Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi kokkimiestä

Vierailija
15.06.2025 |

Haluaisitko sinä? Tarkoitan siis miestä, joka kokkailee ja hifistelee kokkauksillaan. 

Muutenkin ruokajutut kyllä rajoittaisivat valtavasti, jos olisin sinkku. En halua mitään lihansyöjämiestä ja kovan rasvan syöjää, koska yli viisikymppisenä hänellä olisi jo sepelvaltimotauti. 

Onneksi en ole sinkku, koska miehen löytäminen olisi täysi mahdottomuus, vaikka joku tämän kriteerin täyttävä tuttavamies olisikin sinkku. Kukaan ei täyttäisi mun odotuksiani.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Naisiako vaan ulkona liikkuu?

Mars silmätarkistukseen!

Vierailija
2/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran yksi ehdokas joka oli alkuperäiseltä ammatiltaan kokki ja oli kyllä raikasta vertailla hänen kanssaan reseptejä ja jakaa vinkkejä ja ohjeita kuten vaikka paholaisenhillo tai Britakakku. Mies ei ollut suomalainen joten oli todella innoissaan noista ja muutenkin utelias suomalaisten ruokien/ainesten suhteen kuten terva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mars silmätarkistukseen!

Eihän  tuossa lihavuudesta puhuttu mitään ja sepelvaltimotauti on naisilla harvinainen alle 50v, koska estrogeeni suojaa naisia sydänvaivoilta.

Miehiä kuolee jo nuorina sydänjuttuihin, varsinkin jos vielä polttaa tupakkaa ja ruokavalio on kovia rasvoja täynnä.

Mutta hei, kyllähän mieskin voi olla kasvissyöjä. Minä ainakin tunnen joitakin. 

Vierailija
4/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran yksi ehdokas joka oli alkuperäiseltä ammatiltaan kokki ja oli kyllä raikasta vertailla hänen kanssaan reseptejä ja jakaa vinkkejä ja ohjeita kuten vaikka paholaisenhillo tai Britakakku. Mies ei ollut suomalainen joten oli todella innoissaan noista ja muutenkin utelias suomalaisten ruokien/ainesten suhteen kuten terva

Mulla on kaksi tuttavaa tai toinen itse asiassa on sukulainen, jotka ovat keittiömestareita. Ja he itse asiassa ovat tämän asian suhteen täysin ok, varsinkin toinen tekee superhyvää ja erittäin terveellistä ruokaa. Hän on paras tuntemani kokki. Mistä tahansa aineksista syntyy ihanaa ruokaa, vahinko ettemme enää tapaa juuri koskaan, koska hän erosi ja meni naimisiin naisen kanssa, jota emme tunne.

Tarkoitin aloituksellani amatöörikokkeja, jotka ovat kaikki sellaisia, että ruoka on täynnä voita ja lihaa ym. epäterveellistä. En sopisi alkuunkaan sellaisen kanssa yhteen. Ap

Vierailija
5/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars silmätarkistukseen!

Eihän  tuossa lihavuudesta puhuttu mitään ja sepelvaltimotauti on naisilla harvinainen alle 50v, koska estrogeeni suojaa naisia sydänvaivoilta.

Miehiä kuolee jo nuorina sydänjuttuihin, varsinkin jos vielä polttaa tupakkaa ja ruokavalio on kovia rasvoja täynnä.

Mun mies on lähes kasvissyöjä ja tunnen useita, jotka ovat olleet pitkään kasvissyöjiä, yli 40 vuotta. 

Jos mietin, niin lääkärimies voisi olla sopiva, vaikka kardiologi. Hän tuskin mättää ylenmäärin lihaa, kovia rasvoja ja sokeria :)  Lääkärit ovat muutenkin järkeviä ja luonteeltaan käytännöllisiä suuri osa, he tapaavat elämässään koko ihmiselämän kirjon kuten olen itsekin tavannut. Se yhdistäisi. Ap

Vierailija
6/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkimies voisi olla kiva, jos ei mene liiallisuuksiin ruuan suhteen ja jättää ammatin kotikokkausten ulkopuolelle. Yksi kriteeri miehelle on hoikkuus ja aika harva kokkimies on hoikka.

Vierailija
7/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri syö lihaa, mutta kovaa rasvaa kyllä mm.suklaasta saan. Sivuhuomautuksena.

Vierailija
8/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkimies voisi olla kiva, jos ei mene liiallisuuksiin ruuan suhteen ja jättää ammatin kotikokkausten ulkopuolelle. Yksi kriteeri miehelle on hoikkuus ja aika harva kokkimies on hoikka.

Miksei kotiruokakin voisi olla ammattilaistasoa?

