Seiska uutisoi jälleen, ministeri bilettämässä!
Ministeri bilettämässä jälleen! https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marin-biletti-taas-hieroi-miesta-ja…
Kommentit (690)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä ketju on? Pahansuopuutta, kateutta, naisvihaa, rääpmiistä. Siinä suomalaisen osaamisen taso. Ja lähteenä juorulehti. Upeaa, hienoa.
Missä ne muut mahdolliset lähteet lymyilee? Outoa. Seiska nyt toistaiseksi ainoa lähde ja vissiin jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Sanna otti pöydältä drinkin, jota ryhtyi ojentamaan jollekulle. Pääministerin harmiksi lasi tipahti hänen kädestään lattialle, ja juomat levisivät ympäriinsä.
Humalassa sattuu ja tapahtuu.
Kyllä minä Sannaa vanhempi, pienen lapsen äiti-ihminen käyn myös ravintolassa ja sen jälkeen drinkeillä kaverien kanssa ihan kuukausittain, paljon useammin kuin Sanna. Normaalia kaupungin keskustassa asumiseen liittyvää elämää. Joskus mennyt varmasti lasikin rikki. Ne onkin ainoita kertoja kun juon ja annoksia menee 4-5. Isä hoitaa, hyvä vaan niin tutustuu lapseen myös omillaan.
Oikeastiko ystävät ja ajanvietto heidän kanssaan ei kuulu teidän elämään? Absurdia ja harmaata. Ei ihme että miehenne eivät tee osaansa lapsen kanssa jos jo yksi ilta kuussa miehen ollessa yksin lapsen kanssa on teistä lasuasia. Jessus, saisi olla vaikka kerran viikkoon!
Kiitän myötätunnostasi.
Mutta minä vedänkin kunnon kännit työajalla ja olen maan pääministeri.
Lisäksi olen julkisesti pahoitellut sitä, että minulla ei riitä tarpeeksi aikaa olemaan pienen lapseni kanssa. Lisäksi mulla on paha tapa kännissä lähennellä vieraita miehiä.
Mutta mitä sitten...
t. Sanna
Koska tarkalleen pääministeriltä on kielletty alkoholinkäyttö? Vai onko vain kyse siitä että hän on nainen ja äiti?
Entä jos heillä on miehensä kanssa sopimus, avoin suhde? Onko se sinusta jotenkin väärin? Jos on, miksi? Entä jos hierottava mies on tuttu, homo?
Jos, jos ja jos. Siinäpä sulle mietittävää.
Mutta mitä mieltä olet siitä, että Sannalla ei riitä aikaa lapsellensa, mutta bilekavereille riittää? Tätä ei tartte edes jossitella.
Oletan, että Sanna on varmaan huomenna sitten lapsensa kanssa. So?
Harvalla äidillä tulee mieleen sanoa, että lapsille on tarpeeksi aikaa. Saati sitten pmllä. Silti on vain helvetin hyvä asia, että äidillä on myös kodin ulkopuolista elämää.
Pääministerillä on työnpuolesta elämään työajan ulkopuolella ihan tarpeeksi. Arvovalintoja, jos haluaa käyttää vähäisen vapaa-ajan ääliöiden kanssa kännäten. Perhe olisi toinen vaihtoehto.
Sinä itseään täynnä oleva ihminen kuvittelet tietäväsi pääministerin aikataulut ja ajankäytön ja mikä on parhaaksi vieraalle perheelle.
Mitäs jos minä tulisin sanomaan kuinka sinun tulisi elämääsi elää.
Sanna on maan pääministeri. Ei hän voi elää kuten esimerkiksi minä. Miten tämä asia on niin kovin vaikeaa ymmärtää.
Ja kaiken lisäksi sitten tuollainen ihminen saarnaa minulle, miten minun tulisi elää.
Ja mikä hänen elämäntyylistään sitten on kiellettyä? Jos otetaan seiskan juttu: oli naistenpäivänä kavereiden kanssa huippuluokan pizzeriassa, sitten 2 min päässä olevassa drinkkibaarissa, jossa rikkoi lasin ja antoi niskahieronnan. Lähti kotiin sen jälkeen, seiska tasan tarkkaan tietäisi jos ei.
Tämäkin todennäköisesti jo seiskan värittämää, mutta oletetaan, että tämä on setti.
Mikä osa on sinusta kiellettyä tai kyseenalaista, edes seiskan hyvin todennäköisesti värittämässä jutussa?
Ja hyvässä kännissä. Tämä pääsi unohtumaan. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, kaikki istuu kampaajalla ja lukee seiskaa, eihän se meille kotiin tule mutta kun satuin olemaan kampaajalla...
Kaikkia paskauutisia luettekin, keksikää muuta tekemistä, lukekaa vaikka talouslehteä niin opittekin jotain!
Sanna ei ainakaan ole lukenut talouslehteä, kun ottaa joka vuosi 10 miljardia lisää velkaa ymmärtämättä asiasta tuon taivaallista. Talouslehteä lukemalla ei näemmä opi myöskään oikeinkirjoitusta, mikäli sinä olet talouslehden lukijakuntaa.
Oikeinkirjoituksesta ei ole apua jos kaikki ajatukset on aivan h...tin tyhmiä, kuten sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko PM ja puolisonsa vielä yhdessä?
No, eihän ne ole.
Etkö lukenut että ovat yhdessä jättäneet avierohakemuksenMitenkähän nyt käy, sille uudelle asunnolle, jonka yhdessä ostivat Helsingistä?
Olet säälittävä trolli.
Sivusta:
No trollejahan täällä suurin osa Marinia koskevista kommenteista on muutenkin.
Tahallista vaali progandaa, manipulointia sdp:ta ja Marinia vastaan.
Osa kommenteista on eri lehtien toimittajilta, osa puoluetoimistoista, osa toisten puolueiden kannattajilta.
Vaalipeli täydessä vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Sanna otti pöydältä drinkin, jota ryhtyi ojentamaan jollekulle. Pääministerin harmiksi lasi tipahti hänen kädestään lattialle, ja juomat levisivät ympäriinsä.
Kyllä minä Sannaa vanhempi, pienen lapsen äiti-ihminen käyn myös ravintolassa ja sen jälkeen drinkeillä kaverien kanssa ihan kuukausittain, paljon useammin kuin Sanna. Normaalia kaupungin keskustassa asumiseen liittyvää elämää. Joskus mennyt varmasti lasikin rikki. Ne onkin ainoita kertoja kun juon ja annoksia menee 4-5. Isä hoitaa, hyvä vaan niin tutustuu lapseen myös omillaan.
Oikeastiko ystävät ja ajanvietto heidän kanssaan ei kuulu teidän elämään? Absurdia ja harmaata. Ei ihme että miehenne eivät tee osaansa lapsen kanssa jos jo yksi ilta kuussa miehen ollessa yksin lapsen kanssa on teistä lasuasia. Jessus, saisi olla vaikka kerran viikkoon!
Kiitän myötätunnostasi.
Lisäksi olen julkisesti pahoitellut sitä, että minulla ei riitä tarpeeksi aikaa olemaan pienen lapseni kanssa. Lisäksi mulla on paha tapa kännissä lähennellä vieraita miehiä.
Mutta mitä sitten...
t. Sanna
Koska tarkalleen pääministeriltä on kielletty alkoholinkäyttö? Vai onko vain kyse siitä että hän on nainen ja äiti?
Entä jos heillä on miehensä kanssa sopimus, avoin suhde? Onko se sinusta jotenkin väärin? Jos on, miksi? Entä jos hierottava mies on tuttu, homo?
Mutta mitä mieltä olet siitä, että Sannalla ei riitä aikaa lapsellensa, mutta bilekavereille riittää? Tätä ei tartte edes jossitella.
Harvalla äidillä tulee mieleen sanoa, että lapsille on tarpeeksi aikaa. Saati sitten pmllä. Silti on vain helvetin hyvä asia, että äidillä on myös kodin ulkopuolista elämää.
Pääministerillä on työnpuolesta elämään työajan ulkopuolella ihan tarpeeksi. Arvovalintoja, jos haluaa käyttää vähäisen vapaa-ajan ääliöiden kanssa kännäten. Perhe olisi toinen vaihtoehto.
Eli sinusta pmllä ei saisi olla ystäviä, tai se on aRvOVALinTA?
Pääministeri tarvitsisi kyvyn harkita erilaisia asioita ja tehdä harkinnan perusteellä hyvä päätöksiä. Tää jatkuva biletys ja sitä seuraava selittely, uhriutuminen, muiden syyttely tai jatkuva paljastusten sensurointi ei anna kuvaa hyvästä harkintakyvystä. Eikä niitä muitakaan saavutuksia ole oikeasti.
Et vastannut kysymykseen. Jos äidillä on ystäviä, joita tapaa, onko sekin arvovalinta? Voisi kuitenkin olla perheensäkin kanssa eikä kylillä huitelemassa jne.
Jos haluat keskustella jostain muusta kuin ketjun aiheesta niin avaa niille oma ketjunsa. Ei minulla ole velvollisuutta vaihtaa puheenaihetta sinun käskystäsi. Muutenkin teillä on näköjään vain kaksi tapaa eli koittaa spinnata keskustelu aihetta vaihtamalla jonnekin epäolennaisuuksista väittelemisiin tai sitten sensuroida kiusallisemmat aiheet kokonaan.
Eli suksi v...uun demarilässy kun et osaa keskustella ollenkaan. Nolottaisi minuakin jos pääministerini olisi noin avuton tapaus että sen vuoksi pitää valehdella joka mediassa ja palstoilla 24/7 että se vaikuttaa edes suunnilleen normaalilta.
Todellista laatujohtamista demareilta /s
Eli oivalsit arvovalintaheittosi olevan pelkkää lokaamista, etkä itsekään usko siihen. Muutenkin laadukas keskustelunäyte sun suunnaltasi tämä toinen kappaleesi.
Anyway, voidaan siis olla samaa mieltä että Sannan äitiys ja yksityis- ja perhe-elämä eivät ole olennainen osa keskustelua hänen pääministeriydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän myötätunnostasi.
Mutta mitä sitten...
t. Sanna
Sinä itseään täynnä oleva ihminen kuvittelet tietäväsi pääministerin aikataulut ja ajankäytön ja mikä on parhaaksi vieraalle perheelle.
Mitäs jos minä tulisin sanomaan kuinka sinun tulisi elämääsi elää.
Sanna on maan pääministeri. Ei hän voi elää kuten esimerkiksi minä. Miten tämä asia on niin kovin vaikeaa ymmärtää.
Ja kaiken lisäksi sitten tuollainen ihminen saarnaa minulle, miten minun tulisi elää.
Ja mikä hänen elämäntyylistään sitten on kiellettyä? Jos otetaan seiskan juttu: oli naistenpäivänä kavereiden kanssa huippuluokan pizzeriassa, sitten 2 min päässä olevassa drinkkibaarissa, jossa rikkoi lasin ja antoi niskahieronnan. Lähti kotiin sen jälkeen, seiska tasan tarkkaan tietäisi jos ei.
Tämäkin todennäköisesti jo seiskan värittämää, mutta oletetaan, että tämä on setti.
Mikä osa on sinusta kiellettyä tai kyseenalaista, edes seiskan hyvin todennäköisesti värittämässä jutussa?
Ja hyvässä kännissä. Tämä pääsi unohtumaan. Taas.
Enpä usko, hyvässä kännissä seiskalaiset olisi varmaan mieluummin ottanut kuvaa kaatuilusta ja sammaltamisesta kuin yhdestä hajonneesta lasista? Onhan se parempaa settiä. Hiprakassa on voinut olla, mutta jälleen, mikä siinäkään on kyseenalaista?
Jokin erikoisoperaatio menossa ja pennulle taas huikattu mene houkutuslinnuksi niin ne keksutelevat sitten siitä eivätkä huomaa mitä puuhaamme.
Marin II tulee, kansa on jo päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Enpä jaksa uskoa.
Ja jos Kokoomus voittaa vaalit, ei taida olla demareilla olla asiaa hallitukseen.
Niin kovat sopeuttamis miljardit löivät Mykkänen ja Orpo pöytään, että
siinä alkoi Antti Rinnekin nikotella.
Rinne ei kieltänyt eikä myöntänyt sopeuttamis miljardeja, mutta ehdotti hitaampaa sopeuttamis vauhtia.
Mutta Rinnehän ei asiasta yksin päätä, vaan puolue, jonka puheenjohtaja
Sanna Marin on.
Ei sitä vielä tiedä, vaikka tulis Kokoomus-Perussuomalaiset hallitus plus KD, Keskusta Vihreät.
Kaikki on vielä levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä jaksa uskoa.
Ja jos Kokoomus voittaa vaalit, ei taida olla demareilla olla asiaa hallitukseen.
Niin kovat sopeuttamis miljardit löivät Mykkänen ja Orpo pöytään, että
siinä alkoi Antti Rinnekin nikotella.Rinne ei kieltänyt eikä myöntänyt sopeuttamis miljardeja, mutta ehdotti hitaampaa sopeuttamis vauhtia.
Mutta Rinnehän ei asiasta yksin päätä, vaan puolue, jonka puheenjohtaja
Sanna Marin on.Ei sitä vielä tiedä, vaikka tulis Kokoomus-Perussuomalaiset hallitus plus KD, Keskusta Vihreät.
Kaikki on vielä levällään.
Sinipuna tulee kokoomus voittaa vaalit. Munaton Petteri voi sitten syytellä Sannaa miksi ei onnistunut säästämään, vaan ainoastaan tuhlaamaan rahaa.
Sanna sentäs rehellisesti kertoo politiikastaan, jossa meidän sukupolvi elää lapsien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis "kansa" eli media + vasemmistopuolueet rkp:llä vahvistettuna. Noille sopii parhaiten vasemmistoblokkihallitus jossa nuo voi nykytyyliin puuhastella kukin omiaan. Sitä en vaan tiedä kenet nuo huijaa apupuolueekseen kepun tilalle syntipukiksi kun tuskin nuo nelistään saa yli 100 edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna taitaa olla oman vaalipiirin ääniharava. Sanna osaa esiintyä ja puhua hyvin . Vieläpä hyvännäköinen. Presidentistä seuraava.
Tähän tamperelaisena voin sanoa, että kovasti Sannan kannatus on vähentynyt täällä entisellä kotiseudulla. Onneksi, toivottavasti vetää muunkin SDPn menestyksen alaspäin, onhan meillä ehdokkaana myös Bile-Ilmari. Olisi ehkä kannattanut asettua ehdolle tuolla etelässä, jos menestystä vaaleissa olisi halunnut.
Miten helvetissä se on teiltä kyylääjiltä pois kun Sanna Marin viettää vapaa-aikaansa? Heti ootte lynkkaamassa ja tuomitsemassa. Ei ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen ihminen, joka haluaa rentoutua ja pitää hauskaa työnsä vastapainoksi.
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras esimerkki bilettämisen haitoista vastuuasemassa on sannan viimekesän lomaputki jossa olisi pitänyt neuvotella 10 miljardin uniperista muttei neitiä napannut. Homma hoidettiin sähköpostilla ja tekstarilla ja neuvottelijen avuksi laitettiin jokseenkin minimimiehitys. Saksalaiset oli valmistautuneet kunnolla ja jyräsi suomalaiset ja sai uniperin voimalaomaisuuden käytännössä ilmaiseksi.
Ja se biletys? Samaan aikaan sannalla oli paitsi tissibileet niin jauhobileet ja vielä useammat festarikännäyksetkin. Lintilää koitetaan moralisoida siideripullosta (tms) mutta sannalta menee läpi mitä tahansa sekoilua, oli seuraukset suomalaisille miten kalliit hyvänsä.
Mielestäni just tää on paras esimerkki siitä miten vastuuasemassa olevan tulisi keskittyä enemmän hommaansa kuin vapaa-ajan viettoonsa ja mitä siitä voi pahimmillaan seurata jos näin ei tapahdu.
Lisäongelmana suomessa ja sannan tapauksessa on se, ettei media halua kultatyttöään kritisoida kun siitä pitää tehdä väkisin pääministeri seuraavaankin hallitukseen. Onhan sen puolesta saatu valehdella eri artikkeleissa ja palstoilla nyt nelisen vuotta putkeen joten mikä voisi mennä vikaan /s
Juurikin näin! Hyvin summattu.
Herää kysymys, onko media puolueeton, onko Suomessa sananvapaus ja onko Suomi oikeusvaltio.
Pääministerin sekoilut työaikana, kun ei siis ollut virkavapaalla ja miljardiasioiden hoito tekstarilla, joka salataan. Tämä on oikeasti vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä se on teiltä kyylääjiltä pois kun Sanna Marin viettää vapaa-aikaansa? Heti ootte lynkkaamassa ja tuomitsemassa. Ei ole ensimmäinen eikä taatusti viimeinen ihminen, joka haluaa rentoutua ja pitää hauskaa työnsä vastapainoksi.
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.
Kuten lintilän sidukkapullo? Erona toki on se, että hesari ja iltis on spämmineet lintilästä nyt päivätolkulla artikkelia toisensa jälkeen mutta mariinista hyvä jos yksi ympäripyöreä jaaritteluartikkeli joskus kauan tapahtumien jälkeen sillä asenteella että "kansa päätelkööt itse onko tämä tärkeää".
Olihan Sanna kesällä perheensä kanssa sivistyneesti "viininmaistelureissulla" Italiassa.
Eli ei pelkkää biletystä ja festareita ja Kesäranta jatkoja ja jauhobileitä ja baarikierroksia.
Miksi noi möhlii vaalien alla. Pitäisi ymmärtää,että kaikki tulee julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla, PM:n baari-iltaa pahempia asioita on paljon enemmän. Ihan täällä Suomessa niinkuin ympäri maailmaa.Kuten lintilän sidukkapullo? Erona toki on se, että hesari ja iltis on spämmineet lintilästä nyt päivätolkulla artikkelia toisensa jälkeen mutta mariinista hyvä jos yksi ympäripyöreä jaaritteluartikkeli joskus kauan tapahtumien jälkeen sillä asenteella että "kansa päätelkööt itse onko tämä tärkeää".
Kansa päätelköön myös sen, onko Lintilä oikeasti tehnyt mitään vahingollista työtehtävissään. Ei ole, mutta ajojahti on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Lintilän lonkero onkin saanut huomattavasti enemmän huomiota.
Toisaalta ennen vaaleja on hyvä myös äänestäjien muistaa, että Sanna haluaa elää kuin nuori nainen. Ehkä siihen on syynsä, miksi politikot ovat yleensä iäkkäämpiä ja kokeneempia. On vähän laajempi ymmärrys asioista.
Sanna ei ainakaan ole lukenut talouslehteä, kun ottaa joka vuosi 10 miljardia lisää velkaa ymmärtämättä asiasta tuon taivaallista. Talouslehteä lukemalla ei näemmä opi myöskään oikeinkirjoitusta, mikäli sinä olet talouslehden lukijakuntaa.