Kuinka pitkään olette pisimmillään olleet työttömänä
yhtä soittoa?
Itsellä tuli tämän kuun alusta 3 kk ja se on pisin aika itsellä. Tuntuu ikuisuudelta, kun lähettämiini työhakemuksiin ei tule edes vastauksia.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuudelta. Tervetuloa minun elämääni.
t. viitettä VUOTTA työtön
Viitettä? Se on viidettä.
Viiettä se on. Ei olla nyt äikäntunnilla.
t. eri
3,5 vuotta.
Sairastin sitä ennen vakavan työuupumuksen sosiaalialalla, ja noin kauan meni että uskalsin palata töihin. Nyt asetan aika tiukasti rajoja sille mihin suostun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene katsomaan peiliin niin näet pellen. Normaali ihminen ei nillitä kirjoitusvirheistä tai puhekielisistä ilmaisuista av-palstalla. Viirettä kertaa en sitten enää sano ettäs tierät!
Oon ollut töissä viimeksi 2004, muistaakseni.
Olen ollut kolme kuukautta työttömänä työnhakijana 90-luvulla. Lisäksi olen ollut poissa työmarkkinoilta 2,5 vuotta ollessani lapsen kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinulle! Toivottavasti saat apua järkytykseesi.
t. sama
Olen ollut työkkärin kirjoilla viisi viikkoa, mutta jo kolmen työttömyysviikon jälkeen minulla oli tiedossa työpaikka. Muuten en ole ollut työtön. Tuo oli ammattiin valmistumisen jälkeen. Olen 44v.
7 kk pisin väli pätkätöissä. Vakipaikkohen välillä 4 v 8 kk
Koronasekoilun takia lähes 2 vuotta.
En ole päivääkään ollut työtön. Aina opiskelija ja töissä. N42
2,5 kk joka kesä.
T. Pätkäopettaja
Noin 30h. Pakko oli hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, jotta sain vuorotteluvapaasijaisuuspaikan. Minut vakinaistettiin suoraan kun oli mahdollista ja palkka nousi 100% 2700 €: sta 5400 €:oon 6kk:n jälkeen. Myönnän että juopottelin ja olin humalassa tuosta työttömyys ajasta noin 90%. Päätin että teen niinkuin suurin osa tekee kun "joutuu" työttömäksi, eli nenin baariin oikein pitkän kaavan mukaan.
Olen ollut enemmän työttömänä kuin töissä. Pisin työsuhteeni oli 3,5v. Siitä irtisanouduin, kun en kestänyt enää. Irtisanoutumisen jälkeen olin vuoden työttömänä, ennen kuin aloin opiskella. Aion opiskella kandiksi vähintään. Jos en siinä kohtaa pääse töihin, niin sitten se on kai sama opiskella maisteriksi.
Olen työttömyyden vuoksi ollut ihan tulottomanakin pitkiä aikoja. Nyt olen tuloton opintojen vuoksi. Tästä ei tulot enää pääse tippumaan, joten ei stressiä sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30h. Pakko oli hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, jotta sain vuorotteluvapaasijaisuuspaikan. Minut vakinaistettiin suoraan kun oli mahdollista ja palkka nousi 100% 2700 €: sta 5400 €:oon 6kk:n jälkeen. Myönnän että juopottelin ja olin humalassa tuosta työttömyys ajasta noin 90%. Päätin että teen niinkuin suurin osa tekee kun "joutuu" työttömäksi, eli nenin baariin oikein pitkän kaavan mukaan.
Vuorotteluvapaasijasuuteen pitää yleensä olla ollut työtön työnhakija useita viikkoja ennen sijaisuuden alkua.
3 kk eli koulun loppu - armeijan alku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorotteluvapaasijasuuteen pitää yleensä olla ollut työtön työnhakija useita viikkoja ennen sijaisuuden alkua.
Vastavalmistunut nuori pääsee helpommin vuorotteluvapaan sijaiseksi. Meidänkin lapsi ilmoittautui työkkäriin ihan sen takia.
15kk kiitos koronarajoitusten.