Kuinka pitkään olette pisimmillään olleet työttömänä
yhtä soittoa?
Itsellä tuli tämän kuun alusta 3 kk ja se on pisin aika itsellä. Tuntuu ikuisuudelta, kun lähettämiini työhakemuksiin ei tule edes vastauksia.
Kommentit (68)
Olen nykyään aina vain päivät nollannu. Pisin työputki 4,5 vuotta koulun jälkeen heti. Ei kestä pää vittumaista työtä uraksi asti. Downshiftaan.
Tv. Ammattikoulutettu m38.
1 kk ajan. En olisi muuten jäänyt työttömäksi, mutta purin itse työsuhteen koeajalla, koska työnantaja oli aivan hirveä. Jouduin jäämään pois työstä sairastumisen vuoksi, josta lääkärintodistus oli. Jouduin keskeyttämään työpäivän, kun pyörryin kesken työpäivän, jouduin päivystykseen ja minulla todettiin hyvin alhaiset verenpaineet, johon sain sittemmin lääkityksen. Työnantaja kuitenkin haukkui minut mielenterveysongelmaiseksi. Ihan pimeä tyyppi.
Työkkärin oli samaa mieltä, kun kerroin, miten työntekijöitä firmassa kohdeltiin, eikä tullut karenssia.
Olen 33-vuotias.
Periaatteessa lokakuusta 1991. Siinä välissä yhteensä kuusi vuotta töissä kyllä, mutta en laske niitä.
Jos jätän sen kuuden vuoden työperiodin pois laskuista, niin olen ollut työtön 32 vuotta.
Sen 500 päivää (silloin) ansiosidonnaisella ja siihen joku viikko päälle.
Normikorvauksilla ei ole varaa olla työttömänä.
500 toki on korvauspäiviä eli käytännössä jonkun 3,5 vuotta.
142 päivää työttömänä ja siihen päälle 6 kk rekrykoulutus 9 e /päivä rahalla. Työllistyin vakituiseen työsuhteeseen tuolla koulutuksella noin 9,5 vuotta sitten.
Vajaan kaksi vuotta, jonka jälkeen aloin opiskelemaan uutta alaa. Siitä saakka ollut lähes keskeytyksetön työhistoria viimeiset vajaan viisi vuotta.
14v on/off työttömyyttä takana, menetin työpaikkani 2009 masennuksen vuoksi ja siitä saakka olen ollut työttömänä työnhakijana. Eläkettä kertynyt 135e, ikää 37.
Reilut viisi vuotta. Olen vapaaehtoisesti työtön siihen asti kunnes terveydenhuolto rupeaa toimimaan ja saan apua onnettomuuden aiheuttamiin vammoihin. Pari vuotta tässä varmaan vielä kestää, mutta maksan veroni mieluusti sen jälkeen muualle.