Ihan hirveetä shaissee tv1:n Puoli 7 ohjelmassa
...monena päivänä selkaisia vieraita ja päätöntä humpuukki jorinaa ettei jaksa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on niin hassunhauskaa ja tuo EllaKanninen on niin teennäinen. Kamala ohjelma, yöks
Ella on hyvä ja selkeä. Hänellä on myös spontaania heittäytymistä haastatteluihin. Osaa mennä tilanteen mukaan, eikä vaan valmiin käsikirjoituksen siivittämänä.
Olen eri mieltä. Mä en ole koskaan tykännyt Ellasta.
Luulen, että ei ole yhtään ihmistä (ainakaan julkisuudessa), josta kaikki pitäisivät.
Kerro nyt sitten joku julkisuuden henkilö, josta sinä tykkäät? Tai ap, mistä ohjelmasta sinä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään enempi siitä mies juontajasta Mikko Leppilampi??
No ei ole. Et taida olla paljon seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttelijä Mikko Leppilampi? Mutta onkos tällä hetkellä missään ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttelijä Mikko Leppilampi? Mutta onkos tällä hetkellä missään ohjelmassa?
Tuo luuli että se juontaa Puoli 7 ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kekäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Me maksamme tämänkin ohjelman verorahoista. Oksettaa toi Ylen toiminta ja näiden toimittajien suojatyöpaikat. Tuokin ohjelma on ihan perse&estä. En voi sietää sitä sääakkaa, sitten tää Italian asuja ärsyttävä, se mies mikä sen nimi on sellainen savolainen typerä hölöttäjä - ohjelma voidaan lopettaa - nuokin rahat voidaan ohjata vaikka terveydenhuoltoon. Menköön oikeisiin töihin noista suojatyöpaikoistaan.
Voi ristus sinunlaisiasi ihmisiä. Jos se ohjelma ei sinua kiinnosta, niin ei sitä ole pakko katsoa. Sinun kannattaisi laittaa telkku kiinni ja lähteä ulos päästelemään hieman höyryjä kun noin kiristää. Tai sitten voit tietty katsoa kaupallisista kanavilta temppareita tai jotain muuta hömppää jos se sinut onnelliseksi tekee.
Se aivokirurgi oli mielenkiintoinen vieras
Se tuleva presidentti sotatieteilijä on ollut paras. Mika ?????
Minusta hän on upea ja erinomainen juontaja. Pidämme kovasti koko perhe hänestä.