Apua, kesällä 9v täynnä ilman läheisyyttä ja seksiäkin.
Ei ihme jos vähän masentaa ja pinnaa kiristää. Kamalaa olla hylkiö :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. Nyt tapailen miestä ja pelottaa onko minusta enää mihinkään näin pitkän ajan jälkeen.
100% varmuudella on vaikka mihin. Sinun ja miehen täytyy opetella yhdessä niitä taitoja.
Minä olin nuorempana erittäin ahkera panonainen, miehiä riitti ja muutama nainenkin kokeeksi. Seksi oli pääharrastus. Voi kuulostaa oudolta, mutta lopulta tunsin saaneeni tarpeeksi, kiintiöni tuli täyteen ja vakkarimiesystävän kanssakin elämä muuttui kaveruudeksi. Nyt en halua kuin sooloseksiä. En ole koskaan kaivannut hellyyttä tai romantiikkaa, seksiakti oli se joka minua kiinnosti. Kiva muistella entisiä hurjasteluja. Olen muutenkin sellainen luonne, että jokin asia kiinnosta suunnattomasti aikansa, saan siitä tarpeekseni ja siirryn muuhun kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi kohtalotoverisi. Minkäänlaisesta läheisyydestä on jo niin monta vuotta, että en edes muista lukua. Tekee tosi hallaa itsetunnolle tällainen, että kukaan ei koskaan ihastu muhun tai halua mua. Haluaisin yli kaiken löytää itselleni rakkaan, mutta en tiedä osaisinko edes olla enää sellaisessa tilanteessa ja ottaa vastaan mitään hyvää. Onkohan sitä jo lopullisesti rikki sisältä. Sympatiaterkkuja vaan kaikille samassa tilanteessa oleville.
Kiitos kirjoituksesta. Oli kuin minun kynästä.
Tosi surullinen välillä, toisinaan en asiaa ajattele.
Olin nuorena nätti ja vientiä oli. Nyt ruma vanha yksinäinen hylkiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi kohtalotoverisi. Minkäänlaisesta läheisyydestä on jo niin monta vuotta, että en edes muista lukua. Tekee tosi hallaa itsetunnolle tällainen, että kukaan ei koskaan ihastu muhun tai halua mua. Haluaisin yli kaiken löytää itselleni rakkaan, mutta en tiedä osaisinko edes olla enää sellaisessa tilanteessa ja ottaa vastaan mitään hyvää. Onkohan sitä jo lopullisesti rikki sisältä. Sympatiaterkkuja vaan kaikille samassa tilanteessa oleville.
Kiitos kirjoituksesta. Oli kuin minun kynästä.
Tosi surullinen välillä, toisinaan en asiaa ajattele.
Olin nuorena nätti ja vientiä oli. Nyt ruma vanha yksinäinen hylkiö
Tässä myös yksi hellyydetön/seksitön nainen kohtalotoveriksi. 19 vuotta mennyt ilman suukkoja ja halausia. Tosin nyt jo tottunut etten enää haluakkaan ketään koskea. Heleää kesää meille kaikille
Ite oon mennyt laskuissa sekaisin. Ehkä 8 vuotta sinkkuna ilman, että olen edes deittaillut. En kyllä tiedä, että mistä tässä jäisi muka paitsi. Kuuntelen kavereiden ja läheisten tilitystä ja erohaaveita lähinnä tonnin setelillä.
Käypä pareilla treffeillä, niin loppuu tuollaiset ajatukset kuin seinään. Aina vaan karummaksi menee nuo deittimarkkinat. En ymmärrä miten sieltä jonkun täysijärkisen löytäisi seuraksi.
10 vuotta ilman seksiä ja hellyyttää liitossa.
Ei se sitä takaa vaikka on mies talossa.
Lasten jälkeen kaikki muuttui. Loppui myös se suhde.
Ilona ei ole mies.