Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa

Vierailija
10.03.2023 |

Kommentit (945)

Vierailija
41/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan

Ihmisillä on väärä käsitys luottokorteista ja se on varsin ymmärrettävää. Kerronpa kuitenkin, että luottokortin käyttäminen ei tarkoita velaksi ostamista. Laskun kun maksaa kerralla, ei korkoa kerry. Kun rahaa on, ei ole mitään paniikkia maksaa äkkiä pois, kun sitä rahaa on vielä muutaman viikon päästäkin.

Vierailija
42/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Danske Bankin musta kortti.

Niin mullakin ja punainen banknorwegianin credit kortti.

Tuo tyyppi näyttää tosiaan jo 50 vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi helposti 50-vuotiaasta.

Samaa katsoin. Olen itse 50 ja näytän nuoremmalta. Antaa tulla alapeukkua mammat!

Vierailija
44/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tärkeää, että erot ihmisten lahjakkuudessa näkyvät myös käytännön asioissa. Jos jollekin proletille antaisi tuollaisen kortin, hän dokaisi itsensä hengiltä alle aikayksikön. Lahjakkuus tuo mukanaan vastuuta, sekä itsestään että muista.

Vierailija
45/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa olla rikkaille kateellinen. Meidän kansantalous tarvitsee rikkaita. He pyörittävät yrityksiä ja pitävät yllä taloutta ja montaa työpaikkaa. Ottavat samalla melkoisia riskejäkin. Kyllähän mediasta saa välillä lukea myös niistä joilla joskus oli, mutta ei ole enää.

Kansantaloutta ja työpaikkoja he tukevat myös kuluttamalla rahojaan. Kyseinen herra mm. kertoi ostavansa mahdollisimman paljon kotimaista. Hienoa! Rikkaat maksavat veroja (sekä välittömiä että välillisiä) ja siten kustantavat meidän kaikkien julkisia palveluita. Jos joku pröystäilee omaisuuksillaan niin siitä ei kannata provosoitua. Sinäkin saat niistä rahoista siivun julkisina palveluina.

Ja jos sinusta alkaa tuntua että onnellisen ja sisällökkään elämän välttämätön edellytys on päivittäinen shampanja, neljän tonnin osuus viskitynnyristä, musta mersukyyti, hotellisviitit ja harvinainen maksukortti, niin meillähän on edullinen koulutus ja elinkeinovapaus. Jokainen on vapaa vaurastumaan, vaikkei perintönä olisi tullutkaan miljoonia. Onnea matkaan! Minä ihan vilpittömästi hurraan sinun puolestasi, koska veroillasi sinä mm. maksat minun (julkisen sektorin) palkkani.

Vierailija
46/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri vaimo kerää merkkilaukkuja sijoitustarkoituksella😅 molemmat siis taliaivoja

Pitää olla vakava alemmuuskompleksi kun menee reality ohjelmaan ja iltapäivälehtiin esittelemään glamour elämäänsä. Juntteja.

Onhan se aika tuottoisa sijoitus jos ei maksa itselle muuta kuin ajan tuhlurin siivellä elämisestä. Vaimo lähtee kun Janne rupsahtaa vielä lisää.

Vierailija
47/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin. Olen itse 50 ja näytän nuoremmalta. Antaa tulla alapeukkua mammat!

Minusta hänen ns ikääntymisensä näyttää hämmentävän selkeästi siltä, että elintavat ovat olleen jo vuosia pielessä. Itse jos peilistä tuollaista kohtaisin, otattaisin tosi nopeasti kolesterolin, paastosokerin ja verenpaineen. Sekä hankkisin salikortin ja aloittaisin aerobisen muodossa tai toisessa. Ja P-ALAT - se kannattaa ottaa kiireesti! Ihan vaikka ei olisi Amexiakaan 🧐

Vierailija
48/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on tärkeää, että erot ihmisten lahjakkuudessa näkyvät myös käytännön asioissa. Jos jollekin proletille antaisi tuollaisen kortin, hän dokaisi itsensä hengiltä alle aikayksikön. Lahjakkuus tuo mukanaan vastuuta, sekä itsestään että muista.

🤣 uskon, että enemmistö ihmisistä käyttäisi perityn omaisuuden fiksummin.

Vierailija
49/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävittänyt omaisuutta, on saanut sen tuottamaan tai säilyttänyt tuottavuuden.

Se 10 vuoden ura on yllättävä. Uskon, että hän on hyvä verkostoitumaan yms. mutta opettajana/johtajana (sanojen suurimmassa merkityksessä, tosin harvapa on) en häntä näin pinnallisesti tarkasteltuna näe. On tietysti yhä nuori. Ehkä tuo valinta palveli hänen tarvettaan saada huomiota, samaan tapaan kuin varallisuus nykyään... Ei vain heti kehdannut jättäytyä rahan varaan? Suomessa se ei varmasti olisikaan ollut helppoa nuorelle, sillä suomalaiset ovat melko köyhä kansa, eivätkä arvosta äärimmäisyyksiä - ei suuntaan, eikä toiseen.

Olisi helppo kuvitella, että hän pärjäisi erinomaisesti kaikenlaisessa kikkailussa, Bitcoin tms. Kultaankin on näemmä sijoittanut 😎 Taitaa olla verissä rakkaus elämäntyyliin. Joku toinen samalla tarpeella hakeutuisi politiikkaan - hän ilmeisesti voi muutenkin keskittyä monipuolisesti, mihin haluaa, ja saada tarvitsemansa nautinnon. Hänen ei tarvitse yrittää mitään, kuten poliitikon ainakin muodollisesti täytyy... ja pääsee silti vaikuttamaan yhteiskuntaan, omalla pienellä tavallaan? Vähän niin kuin harrastus, jos on maailmasta kiinnostunut. Mikäs ettei! Sieltä se suurin johtaminen kai lähtee - TIIMISTÄ.

Vierailija
50/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Ihme oletuksia taas.

Mä aloittaisin oman yrityksen jo tuolla, mitä tuo maksaa pelkästä kortin käytöstä vuodessa.

Eikä mun juomisen hinnat kyllä yllä lähellekään samaa tasoa kuin tuon jätkän 😂

(Ja kyllä, nipistän ja säästän kaikesta mistä voin, että tulevaisuudessa on asiat ehkä helpommin).

Mikä tän tyypin "lahjakkuus" siis on? Ei ainakaan järkevä rahankäyttö.

Vierailija
51/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet miljonääri, saat ilmaista ruokaa ja kahvia kahviloista. Miksi ihmeessä? Juuri noillahan olisi varaa maksaa itse ruokansa.

Saathan sinäkin s-kortillasi ilmaista kahvia ja pullaa. 400 eurolla taitaa tulla 10eur takaisin rahana, ja sitten vain kävelet Esson baariin kahville ja pullalle, helppoa kun osaa.

Jos et taas käytä bonuskortteja, miksi valitat palstalla?

Vierailija
52/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla selviää, että mies on perinyt omaisuutensa vanhemmilta. Oma bisnestoiminta sen sijaan on hyvin vaatimatonta menestykseltä ollut, jopa kaupan kassalla tienaa saman verran mitä miehen firma vuodessa.

Oli mukana Rikkaat ja rahattomat viime kaudella ja siinäkin nolosti yritti ns. rikkaiden status sympoleilla kehuskella ja leveillä, kuten tässäkin uutisessa.

Ei tajua ettei ole itse mitään niistä ansainnut vaan saanut kultalusikka suussa, oma lahjakkuus ja kyvyt ei ole bisneksessä menestymiseen riittänyt.

Selviää myös ihan lukemalla jutun loppuun. On toki niin helvetin pitkä litania humblebragia pelkästään koko juttu, että ymmärrän, jos ei jaksa loppuun asti.

Luin hänestä jonkun toisen artikkelin aiemmin, ja siinä hän vaikutti aika normaalilta ihmiseltä, joka ymmärsi, että on rikas vanhempiensa nsiosta. Tämä juttu sai hänet näyttämään ihan hirveältä ihmiseltä. Todella leuhka ja itseriittoinen taitaa sittenkin olla. En tosiaan kyennyt lukemaan juttua loppuun sti. 

- eri

Vierailija
53/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Ihminen, joka ei ole edes rikastunut omilla ansioillaan, leuhkii miten rahaa tuhlataan ja miten ei osata edes itse varata lentokenttäkuljetuksia. Voi apua.

Vierailija
54/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ei suojaa Amex elintasosairauksilta ei 😐 En vain tajua miksi ei huolehtia itsestään jos siihen on varaa.

Samaa katsoin! Ei hitto. Suomalaisten kansantautien ennemerkit väreilevät ilmassa kilometrin päähän vaikka olisi likinäköinen - ja silti alkoholia lasissa.

Vieressä lääkärivaimo kannustaa :D meinasin sanoa ilkeämminkin mutta pidättäydyn nyt.

Vierailija
55/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen ns ikääntymisensä näyttää hämmentävän selkeästi siltä, että elintavat ovat olleen jo vuosia pielessä. Itse jos peilistä tuollaista kohtaisin, otattaisin tosi nopeasti kolesterolin, paastosokerin ja verenpaineen. Sekä hankkisin salikortin ja aloittaisin aerobisen muodossa tai toisessa. Ja P-ALAT - se kannattaa ottaa kiireesti! Ihan vaikka ei olisi Amexiakaan 🧐

Tämä. Vielä hämmentävämpää on elintavat ja alkon juominen sienen lailla, kun vaimo on lääkäri.

Heillä olisi rahaa kuntovalmentajaan tai PT, terveelliseen ruokaan kotiin kannettuna ja mahdollisuus mahtaviin harrastelomiin yms. Mutta ei kun matkoillakin vedetään skumppaa ja viskiä ja istutaan hotellissa tai limossa matkalla syömään 15 lajin ateria. Onkohan alkoholiongelma. Selittää ennenaikaisen vanhentumisen.

Vierailija
56/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvittaisiin joku miljardööri kertomaan niistä isompien poikien eduista

Vierailija
57/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava tyyppi.

Vähän hävettää elvistellä, mutta elvistelen silti. Ja menen jopa TV-ohjelmaan elvistelemään.

Vierailija
58/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet miljonääri, saat ilmaista ruokaa ja kahvia kahviloista. Miksi ihmeessä? Juuri noillahan olisi varaa maksaa itse ruokansa.

No sehän maksaakin. Hän maksaa kortista, joka säätelee ja ohjaa hänen kulutustaan pankin mukaan. Kaikki ilmainen maksetaan monessa muodossa takaisin pankille. On hämmentävän typerää hankkimalla hankkia tuhlaamalla omaa rahaa jäsenkortti, jonka haltijan ainoa etu on, että saa köhköh melkoisen jääviltä pankilta vinkkejä kulutukseen ja pääsee maksamaan valinnoistaa aina extraa. En voi ymmärtää, musta kortti taitaa olla typeryyden merkki. Superrikkailla olisi kai oma henkilökunta huolehtimassa omasta edusta.

No mutku hän ei tule toimeen ilman. Omien sanojensa mukaan. Jotka uskon.

Vierailija
59/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit keskivertopalstalaisen, ehkä itsesi. Miten kaikki palstalla ovat missimitoissa ja atleettisia ilman selluliittia, kun todellisuus kaupassa on aivan toista. Ja tällä palstalla ei edes se parempi väki viihdy.

Vierailija
60/945 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää mitään kortteja käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan