Seiska uutisoi jälleen, ministeri bilettämässä!
Ministeri bilettämässä jälleen! https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marin-biletti-taas-hieroi-miesta-ja…
Kommentit (690)
No se tietää ääniä kokoomukselle kun Mika joi lonkeron ja Sanna vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä se on teiltä kyylääjiltä pois kun Sanna Marin viettää vapaa-aikaansa? Heti ootte lynkkaamassa ja tuomitsemassa. Ei ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen ihminen, joka haluaa rentoutua ja pitää hauskaa työnsä vastapainoksi.
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.Kuten lintilän sidukkapullo? Erona toki on se, että hesari ja iltis on spämmineet lintilästä nyt päivätolkulla artikkelia toisensa jälkeen mutta mariinista hyvä jos yksi ympäripyöreä jaaritteluartikkeli joskus kauan tapahtumien jälkeen sillä asenteella että "kansa päätelkööt itse onko tämä tärkeää".
Lintilä oli käsittääkseni työreissulla sidukoineen. Marin vapaa-ajalla. Noissa on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä se on teiltä kyylääjiltä pois kun Sanna Marin viettää vapaa-aikaansa? Heti ootte lynkkaamassa ja tuomitsemassa. Ei ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen ihminen, joka haluaa rentoutua ja pitää hauskaa työnsä vastapainoksi.
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.Kuten lintilän sidukkapullo? Erona toki on se, että hesari ja iltis on spämmineet lintilästä nyt päivätolkulla artikkelia toisensa jälkeen mutta mariinista hyvä jos yksi ympäripyöreä jaaritteluartikkeli joskus kauan tapahtumien jälkeen sillä asenteella että "kansa päätelkööt itse onko tämä tärkeää".
Kansa päätelköön myös sen, onko Lintilä oikeasti tehnyt mitään vahingollista työtehtävissään. Ei ole, mutta ajojahti on päällä.
Odotan myös videoita iltapäivälehtiin, jossa arvaillaan onko Sanna puhuessaan aineiden vaikutuksen alainen. Ihan vain tasapuolisuuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.
Niinkö. Oliko Sanna Manna tanssimassa ja tapaamassa muita "nuoria" taas. Sanna Manna on dokaillut myös ei vapaa-aikanaan. Antanut kavereidensa, eli toisten "nuorten" sekoilla Kesärannassa. Viitveisannut mitä ne tekee siellä. Tähän päälle vielä aamiaskeissi ja ylimieliset lausunnot. Sanna mannaa äänestävät eivät tajua ainakaan politiikasta mitään. Umpi tolloja.
En toivo Sannaa enään pääministeriksi, Petteri tai Riikka.
Marinin julkinen baarikännäily on kannanotto Lintilän eduksi. Kun ei hän muuten voi Lintilää avoimesti tukea, niin lähtee viihteelle ottamaan yhden luodin haarniskaansa Lintilän puolesta. Ja kaksinaismoralistit itkee krokotiilin kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti seiska "uutisoi" vain Marinin juhlimiset, muut poliitikot saa olla rauhassa.
Kuka on seiskan taustalla?
Johtuisiko uutisointi biletyksestä siitä, että Sanna itse antaa sille syyn bilettämällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Sanna otti pöydältä drinkin, jota ryhtyi ojentamaan jollekulle. Pääministerin harmiksi lasi tipahti hänen kädestään lattialle, ja juomat levisivät ympäriinsä.
Humalassa sattuu ja tapahtuu.
Kyllä minä Sannaa vanhempi, pienen lapsen äiti-ihminen käyn myös ravintolassa ja sen jälkeen drinkeillä kaverien kanssa ihan kuukausittain, paljon useammin kuin Sanna. Normaalia kaupungin keskustassa asumiseen liittyvää elämää. Joskus mennyt varmasti lasikin rikki. Ne onkin ainoita kertoja kun juon ja annoksia menee 4-5. Isä hoitaa, hyvä vaan niin tutustuu lapseen myös omillaan.
Oikeastiko ystävät ja ajanvietto heidän kanssaan ei kuulu teidän elämään? Absurdia ja harmaata. Ei ihme että miehenne eivät tee osaansa lapsen kanssa jos jo yksi ilta kuussa miehen ollessa yksin lapsen kanssa on teistä lasuasia. Jessus, saisi olla vaikka kerran viikkoon!
Kiitän myötätunnostasi.
Mutta minä vedänkin kunnon kännit työajalla ja olen maan pääministeri.
Lisäksi olen julkisesti pahoitellut sitä, että minulla ei riitä tarpeeksi aikaa olemaan pienen lapseni kanssa. Lisäksi mulla on paha tapa kännissä lähennellä vieraita miehiä.
Mutta mitä sitten...
t. Sanna
Koska tarkalleen pääministeriltä on kielletty alkoholinkäyttö? Vai onko vain kyse siitä että hän on nainen ja äiti?
Entä jos heillä on miehensä kanssa sopimus, avoin suhde? Onko se sinusta jotenkin väärin? Jos on, miksi? Entä jos hierottava mies on tuttu, homo?
Jos, jos ja jos. Siinäpä sulle mietittävää.
Mutta mitä mieltä olet siitä, että Sannalla ei riitä aikaa lapsellensa, mutta bilekavereille riittää? Tätä ei tartte edes jossitella.
Oletan, että Sanna on varmaan huomenna sitten lapsensa kanssa. So?
Harvalla äidillä tulee mieleen sanoa, että lapsille on tarpeeksi aikaa. Saati sitten pmllä. Silti on vain helvetin hyvä asia, että äidillä on myös kodin ulkopuolista elämää.
Pääministerillä on työnpuolesta elämään työajan ulkopuolella ihan tarpeeksi. Arvovalintoja, jos haluaa käyttää vähäisen vapaa-ajan ääliöiden kanssa kännäten. Perhe olisi toinen vaihtoehto.
Eli sinusta pmllä ei saisi olla ystäviä, tai se on aRvOVALinTA?
Pääministeri tarvitsisi kyvyn harkita erilaisia asioita ja tehdä harkinnan perusteellä hyvä päätöksiä. Tää jatkuva biletys ja sitä seuraava selittely, uhriutuminen, muiden syyttely tai jatkuva paljastusten sensurointi ei anna kuvaa hyvästä harkintakyvystä. Eikä niitä muitakaan saavutuksia ole oikeasti.
Et vastannut kysymykseen. Jos äidillä on ystäviä, joita tapaa, onko sekin arvovalinta? Voisi kuitenkin olla perheensäkin kanssa eikä kylillä huitelemassa jne.
Jos haluat keskustella jostain muusta kuin ketjun aiheesta niin avaa niille oma ketjunsa. Ei minulla ole velvollisuutta vaihtaa puheenaihetta sinun käskystäsi. Muutenkin teillä on näköjään vain kaksi tapaa eli koittaa spinnata keskustelu aihetta vaihtamalla jonnekin epäolennaisuuksista väittelemisiin tai sitten sensuroida kiusallisemmat aiheet kokonaan.
Eli suksi v...uun demarilässy kun et osaa keskustella ollenkaan. Nolottaisi minuakin jos pääministerini olisi noin avuton tapaus että sen vuoksi pitää valehdella joka mediassa ja palstoilla 24/7 että se vaikuttaa edes suunnilleen normaalilta.
Todellista laatujohtamista demareilta /s
Eli oivalsit arvovalintaheittosi olevan pelkkää lokaamista, etkä itsekään usko siihen. Muutenkin laadukas keskustelunäyte sun suunnaltasi tämä toinen kappaleesi.
Anyway, voidaan siis olla samaa mieltä että Sannan äitiys ja yksityis- ja perhe-elämä eivät ole olennainen osa keskustelua hänen pääministeriydestään.
Sinä niistä hoet, en minä. Minä sanoin että pääministerillä tulisi olla harkintakykyä ja sinä menit siitä näemmä paniikkimoodiin ja rupesit sekoilemaan kun tajuat itsekin ettei pääministerilläsi sellaista ole.
Pääministerillä on työnpuolesta elämään työajan ulkopuolella ihan tarpeeksi. Arvovalintoja, jos haluaa käyttää vähäisen vapaa-ajan ääliöiden kanssa kännäten. Perhe olisi toinen vaihtoehto.
Aika selkeä avaus sinulta. Mutta toki jos ei pysty viemään yhtä argumenttia läpi kaasuvalottamatta niin asia on sitten niin.
En ylipäätään ymmärrä miksi te löysytätte argumenttinne tällaisilla ihmiseen menevillä moraalipurnauksilla. Sehän vain saa muut, normaalit ottamaan askelen taaksepäin, eikä keskustelu enää koske Sannan päätöksiä ja niiden toimivuutta. Ihan kuin haussa olisi sopiva äiti kansakunnalle, ei johtaja. Tästähän ei ole pm-keskustelussa kyse.
Mulla on monta kritiikin kohdetta Sannan päätöksentekoon. En silti niele että virheensä johtuisivat muutamasta viini-illasta vuodessa tai hänen oletetuista puutteistaan äitinä. Itseasiassa tämä minusta vain vesittää kritiikin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen PS:n edustajaehdokas jonka olen tavannut näyttää jollain tavalla ongelmalliselta puhumattakaan siitä mitä suusta tulee. Ei millään pahalla mutta ehdokkaalta vaaditaan yhteistyökykyä eikä kykyä valittaa vauva.fi sivustolla ja tuoda julki rasismiaan. Ymmärrän kyllä että vaalit on tulossa mutta siitä huolimatta toivoisin käyttäytymistä jokaisen puolueen kiihkoilijalta.
Ehkä tämä ongelmallisuus kohdistuu sinun korviesi väliin. Suurin osa ei ole noin ennakkoluuloisia.
Kesän videokohun yhteydessä Marin sanoi, että tulette varmasti näkemään vielä lisää videoita, joita ette haluaisi nähdä ja joita itsekään en haluaisi nähdä.
Koska lisää videoita ei tullut, ovat ne varmaan vielä jossain julkaisuaan odottamassa. Vielähän tässä on aikaa ennen vaaleja. Tasapuolisuuden nimissä loppuaika ennen vaaleja voidaan keskittyä ruotimaan pääministerin tapaa hoitaa työtehtäviään 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi möhlii vaalien alla. Pitäisi ymmärtää,että kaikki tulee julkisuuteen.
Luulisi sannan haukkujien tykkäävän tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikää lähestyvä naimisissa oleva perheenäiti joka juoksee ravintoloissa nuorison kanssa bilettämässä ja hieromassa vieraita miehiä.
Mieheni tapaa hieroa muidenkin naisten hartioita. Järkyttävää. Onneksi ei ole julkkis, muuten olisi jo Seiskan kannessa.
Pitäisikö minun ottaa ero?
Hekoheko.
Sannasta en diggaa, mutta lintiksen voin ottaa yhden lasillisen viiniä ruaan kanssa on ihan paskanjauhamista. Kyllä siinä menee pullo jos toinenkin. Näin se tosielämässä vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Se ei voi itselleen mitään. Pakko äänestää persuja. En halua julki juopottelevaa pääministeriä.
Tämä.
hahaha kun menee sutta karkuun tulee karhu vastaan niiihh toiveesi toteutuu ja saat kahta kauheemman tilalle!
Niin tällä logiikalla pitäisi sitten äänestää sannaa? on täällä hyvillä hoksottimilla varustettuja....
Vähän toisenlaisia kuvia kuin SDP:n vaalimainoksissa. Näin tänään mainoksen, jossa tavis pullukkaiskä pitää kouluikäistä poikaa sylissään ja Sanna katsoo flirttaillen poikaa syvälle silmiin iskän näyttäessä ihastuneelta. Sannasta otetaan kaikki irti vaalikampanjassa. Raskas työ, raskaammat huvit? Work hard, play harder.
Lisäksi näin uutisotsikon kuinka SDP vaatii kaikille kansalaisille lääkärintarkastuksia. Mitä ihmettä? Kuvitteleeko ne kamalalla kiireellä ja hutiloiden tehdyistä tarkastuksista olevan kansalaisille jotakin hyötyä? Sitähän se olisi jos joka ainoa kansalainen laitettaisiin lääkärintarkastukseen. Katteettomia lupauksia täynnä koko puolue. Hävettää että nuorempana äänestin aina SDP:tä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei iltapäivälehdissä kirjoiteta asiasta mitään ? Hyvä seiska !!
Ehkä siksi, että pm säädätti lain, jonka mukaan pm:n arvosteleminen on kiellettyä. Meidän sanavapaus alkaa muistuttaa ryssäläistä sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti seiska "uutisoi" vain Marinin juhlimiset, muut poliitikot saa olla rauhassa.
Kuka on seiskan taustalla?
Kokoomuksen ehdokas Pauli Aalto-Setälä. Onko yllätys että jokaisesta pääministerin tekemisestä yritetään etsiä jotain negatiivista.
Niin siis oliko tässä nyt muuta kun että pääministeri oli vapaa-aikanaan viettämässä iltaa ystäviensä kanssa?
Kyllä oikeistolla paniikki päällä ja epätoivon vimmalla kaivellaan demareista ihan mitä tahansa esiin, kun vaalivoitto alkaa livetä käsistä.
Lukekkaa vain roskalehtiä, älkää tutustuko uusien tyrannia-lakien sisältöihin
Oli mieskin päässyt mukaan tällä kertaa. Lapsi ei ollut mukana.