Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi löytää seuraa naisten väliseen kokeiluun?

Naistanaiselle
08.03.2023 |

Olen nuori nainen ja haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa.

Naista haluan lähinnä päissäni ja panetuksissani, mutta baarissa on liian iso kynnys lähteä pokailemaan naisia. Selvänä tuskin kehtaisin lähteä ekaa kertaa säheltämään.

Mistä voisi löytää rentoa, hauskaa ja fiksua seksiseuraa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Korven Kiiraa. Eikö se vasta tänään kertonut olevansa kiinnostunut naisista.

Vierailija
2/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xu on oikea paikka👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta? Alan baarit?

Vierailija
4/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois olla hyvä ainaki miehen kanssa seuraa hakkiessa. Mut ehkä tähän hätään vähän liian tyrkkyä, etin jotain "varovaista"

Vierailija
5/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on varmaan hankalaa tai en tiedä, tiedätkö kun?

Mulla on aina ollut se tieto kun viehätyn ja sytyn myös naisista mutta olen vähätellyt sitä tai vaientanut tunteen itsessäni? Outoa vähän toi olo on.

Outoa sekin miten en vielä osaa kuvailla sanoin omaa niiku, seksuaalisuuttani? Hassunoutoa on sekin miten monesti ajattelelen kuinka voin ihastua naiseen tai mieheen tai ihmiseen hänen sukupuolestaan riippumatta? En tiedä, miten sen sanoisi, tiedätkö sä?

Komppaatko samaa tai tunnetko samoin ajattelevia..

Vierailija
6/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo on varmaan hankalaa tai en tiedä, tiedätkö kun?

Mulla on aina ollut se tieto kun viehätyn ja sytyn myös naisista mutta olen vähätellyt sitä tai vaientanut tunteen itsessäni? Outoa vähän toi olo on.

Outoa sekin miten en vielä osaa kuvailla sanoin omaa niiku, seksuaalisuuttani? Hassunoutoa on sekin miten monesti ajattelelen kuinka voin ihastua naiseen tai mieheen tai ihmiseen hänen sukupuolestaan riippumatta? En tiedä, miten sen sanoisi, tiedätkö sä?

Komppaatko samaa tai tunnetko samoin ajattelevia..

Äkkiseltää tulee ainaki yks täysin samoin ajatteleva mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän