Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Ei suojaa Amex elintasosairauksilta ei 😐 En vain tajua miksi ei huolehtia itsestään jos siihen on varaa.
Ja vaimonsa on lääkäri. Plösöjä molemmat.
Ai että osaa suomalaiset olla kateellisia ;D
Eikö täällä porukka tajua, että korteissa on eri tasoja samallakin myöntäjällä kuten vaikka Stockkallakin oli aikanaan ennen kanta-asiakasohjelman muutosta eri näköiset ja etuiset kortit eri tason asiakkaille (varmaan vieläkin, oma korttini on vaan vielä vanhaa systeemiä).
Kultainen Mastercardini muistaakseni edellytti 50 000 euron vuosituloja ja on keskitason kortti eduiltaan.
Ihme tolloja, tosin oudolla tavalla myös sympaattisia. Olen jotenkin ymmärtänyt sen consierge-palvelun, että sitä käyttävät kiireelliset ja tärkeät henkilöt, joilla vain ei ole aikaa varailla ravintolapöytiä ja järkkäillä käytännön juttuja. Nämä taas tuntuvat käyttävän sitä, koska eivät osaa itse mitään. Ja ei ole omaa makua tai mielipiteitä, vain kallein on se joka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi helposti 50-vuotiaasta.
Samaa katsoin. Olen itse 50 ja näytän nuoremmalta. Antaa tulla alapeukkua mammat!
Minusta hänen ns ikääntymisensä näyttää hämmentävän selkeästi siltä, että elintavat ovat olleen jo vuosia pielessä. Itse jos peilistä tuollaista kohtaisin, otattaisin tosi nopeasti kolesterolin, paastosokerin ja verenpaineen. Sekä hankkisin salikortin ja aloittaisin aerobisen muodossa tai toisessa. Ja P-ALAT - se kannattaa ottaa kiireesti! Ihan vaikka ei olisi Amexiakaan 🧐
Kuvailit keskivertopalstalaisen, ehkä itsesi. Miten kaikki palstalla ovat missimitoissa ja atleettisia ilman selluliittia, kun todellisuus kaupassa on aivan toista. Ja tällä palstalla ei edes se parempi väki viihdy.
Ei, koska ei tarvitse olla kateellinen ja katkera.
Minä olen parempaa väkeä ja viihdyn oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista tyyli- ja tilannetajun puutetta IS:ltä ja Neloseltakin tuottaa tällaista sontaa tällaisena aikana, jolloin moni on oikeasti vaikeuksissa.
"Kortti ei ole statussymboli. Se on elämäntapa."
Siinäpä kiteytyy kaikki tuosta tyypistä. Tarvitseeko muuta sanoa?
Elämäntapana näyttää olevan alkoholin kittaaminen. Alkoholi on alkoholia kortin väristä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä porukka tajua, että korteissa on eri tasoja samallakin myöntäjällä kuten vaikka Stockkallakin oli aikanaan ennen kanta-asiakasohjelman muutosta eri näköiset ja etuiset kortit eri tason asiakkaille (varmaan vieläkin, oma korttini on vaan vielä vanhaa systeemiä).
Kultainen Mastercardini muistaakseni edellytti 50 000 euron vuosituloja ja on keskitason kortti eduiltaan.
Aikanaan ei Diners-korttia myönnetty kenelle vaan. Minulla oli sellainen.
On ihmisiä, joilla itsetunto ja elämän itseisarvo tuntuu olevan sitä minkä verran omistaa ja kuluttaa; tuntee (omasta mielestään) vaikutusvaltaisia/tärkeitä ihmisiä ja miltä kaikki näyttää ulospäin. Sisäistä tyhjyyttä ei saa pois ulkoisilla seikoilla.
Jotain on kyllä pahasti vialla kaverissa, miksi hän on mennyt noin valtavaan juttuun esittelemään sitä, että hänellä on musta kortti? Ja jos vielä on ollut Rikkaat ja Rahattomat ohjelmassa? Ja sitten kun jutussa paljastuu, että kaveri elvistelee perintörahoilla
Iso myötähäpeä tuota juttua lukiessa tuli! Kaveri säästänyt elokuulta 2022 1000 euron ravintolalaskun, että voi näyttää,, että domppaa on ostettu? Ja päässyt ilmaiseksi Lauri Tähkän keikalle! Itselleni olisi pitänyt siitä maksaa.
Se että kortissa on concierge-palvelu on mediassa käsitelty jo niin monta kertaa. Ja reissussa ollessa jos haluaa ohjelmaa tai hyvästä ravintolasta pöydän hääpäiväksi, niin kaikista hyvistä hotelleista sama palvelu löytyy. Samoin matkatoimistot tarjoaa kyllä palvelut, jos pitää matkustella, eikä osaa itse varata lentokenttäkuljetuksia. Jotenkin kädettömältä kaverilta vaikutti.
No, jokainen tavallaan, ilmeisesti hänellä on kova hinku nyt saada julkisuutta itselleen, kun rahaa käytetään, mutta kaikkien pitäisi myös tietää, että sitä käytetään?
Vierailija kirjoitti:
mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan
Se EI OLE luottoa, se on maksuaikaa, pitää maksaa kuukauden sisällä pois.
Sanoillahan voi joo leikkiä.
Mun mielestä aika onnetonta elämää. Kyllä mä mieluummin olen minä, ihan tässä kaikessa vaatimattomuudessanikin. En mä vaan ymmärrä tommosta. Ei. EI ei.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan omaisuutensa itse kartuttaneita, ei kultalusikka suussa syntyneitä.
Minä arvostan ihmisiä käytöksen perusteella, en rahan. Ei kukaan edes voi päättää sitä, syntyykö rikkaan vai köyhän lapseksi. Kultalusikka suussa syntynyt voi olla paljon parempi ja osata käyttää rahojaan kuin kyynärpäittensä avulla eteenpäin porskuttanut itsekäs ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista tyyli- ja tilannetajun puutetta IS:ltä ja Neloseltakin tuottaa tällaista sontaa tällaisena aikana, jolloin moni on oikeasti vaikeuksissa.
Elämäntapana näyttää olevan alkoholin kittaaminen. Alkoholi on alkoholia kortin väristä riippumatta.
Erona puiston penkillä istuvaan on lähinnä juoman hinta. Sanon sekä ohjelman että tämän haastattelun perusteella. Kuukaudessa neljä tonnia viskiin. Vai oliko viisi. Tonnin parin skumpat päälle.
Toivottavasti herää ajoissa. Rahalla ei saa uutta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että osaa suomalaiset olla kateellisia ;D
Mauton ja tyylitön julkinen elvistely ei sovi Suomeen.
Eikä mihinkään muuhunkaan sivistysvaltioon.
Tosirikkaiden ja fiksujen ei tarvitse pröystäillä.
Piste.
Olipa harvinaisen vastenmielinen juttu. Mikä ihmeen tarve omalla nimellään ja naamallaan esitellä tohkeissaan varallisuuttaan ja samalla sitä, ettei tosiaan mitään omaa makua ole, tärkein kriteeri asioissa on kallis hinta. Eikö näin toimimalla aseta itsensä maalitauluksi rikollisillekin. En voi kuin ihmetellä.
ei tuo raha näköjään sitä kuuluisaa leukaa tai hiusrajaa
"Jos on musta amex se ei ole häpeä, salaisuus tai stigma", vain Suomessa (kai) ajatellaan että tuotakin pitäis hävetä.
Ja ihan sama miten on rahansa saanut, perimällä, lotolla tai työllä, ihan yhtä oikeutettu niitä on käyttämään just miten haluaa.
Olisi edes sivulausessa maininnut, että tekee rahoillaan myös hyväntekeväisyyttä mutta ei.. Minä, minä, minä ja vaimon laukkukokoelma 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi helposti 50-vuotiaasta.
Samaa katsoin. Olen itse 50 ja näytän nuoremmalta. Antaa tulla alapeukkua mammat!
No totta maar, eihän tänne ryppynaamat kirjoittele! Eikä köyhät, mikäs amexi sulla on?