Vierailija
9/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat keittiömestarit olivat molemmat hoikkia, mutta suonet kyllä varmaan tukossa tuolla toisella, joka ei tee niin terveellistä kuin tämä paras  kokki. Ap

Vierailija
10/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanas jos mies olisi kokki ja tykkäisi ruuan laitosta! Olisi kotonakin hyvät ruuat!

Vierailija
11/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mielellään koska rakastan ite kokkailua xD

Mies saisi mieluummin tykätä siivoamisesta xD

Vierailija
12/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun mies on kokki eikä kotona kokkaa mitään, hyvä jos viitsii leivän voidella. Joillekkin riittää että on töissä kokattava.

Vierailija
13/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars silmätarkistukseen!

Mun mies on lähes kasvissyöjä ja tunnen useita, jotka ovat olleet pitkään kasvissyöjiä, yli 40 vuotta. 

Jos mietin, niin lääkärimies voisi olla sopiva, vaikka kardiologi. Hän tuskin mättää ylenmäärin lihaa, kovia rasvoja ja sokeria :)  Lääkärit ovat muutenkin järkeviä ja luonteeltaan käytännöllisiä suuri osa, he tapaavat

Järkevä mies ei ainakaan sinuun sekautuisi

Vierailija
14/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri syö lihaa, mutta kovaa rasvaa kyllä mm.suklaasta saan. Sivuhuomautuksena.

Voi kovia rasvoja joskus syödä, suklaassa on myös terveellisiä ainesosia, mutta jos joka viikko tai päivittäin syödään paljon kovia rasvoja, niin se näkyy terveydessä vanhemmiten. Toki mies voisi ryhtyä noudattamaan terveellisiä elämäntapoja mun opastuksella. Heh. Oma aviomies on joutunut aikamoiseen myllyyn, mutta ei ole koskaan vastustellut ja nyt vanhempana on sanonut useasti, että on kiitollinen terveysvalistuksesta. Hänellä on suvussa sydänperäisiä äkkikuolemia nuorena eli sukurasitetta on runsaasti. Ap

Vierailija
15/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanas jos mies olisi kokki ja tykkäisi ruuan laitosta! Olisi kotonakin hyvät ruuat!

Kokki ei välttämättä jaksa ollenkaan laittaa ruokaa kotona. Tuo toinen tuttu ei tee ruokaa kotona usein, lähinnä viikonloppuisin. Toinen taas jakoi ruuanlaittoa vaimonsa kanssa. Ap

Vierailija
16/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Järkevä mies ei ainakaan sinuun sekautuisi"

Harvat miehet ovat järkeviä ;)  Ap

Vierailija
17/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tuttavaa tai toinen itse asiassa on sukulainen, jotka ovat keittiömestareita. Ja he itse asiassa ovat tämän asian suhteen täysin ok, varsinkin toinen tekee superhyvää ja erittäin terveellistä ruokaa. Hän on paras tuntemani kokki. Mistä tahansa aineksista syntyy ihanaa ruokaa, vahinko ettemme enää tapaa juuri koskaan, koska hän erosi ja meni naimisiin naisen kanssa, jota emme tunne.

Tarkoitin aloituksellani amatöörikokkeja, jotka ovat kaikki sellaisia, että ruoka on täynnä voita ja lihaa ym. epäterveellistä. En sopisi alkuunkaan

Mun mies on amatöörikokki ja hyvä sellainen. Osaa tehdä hyvää terveellistä ruokaa ja nauttii ruoanlaitosta. Sopii mulle loistavasti, koska mun ei tarvi kokata niin usein.

Vierailija
18/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua syödä kotona mitään rasva-sokeri-suola-mättöä (ammattitaso), vaan terveellistä kotiruokaa.

Vierailija
19/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars silmätarkistukseen!

Jos mietin, niin lääkärimies voisi olla sopiva, vaikka kardiologi. Hän tuskin mättää ylenmäärin lihaa, kovia rasvoja ja sokeria :)  Lääkärit ovat muutenkin järkeviä ja luonteeltaan käytännöllisiä suuri osa, he tapaavat

En menisi vannomaan, heissäkin on paljon eroja. 

Mm. Kaveri joka on ylipainoinen saa aiheellisesti aina lääkäreiltä kuulla kuinka painoa pitäisi pudottaa, myös saman kokoisilta lääkäreiltä kuin hän itse on. Vähän suutarin lapsilla ei ole kenkiä tilanne.

Vierailija
20/57 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua syödä kotona mitään rasva-sokeri-suola-mättöä (ammattitaso), vaan terveellistä kotiruokaa.

Millaisissa ruokaloissa oikein käyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi