Työpaikalla politiikasta puhuminen
Jälleen sai istua kuuntelemassa taukohuoneessa kuinka kehno tietämys ihmisillä on politiikasta Suomessa. Tämän lisäksi porukka aikoo äänestää vain siksi ettei persut tai voita. Lyttäsivät kummankin puolueen sekä näiden kannattajat. Minä istuin hiljaa ja mietin että miten tälläisessä ilmapiirissä uskaltaa edes kertoa omia ajatuksiaan? Paskanpuhuminen alkaa heti.
Kommentit (8)
Minäkin lyttään persulaiset kansallissosialistit.
Joo nää aikuiset n a t s e i s ta öyhöttäjät on kyllä jälkeenjäänyttä porukkaa.
Punavihreät käyttäytyy agressiivisesta muita kohtaan. Tämä on aina tiedetty.
Meidän työpaikan ainoa politiikasta jauhaja on persu, raskas tyyppi. Yleensä muut ovat hiljaa ja oottavat että se pääsee senhetkisen aiheensa loppuun, joskus joku voi vitsillä yrittää höystää että saa sen oikein kierroksille. Mun mielestä politiikka ei kuulu työpaikoille oli puolue mikä hyvänsä.
Olen huomannut, että suomalaisessa keskustelukulttuurissa on sallittua puhua politiikasta lähinnä siinä tapauksessa, että haukkuu persuja.
Heh, meidän työpaikalla kyllä puhutaan politiikkaa kahvitunneilla. Eipä ole kukaan tunnustautunut viher-vasemmistolaisiksi eikä mielipiteiden perusteella näin uskoisikaan.
Johtuisikohan siitä että kaikki kuulutaan tukevasti siihen porukkaan jotka tämän yhteiskunnan kulut maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että suomalaisessa keskustelukulttuurissa on sallittua puhua politiikasta lähinnä siinä tapauksessa, että haukkuu persuja.
Suomessa ei ole ollut tapana puhua töissä politiikasta tai uskonnosta. Edellisessä työpaikassa persu piti palopuheitaan, oli raskasta kuunnella. Lopulta kaikki eivät edes käyneet kahvitauoilla.
On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä; niitä jotka kieli pitkällä kehuvat kaikkea mitä annaS tekee ja persuja.