Kaipaan Anttilaa, Seppälää, Tiimaris,
Kirjakauppoja joiden hyllyt pursuavat kirjoja.
Kauppojen lyhyempiä aukioloja.
Yksinkertaisempaa elämää!
Kommentit (94)
Mä kutsun erästä tuotetta edelleen voimariiniksi.
Mä oon ku ap. Vielä lankapuhelimet, savumerkit ja oravannahat takaisin 👍🏻. Vihaan kaikkia sovelluksia, ja ylipäänsä sitä, että teknologia korvaa ihmisyyden. Surullista 🙄
Samis. Käpyjä ollaan, minä ainakin.
+1. Anttila oli Suomen paras siihen aikaan. Sitä paksua Anttilan kuvastoa!
Ja entistä Hobby Hallia. Nykyinen eestinkauppa on vain haamu siitä.
Seppälästä sai kohtuuhintaista laatu tavaraa. Anttilakin ihan jees ja niin peri suomalainen kuin voi, nimeä myöten. Nykyään näitä ulkomaalaisia dressmanneja, cubuksia jne.
En kaipaa niitä todellakaan. Halpaa tavaraa ja rihkamaa, laatu oli osassa kyseenalainen. Nykyään on kaupoissa samaa tavaraa ja parempaa, ette vain huomaa ja koko ajan tämä valitus aiheesta. Aivopestyjä olette haikailuun. Kodin Ykkönen on nykyään Anttila, jos et huomaa. Monessa paikassa verkossa myydään tiimaritasoista ja parempaa, sekä askarteluliikkeet, lelut jne. Etsikää ne.
Oli kiva selailla Anttilan kuvastoa. Tiimari oli kiva krääsäkauppa.
Kiitos alanuolista. Kirjoja on verkossakin pilvin pimein, hae hakusanoilla Adlibriksestä ja hakukoneesta. Saa myös englanninkielisiä. Mene suomalaiseen ja akateemiseen kivijalkakauppaan. On myös antikvaarit. HAE NE.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva selailla Anttilan kuvastoa. Tiimari oli kiva krääsäkauppa.
Erityisesti joulukuvasto oli huippu. Lapsena tuli selailtua leluja ja videopelejä sellasesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos alanuolista. Kirjoja on verkossakin pilvin pimein, hae hakusanoilla Adlibriksestä ja hakukoneesta. Saa myös englanninkielisiä. Mene suomalaiseen ja akateemiseen kivijalkakauppaan. On myös antikvaarit. HAE NE.
Kivijalkakirjakaupat ovat nykyään kammottavia. Kävin tammikuussa Helsingissä ja petyin sekä keskustan Akateemiseen että Aleksanterinkadun Suomalaiseen. Valikoimat olivat todella surkeat verrattuna entiseen. Akateeminenkin on ahdettu kahteen kerrokseen - ennen toimi neljässä kerroksessa. Kaikki pitää tosiaan nykyisin tilata netistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kouvolassa yhä Tiimari?
On .
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa niitä todellakaan. Halpaa tavaraa ja rihkamaa, laatu oli osassa kyseenalainen. Nykyään on kaupoissa samaa tavaraa ja parempaa, ette vain huomaa ja koko ajan tämä valitus aiheesta. Aivopestyjä olette haikailuun. Kodin Ykkönen on nykyään Anttila, jos et huomaa. Monessa paikassa verkossa myydään tiimaritasoista ja parempaa, sekä askarteluliikkeet, lelut jne. Etsikää ne.
Kodin ykkönen ei todellakaan vedä vertoja vanhalle Anttilalle. Anttilassa oli siis kaikkea ja kodin1sessä on vaan sisutuskamaa ja huonoa sellaista. Anttilasta sai lapsena aina jotain kivaa kun käytiin isossa kaupungissa.
Kaipaan kahviloita ilman läppäreitä. Ihan tavallinen, hyvä ja tuore kahvi riittää, en kaipaa viittätoista muunnosta lattesta. Laariin jotain muuta kuin mangojuustokakkuja tai jättikorvareita.
Kävin lapsena lauantaisin äitini kanssa Helsingissä. Tapasimme kummitätiäni ja istuimme Graniittitalossa kahvilassa, minulla aina lasillinen kokista (kunnon pillillä!) sekä berliininmunkki. Viikon paras hetki.
Kaisaniemessä taisi olla ensimmäinen Anttila. Käytiin siellä 80-luvulla.
💔