Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeänä pidät miehen tekstiä deitti-ilmoituksessa: "toivon että painat minua vähemmän"

Vierailija
10.03.2023 |

Onko kuinka törkeä vaatimus

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Eivät ole nähneet sinua. Jos painat enemmän, on sinussa oleva ominaisuus.

Vierailija
222/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ilmaukset toiveina olisivat hyväksyttäviä?

Miksi sinun pitää ilmaista toiveesi? Katso kuvia, ja valitse mieleisi sieltä. Oikeasti hyvin moni hoikka nainen pitää vastenmielisenä miestä, joka mainitsee painon millään tavalla ilmoituksissa. Koska sitä ei pidetä hyvänä käytöksenä. Lisäksi naisen paino, kuten miehenkin, tulevaisuudessa vaihtelee. Nainen ei halua miestä, joka pitää häntä esim raskaana ollessaan vastenmielisenä.

Eli sinä saat haluta ihan mitä haluat. Mutta naisilla on myös oikeus haluta toisenlainen mies kuin sinä.

Tietysti jos paino on kynnyskysymys, eikä sinua haittaa, että suurin osa naisista pitää asiaa vastenmielisenä, niin tee mitä haluat. Kaikki säästävät aikaa.

Ja joo, pituus ei ole tähän verrattavissa. Pitkä mies ei sairauden tai lapsen odotuksen takia muutu lyhyeksi. Joten pituus on järkevä kriteeri tässä mielessä.

Jos joku kysyy, millaisia toiveita saa esittää, niin miksi puhut vain ulkonäöstä? Näetkö suoraan itse kaiken kuvasta?

Saako toivoa arvoista, elämäntavasta tai jostain muusta?

Ok, ymmärrän, ettei saa. Alkaahan se harmittaa jos ei joka random jäbän toiveita täytä.

Nettideittailu on lähinnä teatteria ja tämä takia ilmoitukset pitää laatia huolella.

Kyllä sinä saat edelleen toivoa mitä haluat. Mutta moni nainen toivoo miestä, joka osaa peruskäytöstavat. Myös moni niistä naisista, jotka täyttävät toiveesi. Joten ihan itsesi takia voit miettiä, miten ilmaiset itseäsi. Minä olen parisuhteessa, ei minua sinänsä toiveesi kiinnosta. Voit toki kutsua käytöstapoja teatteriksi, mutta ei se niitä muuta.

Ja peruskäytöstapoihin kuuluu, ettei treffi-ilmoissa saa kertoa, millaista suhdetta/ kumppania etsii, koska se on huonoa käytöstä?

Oma kommunikaatio tyylisi on alentuva ja vastaat koko ajan ohi kysymyksen mutta saarnaat käytöstavoista.

Eikä minuakaan sinun toiveesi kiinnosta, eikä parisuhdestatuksesikaan. Tsemppiä kuitenkin miehellesi. Toivottavasti hän sentään saa joskus puhua toiveistaan, vai alkaako harmittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään etusivulla pyörinyt tämä ketju jossa naiset selittää, ettei toiveita saa esittää. Ja se toinen ketju jossa nainen oli jätetty ja nainen arvailee miksi.

No ettehän te sitä saa tietää, kun ensimmäinen vaade on, ettei toiveita saa esittää.

Näinhän se silloin toimii. Mies on mielinkielin, kunnes ei enää olekaan.

Vierailija
224/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään etusivulla pyörinyt tämä ketju jossa naiset selittää, ettei toiveita saa esittää. Ja se toinen ketju jossa nainen oli jätetty ja nainen arvailee miksi.

No ettehän te sitä saa tietää, kun ensimmäinen vaade on, ettei toiveita saa esittää.

Näinhän se silloin toimii. Mies on mielinkielin, kunnes ei enää olekaan.

Niin. Toisen ihmisen paino ei ole asia, josta saat esittää toiveita. Toki voit valita itse sen, oletko kumppanisi kanssa vai et, mutta jos olet, niin joo, sitten olet, etkä esitä toiveita hänen painostaan. Normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät tämän selittämättä.

Ja sen, että sinun ei ole pakko olla kenenkään kanssa. Voit ihan hyvin valita sellaisen puolison kuin haluat.

Vierailija
225/249 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niinkään törkeänä, mutta tuollaista miestä pitäisin kyllä todella törppönä. Ei taida olla penaalin terävin kynä. 

Kerro ihmeessä, että miten tuo korreloi älykkyyden kanssa🙄

a) Tuollaisen asian ilmaiseminen noinkin tökerösti kielii huonoista sosiaalisista taidoista. Sosiaaliset taidot ovat erittäin tärkeä osa älykkyyttä. I

b) Informaatio painosta on helposti pääteltävissä kuvista. Ellei tätä hoksaa, on huono huomiokyky.

c) Edellisistä johtuen tuo ilmaisu kertoo myös erittäin huonosti kyvystä taktikoida, sillä tuo yksi ilmaisu karsii naiset minimiin.

"Informaatio painosta on helposti pääteltävissä kuvista. Ellei tätä hoksaa, on huono huomiokyky."

Saattaisit yllättyä miten taitavia jotkut naiset on ottamaan itsestään kuvia, joissa ylipainon määrä piilotetaan tehokkaasti.

Nimimerkillä ei enää ikinä treffeille naisen kanssa, jonka kaikki kuvat on otettu yläviistosta.

Vierailija
226/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon. Erittäin todennäköisesti kyllä painan miestä vähemmän. Aina tulitikku mies, jos painaa minua vähemmän. Mutta jo se, että kehtaisi tuolla tavalla kirjoittaa osoittaa ettei ole sellainen mies joka minua kiinnostaa.

227/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha. Mutta voi olla, että on vähä siinä ja siinä 😅

Vierailija
228/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs tällainen tyyppi,johon törmäsin. Miehellä oli todella pitkät hiukset ja hän oli kirjoittanut esittelytekstiinsä jotenkin näin "...ensitreffeillä tarjoaa kahvit se, jolla on lyhyempi tukka."

Niitä treffejä ei ainakaan minun kanssa tulisi. En voi sietää pitkätukkaisia miehiä.

Vierailija
229/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää lihavuutta romanttisessa suhteessa ei-toivottavana ominaisuutena, miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, ei tuhlaannu kenenkään aikaa?

Ja ei, kuva ei kerro kaikkea, ihmiset laittaa paljon profiileihinsa kuvia, joista ei välttämättä edes tunnista ihmistä samaksi tavatessa.

Ihan sama kun moni nainen haluaa, että puoliso on pitempi kuin itse on.

Vierailija
230/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin nainen toivoisi miehen olevan häntä varakkaampi. Törkeää kertakaikkiaan.

Vierailija
231/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin ja siirtyisin seuraavaan. En miettisi enempää.

Vierailija
232/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei jatkoon. Erittäin todennäköisesti kyllä painan miestä vähemmän. Aina tulitikku mies, jos painaa minua vähemmän. Mutta jo se, että kehtaisi tuolla tavalla kirjoittaa osoittaa ettei ole sellainen mies joka minua kiinnostaa.

Luonnostaan hoikka nainen ei tuosta hermostuisi koska paino ei ole ikinä ole hänelle ollut ongelma. Oletko laidhuttanut paljon?

Vierailija
233/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä kertoa etukäteen, jos mies ei halua tulla usein painetuksi. Se on kuitenkin aika harvinaista. Ei siis lainkaan törkeää vaan huomaavaista.

Vierailija
234/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heti mieleen ex mieheni. Hän on hentorakenteinen huono itsetuntoinen mies. Hänelle olisi tod.näk. Mahdotonta olla naisen kanssa, joka olisi häntä painavampi ts naisen on oltava laiha, jotta kelpaa. Itse olen hoikka, normaalipainoinen nainen. Hän jaksoi kuitenkin huomautella esim. vatsakummustani (meillä on lapsia). Jotenkin särähtää korvaan pahasti juuri tuo, että pitää olla laihempi kuin MINÄ itse.

En todellakaan vastaisi tuollaiseen, vaikka voi täysin viaton toive.

Vierailija
235/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin nainen toivoisi miehen olevan häntä varakkaampi. Törkeää kertakaikkiaan.

Toivominen ja rajaaminen on kaksi eri asiaa. Olen aina toivonut, että mies olisi minua varakkaampi, älykkäämpi ja tunneälykkäämpi, muttei ole koskaan ollut. Mutta en ole reklamoinut näistä, koska olen ryhtynyt suhteeseen (no joo, viimeisen määreen osalta esittänyt kehitystoiveita).

Kohtelias ja fiksu ihminen pitää rimansa määritykset hiljaa mielessään, jos ne ovat toisia loukkaavia. Ja epätoivosta ei kannata ryhtyä suhteeseen itselleen epämieluisan kanssa.

Vierailija
236/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että monet naiset "toivon että olet minua pidempi/pitkä" niin enpä näe tuota loukkaavana. 

Vierailija
237/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, että monet naiset "toivon että olet minua pidempi/pitkä" niin enpä näe tuota loukkaavana. 

En tiedä loukkaavasta, mutta onhan tuokin todella tökeröä.

N

Vierailija
238/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta se on siitä helpottavaa, että se on pysyvä määre. Paino voi vaihdella ja siksi monet kokevat uhkana ja stressinä sen, jos kumppani haluaa sinut juuri tietyssä painossa. Oma painoni on vaihdellut ja myös yleensä miehenkin.

Vierailija
239/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerön ja juntin kuvan antaa. Monillakin on ulkonäkövaatimuksia ja saa ollakin, mutta ihmisen ulkonäön näkee kyllä kuvista ja treffeillä. Itse olen hoikka, mutta tympäisee miehet jotka oikein ääneen vaativat sitä naiselta. Tulee mieleen että mies on töksäyttelevä ja hänellä on huonot sosiaaliset taidot ja pinnalliset arvot.

Vierailija
240/249 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää lihavuutta romanttisessa suhteessa ei-toivottavana ominaisuutena, miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, ei tuhlaannu kenenkään aikaa?

Ja ei, kuva ei kerro kaikkea, ihmiset laittaa paljon profiileihinsa kuvia, joista ei välttämättä edes tunnista ihmistä samaksi tavatessa.

Ihan sama kun moni nainen haluaa, että puoliso on pitempi kuin itse on.

Tuollainen tökeröys karkottaa helposti hoikatkin naiset (ellei itse ole jotenkin poikkeuksellisen hyvännäköinen ja/tai rikas). Omia käytöstapoja ja siitä miten ne kuvautuvat ulospäin kannattaa hioa jos haluaa mieleistään seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä