Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintakateuttako?

Vierailija
07.03.2023 |

Itsellä on suht isot tissit ja uudella työpaikalla tämä tuntuu aiheuttavan suurta närää :DD Vielä yksi tai kaksi kertaa menisi miten joku sivuhuomiona kommentoi jotain, että sulla on noi isot rinnatkin. Tämä kun tuntuu tulevan esiin aina vain väärissä kohdissa.

Onhan se totta, että suomalaisilla on pienet rinnat mutta ei se minun vika ole. Meillä karjalaisilla ne nyt sattuu usein olemaan isot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on suuret, mutta ymmärrän miltä pienirintaisista tuntuu kun olin kerran juhlissa samaan aikaan yhden vanhemman naisen kanssa ja sillä oli VALTAVAT hinkit, siis kyllä hinkit on oikea sana kuvaamaan. Mun f-g oli kuin hyttysen puremat. Eikä ollut mitenkään sairaan ylipainoinenkaan, toki kuitenkin hieman ylipainoa. En tajua miten pystyi toimimaan arjessa noilla rinnoilla.

Vierailija
22/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se totta, että suomalaisilla on pienet rinnat": no tuo nyt on ihan höpönhöpöä, suomalaiset kuuluvat globaalisti katsottuna isorintaiseen kastiin.

Hauska myös tuo karjalaiset vs. suomalaiset vastakkainasettelu, ikäänkuin kaikki suomalaiset heimot eivät olisi rauta-ajan jälkeen moneen kertaan sekoittuneet keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspana huomasi usein että asiakas tuijotti tissejä.

24/24 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla D kuppi. Onko ne isot rinnat 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä