Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olette pisimmillään olleet työttömänä

Vierailija
08.03.2023 |

yhtä soittoa?

Itsellä tuli tämän kuun alusta 3 kk ja se on pisin aika itsellä. Tuntuu ikuisuudelta, kun lähettämiini työhakemuksiin ei tule edes vastauksia.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15kk kiitos koronarajoitusten.

Vierailija
22/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikuisuudelta. Tervetuloa minun elämääni.

t. viitettä VUOTTA työtön 

Viitettä? Se on viidettä. 

Viiettä se on. Ei olla nyt äikäntunnilla. 

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta.

Sairastin sitä ennen vakavan työuupumuksen sosiaalialalla, ja noin kauan meni että uskalsin palata töihin. Nyt asetan aika tiukasti rajoja sille mihin suostun

Vierailija
24/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene katsomaan peiliin niin näet pellen. Normaali ihminen ei nillitä kirjoitusvirheistä tai puhekielisistä ilmaisuista av-palstalla. Viirettä kertaa en sitten enää sano ettäs tierät!

Vierailija
25/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena kesänä vajaan kuukauden.

Vierailija
26/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut töissä viimeksi 2004, muistaakseni.

Vierailija
27/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme kuukautta työttömänä työnhakijana 90-luvulla. Lisäksi olen ollut poissa työmarkkinoilta 2,5 vuotta ollessani lapsen kanssa kotona.

Vierailija
28/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle! Toivottavasti saat apua järkytykseesi. 

t. sama

Vierailija
29/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työkkärin kirjoilla viisi viikkoa, mutta jo kolmen työttömyysviikon jälkeen minulla oli tiedossa työpaikka. Muuten en ole ollut työtön. Tuo oli ammattiin valmistumisen jälkeen. Olen 44v.

Vierailija
30/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk pisin väli pätkätöissä. Vakipaikkohen välillä 4 v 8 kk

Vierailija
31/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasekoilun takia lähes 2 vuotta. 

Vierailija
32/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeäkään.

Vierailija
33/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päivääkään ollut työtön. Aina opiskelija ja töissä. N42

Vierailija
34/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 kk joka kesä.

T. Pätkäopettaja

Vierailija
35/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30h. Pakko oli hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, jotta sain vuorotteluvapaasijaisuuspaikan. Minut vakinaistettiin suoraan kun oli mahdollista ja palkka nousi 100% 2700 €: sta 5400 €:oon 6kk:n jälkeen. Myönnän että juopottelin ja olin humalassa tuosta työttömyys ajasta noin 90%. Päätin että teen niinkuin suurin osa tekee kun "joutuu" työttömäksi, eli nenin baariin oikein pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
36/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut enemmän työttömänä kuin töissä. Pisin työsuhteeni oli 3,5v. Siitä irtisanouduin, kun en kestänyt enää. Irtisanoutumisen jälkeen olin vuoden työttömänä, ennen kuin aloin opiskella. Aion opiskella kandiksi vähintään. Jos en siinä kohtaa pääse töihin, niin sitten se on kai sama opiskella maisteriksi.

Olen työttömyyden vuoksi ollut ihan tulottomanakin pitkiä aikoja. Nyt olen tuloton opintojen vuoksi. Tästä ei tulot enää pääse tippumaan, joten ei stressiä sen puolesta.

Vierailija
37/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30h. Pakko oli hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, jotta sain vuorotteluvapaasijaisuuspaikan. Minut vakinaistettiin suoraan kun oli mahdollista ja palkka nousi 100% 2700 €: sta 5400 €:oon 6kk:n jälkeen. Myönnän että juopottelin ja olin humalassa tuosta työttömyys ajasta noin 90%. Päätin että teen niinkuin suurin osa tekee kun "joutuu" työttömäksi, eli nenin baariin oikein pitkän kaavan mukaan.

Vuorotteluvapaasijasuuteen pitää yleensä olla ollut työtön työnhakija useita viikkoja ennen sijaisuuden alkua. 

Vierailija
38/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk eli koulun loppu - armeijan alku.

Vierailija
39/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 4v työtön

N42.

Vierailija
40/68 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotteluvapaasijasuuteen pitää yleensä olla ollut työtön työnhakija useita viikkoja ennen sijaisuuden alkua. 

Vastavalmistunut nuori pääsee helpommin vuorotteluvapaan sijaiseksi. Meidänkin lapsi ilmoittautui työkkäriin ihan sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän