori, mutta ei ole varaa pitää painonhallintaa elämässä ykkösprioriteettina, kun muuten muut osa-alueet sakkaavat.
Painonhallinta ei ole normaalipainoisilla kummemmin mielen päällä, sitä vaan syö sen minkä tarvitsee, oikeasti, juuri niin yksinkertaista. Jos painonhallinta tuntuu sille että se vaatii jonkinlaista ylitsepääsemätöntä kamppailua, kyseessä on todennäköisemmin syömishäiriö, mikä käytännössä toimii kuten riippuvuus. Apua on saatavilla.
En vertaa sua alkoholistiin mutta olen kuullut alkoholistin selittävän ettei voi lopettaa koska hänen elämänsä on niin vaikeaa.
Toisaalta aika samat sanat eikö?
Minulla ei ole ruoka kummemmin mielen päällä ja syön vain sen minkä tarvitsen, oikeastaan vähemmän sillä yritän laihduttaa. Minulla ei ole ruokariippuvuuksia sokeriin, rasvaan, juustoon tai mihinkään muuhun. Paitsi tomaattia pitää saada joka päivä. Liikun enemmän kuin hieman, sykemittarin mukaan ylikuormittavasti. Sairaana painonhallinta ei vaan ole yhtä helppoa kuin terveenä.
N100 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niinkään törkeänä, mutta tuollaista miestä pitäisin kyllä todella törppönä. Ei taida olla penaalin terävin kynä.
a) Tuollaisen asian ilmaiseminen noinkin tökerösti kielii huonoista sosiaalisista taidoista. Sosiaaliset taidot ovat erittäin tärkeä osa älykkyyttä. I
b) Informaatio painosta on helposti pääteltävissä kuvista. Ellei tätä hoksaa, on huono huomiokyky.
c) Edellisistä johtuen tuo ilmaisu kertoo myös erittäin huonosti kyvystä taktikoida, sillä tuo yksi ilmaisu karsii naiset minimiin.
Ihan ok. On minullakin vaatimukset; on oltava komea, hiukset päässä, ruskeat silmät, leveät hartiat, hyvä pylly, iso mulggu, tulot vähintään yhtä hyvä kuin minulla, hyvä uusi auto, oma asunto, vähintään iso kolmio ja ei kerrostaloläävässä. Ei kakaroita ja hyvä työ, ei mikään junttiduuni.