Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko menneisyyteen?

Vierailija
08.03.2023 |

Muisteletko menneisyyttä, tunnetko nostalgiaa? Mä tunnen nostalgiaa melkein aina kun ajattelen nuoruuttani, niitäkin aikoja kun ei ollut hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, muistini taitaa olla liian hyvä.

Vierailija
2/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. En kykene päästämään irti varsinkaan entisistä ystävistä. Jos en ajattele päivisin niin tulevat uniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan takaisin lapsuuteen. Siihen huolettomuuteen ja turvallisuuden tunteeseen. N50

Vierailija
4/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998 tai 2004 ois ihan jees

Vierailija
5/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa varsinaisesti menneisyyteen lukuun ottamatta musiikkiharrastusta ja muutoinkin sosiaalisempaa elämää. Ei siis ole kultaista nostalgiaa suhteessa teini-ikään tai lapsuuteen. Menneessä on myös ajanjaksoja joita en tosiaankaan kaipaa, mutta nykyhetki muistuttaa liikaakin noita hetkiä.  Ennemminkin suren hukattuja seitsemää vuotta ja muutamaa kesää, jotka käytin täysin vääriin asioihin ja tekemisiin, väärässä seurassa.

Vierailija
6/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 80-luvulla soi parempaa musiikkia.

Vierailija
7/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri.

Ei, en haluaisi asumaan saman katon alle vanhempieni kanssa, omassa olen onnellisempi.

Ei, en kaipaa pientä viikkorahaani, palkkani on paljon parempi.

Ei, en kaipaa kouluaikoja, töissä on paljon mukavampaa.

Ei, en kaipaa ystäviänikään, koska lähes kaikki he ovat edelleenkin elämässäni.

Ei, en kaipaa niitä tunnekuohujakaan, koska laskut olivat aina nousuja voimakkaampia.

Ei, en kaipaa nuoruuteni musiikkia, koska kuuntelen sitä edelleeenkin joka päivä.

Ei, en kaipaa nuoruuden huolettomuutta, koska olen nykyisin paljon huolettomampi.

Mitä siis pitäisi kaivata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän