Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissimiehet huomio!

Vierailija
08.03.2023 |

Nyt saa vastata kaikki itsensä ns. tissimiehiksi tunnustautuvat tai kokevat. Mikä olisi unelmasi tämän suhteen? Että saisit hiplata ja hyväillä naisesi rintoja niin usein ja paljon kuin haluat? Että naisella olisi juuri sinun mieltymyksiisi täydelliset rinnat? Että saisit hiplata mahdollisimman monen naisen rintoja? Että voisit tuottaa naisellesi mahdollisimman suurta nautintoja rintoja hyväilemällä? Vai mikä?

Eli sana on vapaa tämän aiheen tiimoilta. Lisäksi olisi kiva kuulla toteutuuko nämä toiveesi miltä osin omassa elämässäsi? Ja kuinka paljon on merkitystä sillä minkälaiset naisen rinnat ovat siihen nähden kuinka paljon pidät niistä? Eli jos rakkaallasi sattuisikin olemaan ei niin mieltymyksiisi tai yleisiin ihanteisiin sopivat rinnat, kuinka paljon se vaikuttaisi tissi-intoosi?

Kysymyksen esittäjänä toimii nainen, joka toivoo löytävänsä seuraavaksi elämäänsä suhteen tisseistä tykkäävän miehen kanssa. Luulisi, että niitä olisi paljon, mutta enpä vaan ole törmännyt asiaan vihkiytyneen miehen kanssa. Toki kaiken muun tulee mätsätä ensin, mutta tämä olisi kyllä huippubonari seuraavassa suhteessa, jos sellaisen joskus löydän.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin naisen kropassa ovat ehkäpä ne tissit tärkeimmät, jos yksi asia kropasta pitää nostaa muiden yläpuolelle. ja vieläpä niin, että jos nainen tykkää, että hänen tissejään huomioidaan, niitä saa koskettaa, puristella, suudella ja imeä usein ja paljon. Lisäksi jos nainen tykkää vielä ostella erilaisia rintsikoita yms ja vihjailee sopivasti päivän mittaan, että hänen rinnat kaipaisi illalla kosketusta:)

Voisin myös toimia makutuomarina, että minkälaiset rintsikat voisivat sopia ja ostaa jopa yllärinäkin, jos se vain naiselle sopisi.

Myös sellainen olisi kiva kokea, että nainen avaisi yllättäen paitansa ja pyytäisi imemään tissejään pitkään. Oltaisiin esim. sohvalla vierekkäin, suutelisin, imisin ja näykkisin kumpaakin rintaa vuoron perään.. samalla käteni vaeltelisi pikkuhousujen päällä.. tätä voisi tehdä vaikka kuinka kauan.. ja jos nainen haluaisi, niin voisi samalla runkkailla kulliani imiessäni tissejä.

Vierailija
22/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on ihan parasta. Koolla eikä mallilla ole juurikaan merkitystä, vaan sillä kun nainen antaa tissien näkyä ja näyttää sen mikä tuntuu hyvältä kun niitä hyväillään. Rakastan nännien suutelua, hellää imemistä ja sitä kun nainen siinä alkaa huokailla, näyttää että pitää siitä. Siinä on kiva suudella rintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihan parasta. Koolla eikä mallilla ole juurikaan merkitystä, vaan sillä kun nainen antaa tissien näkyä ja näyttää sen mikä tuntuu hyvältä kun niitä hyväillään. Rakastan nännien suutelua, hellää imemistä ja sitä kun nainen siinä alkaa huokailla, näyttää että pitää siitä. Siinä on kiva suudella rintoja.

Oi, ihana mies. Minä rakastan sitä, että nännejäni suudellaan ja imetään hellästi. Eikä varmasti jää miehelle epäselväksi, että nautin siitä.

Se, kun mies ensin ihailee rintojani ja kehuu niitä kauniiksi ja sitten alkaa hyväillä niitä käsin ja suullaan, tuntuu ihan mielettömän hyvältä.

Vierailija
24/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen minun makuuni

Vierailija
25/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sillä tissien kantajalla on merkitystä. Tissit ovat vain tämän olennon jatke. Monesti ne myös vaikuttavat kantajansa persoonaan. Pienitissiset voivat olla tosi poikamaisia kun taas isotissiset voivat kokea ne rasitteeksi. On toki onneksi niitä jotka ovat sinut tissiensä kanssa ja ovat todella seksikkäitä oli tissit mitä vaan. Se itseäni ainakin kiinnostaa. Koen vetoa ja kiihotun naisesta kokonaisuutena.

Vierailija
26/45 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, ihana mies. Minä rakastan sitä, että nännejäni suudellaan ja imetään hellästi. Eikä varmasti jää miehelle epäselväksi, että nautin siitä.

Se, kun mies ensin ihailee rintojani ja kehuu niitä kauniiksi ja sitten alkaa hyväillä niitä käsin ja suullaan, tuntuu ihan mielettömän hyvältä.

Ai että kun pääsisi ihailemaan rintojasi.....

Vierailija
27/45 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmikästä kannustushuutoa: " ...tissit, tissit, tissit, tissit..... !!! Sanon minä, aivan sama minkä kokoiset, aina niin upean tuntuiset, kivaa ktseltavaa ja joka kerran aina vaan niin kovin ihmeellistä kun näke paljaat sellaiset, ei vaan mitenkään voi olla katsomatta ja ihailematta. On se tavallaan kumma homa, vaikka on tullut monet ja monet ja monet sellaiset nähtyä ja hyväiltyä matkan varrella, aina vaan sama reaktio :) 

M51v

Vierailija
28/45 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja tissimiehet. Toivoa on siis vielä. Erityisen hyvää viikonloppua kaikille miehille, jotka ovat osallistuneet tähän keskusteluun. Pitäkää peukkuja, että mä törmään joskus teidän hengenheimolaiseen. T: ap

Vierailija
29/45 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intohimoinen tissimies, ja enemmän tai vähemmän puolison valintaan tissit vaikuttivatkin.

Vaimollani onkin isot ihanuudet joissa kunnon nännit joita tykkään imeskellä.

Vaikka ikää onkin jo +50 on rinnat säilyttäneet hyvin muotonsa ja pyoreyden. Olenkin näiden tissen liivivastaava eli olen jo vuosia ostanut liivit hyvästä alan liikkeestä.

Vaimoani naurattaa kun joskus aamuisin kerron "heille" hyvän aamun toivotukset suukkojen kera.

Booblover M52

Vierailija
30/45 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut naisen kanssa joten hieman tuntuu oudolta vastailla. Naisen rintaa olen kyllä koskettanut ja se tuntui suloiselta. itse kyllä unelmoin naisesta, jonka rinnat olisivat tosi pehmeät ja naiselliset. Haaveilen kyllä siitä, että nainen antaisi minun viettää kauankin aikaa rinnoillaan. Hyväilisin niitä ja nauttisin niiden pehmeydestä. Pehmeät rinnat varmaankin olisivat muodoltaan riippuvat, mikä minua ei haittaisi ollenkaan. Laittaisin käden niiden alle ja nostelisin ja puristelisin. Sellaiset olisivat ehkä itselleni ihanteellisimmat, joita kädellä (varovaisesti) puristaessa ei juurikaan kiinteyttä tuntuisi. Pehmeät löllöt, kuten joku aiemmassa kommentissa kuvaili. Koolla ei välttämättä ehkä niin merkitystä olisi. Voisin oikeastaan yhtä hyvin kuvitella itseni niin pienten kuin isojenkin rintojen kimpussa. Kunhan vain olisivat koostumukseltaan tuollaiset tosi pehmeät, niin tykkäisin varmasti.

Vierailija
31/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin komppaan, että tissein ulkonäköä tärkeämpää on niiden kantaja. Mutta sitten asiaan; rakastan tissejä, kaiken kokoisia ja näköisiä. Parhaiten omaan preferenssiini osuu kuitenkin luonnollisuus, silikooni ei sytytä.

Tissien hyväily tuottaa mielihyvää kaikissa tilanteissa, mikäpä ei nostattaisi tunnelmaa enempää kuin halata naisystävää takaa, suudella kaulaa ja antaa käsien vaeltaa rinnoille ja tuntea kämmenpohjissa kuinka nännit kovettuvat reaktiona kosketukseeni.

Rakastellessani huomioni kiinnittyy naisystävän rintojen liikeeseen. Parasta on kun hän ratsastaa, silloin pystyn hyväilemään hänen rintoja parhaiten käsin ja suulla.

Hänkin pitää rintojensa hyväilystä, hänen nänninsä ovat herkät ja aiheuttavat kellariin tulvintaa kiusoiteltuina.

Tissipanot ovat myös usein osa suoritustamme, joskus jopa koko suoritus. Siinä on jotain voimakkaan eroottista, kun hitaasti levittelee liukuvoidetta rinnoille hyväillen, ja saa tuntea terskan heekkää alapintaa vasten hetken kovat nännit ennenkuin kulli uppoaa pehmeiden rintojen väliin.

Loppuun totean vain että mielestäni maailman kaunein näky on naisystäväni spermaiset rinnat.

M32

Vierailija
32/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi hieman paljastaa itsestään, minkä ikäinen olet ja minkälaiset sinun tissit ovat. Minkälainen olisin sinun täydellinen ilta, kun sinun tissejä huomioidaan oikein kunnolla.

Onko esim. tietty asento tai paikka, josssa haluat rintojasi hyväiltävän? Haluatko imettää ja ohjata vai mies vie?:)

Minulla on verkkokalvoilla mielikuva, että sinulla on aika isot tissit, kunnon imettävät vaaleanpunaiset nännit ja olet verhoillut ne kauniisiin valkoisiin rintsikoihin:)

Vierailija
33/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP voisi hieman paljastaa itsestään, minkä ikäinen olet ja minkälaiset sinun tissit ovat. Minkälainen olisin sinun täydellinen ilta, kun sinun tissejä huomioidaan oikein kunnolla.

Onko esim. tietty asento tai paikka, josssa haluat rintojasi hyväiltävän? Haluatko imettää ja ohjata vai mies vie?:)

Minulla on verkkokalvoilla mielikuva, että sinulla on aika isot tissit, kunnon imettävät vaaleanpunaiset nännit ja olet verhoillut ne kauniisiin valkoisiin rintsikoihin:)

Ap on reilu neljäkymppinen sinkkunainen, jolla on isot ja raskaat rinnat. Eli valitettavasti ne on aika roikkuvat, suuret kun ovat. Ja olen niistä sen vuoksi aika epävarma. Mutta kuten kerroin, niin tykkään yli kaiken niiden kaikenlaisesta hyväilystä. Haaveilen mm. sellaisista jutuista, että olisin miehen sylissä sillä lailla, että selkäni olisi vasten miehen rintaa ja miehen kädet mun käsien alta rinnoilla hellästi hiplaamassa ja leikkimässä mun tisseillä ja erityisesti nänneillä ja tätä jatkuisi piiiiitkäään ja hartaasti. Ja jos ylettyisin niin saattaisin itse vähän pyöritellä sormia alapäässäni. Jostain syystä näkisin, että tämä voisi tapahtua saunan lämmössä. Sitten toinen juttu on sellainen, jossa mies laskisi päänsä syliini ja mä nostaisin paitaa ja antaisin nännit miehen imeskeltäväksi ja nuoltavaksi. En niinkään ajattele tätä imetyksenä kuin ihan puhtaasti nautinnollisena hellyyden hetkenä. Ja samalla hipsuttelisin vaikka miehen niskaa ja hiuksia/kaljua. Että tällaisia, nyt täytyykin vähän helpottaa omaa oloa, lähti mielikuvitus sen verran laukalle...

Vierailija
34/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot roikkuvat päärynät ovat kauneinta. Pisara.

Vierailija
35/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmanainen on hoikka, noin 150-160cm ja vaaleahiuksinen. Pienet tisut ja rehelliset karvat kainaloissa sekä pimpissä. Pylly saa olla pieni taikka iso.

M40

Vierailija
36/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikaisemmin enemmän peppu kuin tissimiehiä mutta nyt 40 vuotiaana olen alkanut kääntyä isojen luomutissien puoleen. Uskomattoman kiihottava näky kun näkee miten ne heiluvat. Etenkin takaapäin ja peilin edessä niin parasta mitä nykyään tiedän.

Vierailija
37/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isommat ja raskaammat sen parempi ja luomuna tottakai joten tottakai.  Ja ei todellakaan haittaa jos painovoima vaikuttaa vaan se koko ja mieluusti vielä paino ja pehmeys on seksikkäintä mitä tiedän. 

Vierailija
38/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli kyllä jotakin niin taianomaista, kun ala-asteen lopussa ja yläasteella tytöllä, johon olin ollut ihastunut suunnilleen koko elämäni, kerhosta asti, kasvoi puberteetin myötä mitä kauneimmat hoikassa vartalossa selkeästi erottuvat rinnat. Hän piti usein farkkuja ja yläosana Maripaitoja, joiden raidoista rintojen muodot tulivat niin esiin kuin mahdollista. Olin aivan heikkona ja ihailin häntä. Tuijotin kai liiankin pitkään ja hän hymyili. Olimme yhdessä niin superpari mielestäni ja uskon, että hänenkin mielestään. Kun sain suudella häntä seinää vasten ja samalla tunsin ne rinnat vartaloani vasten, olin pyörtyä. Rintoihin koskeminen koulun jälkeen kahdestaan jossain katseilta piilossa oli täynnä suorastaan feminiinistä lumoa ja nähdä, miten tyttö nautti siitä kiihotti enemmän ja enemmän. En voinut olla nostamatta sitä raitapaitaa ylemmäs. Kasvonsakin olivat niin kauniit ja silmät ihan valtavan ihanat.

Vierailija
39/45 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mielestäni ihan suotta olet epävarma riippuvista rinnoistasi. Kuvauksesi perusteella ne ovat varmasti tosi naiselliset ja ihanan pehmeät, onnenpekka se joka pääsee niiden pehmeydestä nauttimaan.

Vierailija
40/45 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ja aina tulen myös olemaan Tissimies isolla T. Onneksi vaimollani on oikeen mahtavat 80E kupin ryhdikkäät tissit.

Niitä mahtava puristella ja imeskellä pitkiäkin aikoja putkeen.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän