Lue keskustelun säännöt.
Ja 40vuotiaana mahdollisuus tulla raskaaksi on pientäkin pienempi!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen tullut 38, 40 ja 41 vuotiaana ja ensi yrittämästä joka kerralla.....
Mikähän se tuolla nyt sitten kasvaa?
mutta näin 37-vuotiaana onneksi vielä tärppää ekasta kierrosta :)
Mikähän se tuolla nyt sitten kasvaa?