Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiusaa ennen kuukautisia joka kerta

Vierailija
08.03.2023 |

Onko teillä muilla ongelmia parisuhteessa kuukautisten aikaan? Itselleni tulee joka kerta mielialan raju pudotus juuri ennen kuukautisia ja kun mies huomaa sen, hän alkaa piinaamaan. Hän kulkee perässäni ja kyselee mikä on, kun selkeästi näkee, että olen ärtynyt ja alkaa jotenkin kostamaan minulle tuota, etten ole hyvällä tuulella. Yritän tehdä jotain omissa oloissani, koska en kestä kenenkään seuraa silloin, mut joka kerta mies jotenkin oikein provosoi tuolla kyttäämisellä, että lopulta sanon jotain ilkeää. Hän saattaa tulla usein esimerkiksi ottamaan tavaroita käsistäni, ja on ihan kiinni minussa vaikka pyydän tilaa ja sanon, että haluan olla rauhassa. Tiedän kyllä, että minunkin pitäisi osata hillitä ärtymystäni, mutta en osaa muuta keinoa kuin vetäytyä tekemään jotain. En todellakaan tiedä tällä hetkellä haluanko olla ollenkaan parisuhteessa enää kenenkään kanssa. Onko vika teidän mielestä minussa vai miehessä?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi yhteen

Vierailija
2/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa ääliöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä mieheltä, että onko hän huomannut sinun muuttuvan omaa rauhaa kaipaavaksi hirviöksi aina kuukautisten edellä.

Vierailija
4/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä tuollaiseen törmännyt. Outoa käytöstä tunkea lähelle, kun toinen pyytää hieman omaa tilaa.

Vierailija
5/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sovi yhteen

Tuollaisen miehen kanssa ei kukaan sovi yhteen. Possu ulos ovesta vaan. Goodbye !

Vierailija
6/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
7/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä siis keskusteltu tästä asiasta useita kertoja, mutta hän ei muista sitä aina silloin kun tilanne tulee. Vaikka kerron usein, että milloin kuukautiset ovat tulossa. - ap

Vierailija
8/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun omasta mielestäsi aivan oikein, että tulee ottamaan tavaroita kädestä ja kiusaa muutenkin? Tekeekö hän sitä samaa muutenkin, mutta muuhun aikaan kuukaudesta sinä et tee siitä niin suurta numeroa?

Niin, onhan se mies muuten aivan ihana, tietenkin!

Ihan oikeasti noin pahoista mielialan vaihteluista kärsivien kannattaisi hankkia jotain apua.

Vierailija
9/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin lääkärin juttusille kertomaan mielenterveysongelmastasi. Todennäköisesti asia on hetkittäisellä lääkityksellä hoidettavissa.

Vierailija
10/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehelle kuukautisista tai niiden aikataulusta. Voit jopa kokeilla valehdella, että "kohta ne alkaa" ja jos tästä seuraa miehen kiusantekoyrityksiä niin tiedät tasan tarkkaan, että mies ei ole unohtanut, hän on vain ilkeä ja haluaa kiusata sinua.

Ota silloin puheeksi tekemäsi testi, kerro, että testasit miten mies toimii ja miten hän aikoo asian korjata ja pyytää anteeksi sinulta.

Vierailija
11/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kyllä siis keskusteltu tästä asiasta useita kertoja, mutta hän ei muista sitä aina silloin kun tilanne tulee. Vaikka kerron usein, että milloin kuukautiset ovat tulossa. - ap

Laita punainen huivi päähän aina kun ei saa koskea.

Vierailija
12/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka antaa varoituksen päivää ennen, tämä ollaan ihan sovittu. Tiedän olla pari päivää menemättä kolmea metriä lähemmäksi ja aloittamatta keskusteluita.

Vierailija
13/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa että nainen on "velvollinen" kertomaan miehelleen naisen omassa kehossa tapahtuvista asioista. Kuten täällä joku kirjotti että mies on huolissaan, niin ei varmaankaan ole jos tätä keskustelua on käyty jo aijemmin eikä muutosta miehen käytökseen tule. Mies selkeästi kiusaa. Ilmoita miehelle että kuukautiset on tuloillaan vaikka näin ei olisi ja katso reaktio.

Vierailija
14/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että olen keskustellut lääkärin kanssa omasta tilanteestani mutta en itse koe, että haluaisin alkaa parin päivän mielialan laskun takia syömään lääkkeitä. Kestän ne kyllä, mutta ehkä kestäisin paremmin yksin tai sellaisen henkilön kanssa joka ymmärtää antaa toiselle tilaa silloin kun sitä tarvitaan. - ap

Vierailija
15/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti noin pahoista mielialan vaihteluista kärsivien kannattaisi hankkia jotain apua.

Ei meille hirveästi apua ole tarjolla. Ja PMS tosiaan voi olla jotain ihan muuta, kuin että vähän kiukuttaa. Mulla se aiheuttaa äärettömän syvän toivottomuuden tunteen, mitään toivoa minkään suhteen ei kykene näkemään koko tulevaisuudessaan, ja kaikkien asioiden uskoo olevan huonoimmin päin, kukaan ei voi rakastaa itseä, on niin läski ja ruma, että haluaisi sen takia jo kuolla jne.

Eka on epätoivo, sit tulee yleensä raivo, jota sentään osaan hallita vähän paremmin kuin tuota epätoivoa.

Ihan omasta PMS -kokemuksesta, ootko AP varma, että se mies käyttäytyy mitenkään erilailla silloin?

Ja kai sinä hyvä ihminen sanot sille ihan suoraan, että hei menkat alkaa kohta, selkeesti alkaa olla PMS tänään, pystytkö rakas ottamaan vähän huomioon, ja anteeksi?

Vierailija
16/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että olen keskustellut lääkärin kanssa omasta tilanteestani mutta en itse koe, että haluaisin alkaa parin päivän mielialan laskun takia syömään lääkkeitä. Kestän ne kyllä, mutta ehkä kestäisin paremmin yksin tai sellaisen henkilön kanssa joka ymmärtää antaa toiselle tilaa silloin kun sitä tarvitaan. - ap

HYvä idea. Muuttakaa miehen kanssa erilleen eli hanki oma asunto, jossa olet 2 vko/kk verhojen takana ja sitten ne inhimilliset päivät olet miehen kanssa ja käyt töissä.

Vierailija
17/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa että nainen on "velvollinen" kertomaan miehelleen naisen omassa kehossa tapahtuvista asioista. Kuten täällä joku kirjotti että mies on huolissaan, niin ei varmaankaan ole jos tätä keskustelua on käyty jo aijemmin eikä muutosta miehen käytökseen tule. Mies selkeästi kiusaa. Ilmoita miehelle että kuukautiset on tuloillaan vaikka näin ei olisi ja katso reaktio.

Totta helvetissä mä oon velvollinen kertomaan mun kumppanille milloin on PMS! Toki se yleensä ehtii itsekin huomata 😬.

Mut siis oikeesti, on aika epätodennäköistä, että se mies ois tässä se ongelma.

Vierailija
18/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä akka antaa varoituksen päivää ennen, tämä ollaan ihan sovittu. Tiedän olla pari päivää menemättä kolmea metriä lähemmäksi ja aloittamatta keskusteluita.

Vai "akka". Mistä sitten osaat nähdä että vaara on ohi? Alkaako hän vaan papattaa normaalisti iloisena?

Vierailija
19/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYvä idea. Muuttakaa miehen kanssa erilleen eli hanki oma asunto, jossa olet 2 vko/kk verhojen takana ja sitten ne inhimilliset päivät olet miehen kanssa ja käyt töissä.

Ihan kyllä eroa ajattelin. - ap

Vierailija
20/133 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai "akka". Mistä sitten osaat nähdä että vaara on ohi? Alkaako hän vaan papattaa normaalisti iloisena?

Kyllä.   =MIKE DROP=

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan