Apua, kesällä 9v täynnä ilman läheisyyttä ja seksiäkin.
Ei ihme jos vähän masentaa ja pinnaa kiristää. Kamalaa olla hylkiö :(
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan ala kaapijuopuksi kuten useimat naiset kun ei miestä ja sen lisäksi tupakoivat,hankivat Kissan.Kaiki on mahdolisita kunhan ensin lopetat itse säälin ja alat likkua eri paikoissa tapahtumissa ymm.Netistä et ketään löydä kuitenkaan.Netistä haetaan kertakäyttö suhteita Tai äitiä,pikaa,patjaa..
Kyllä netissäkin ihan oikeita parisuhteita haetaan.
Kateeksi käy.
Ei harmita mikään niin paljon kuin huonot suhteet huonojen kanssa. Oikein traumoja jäi kun oli jonkun kanssa vaan, ettei olisi yksin.
Kuulostaa pahalta jos olet joku 13, muuten sillä ei ole mitään väliä.
10 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. Nyt tapailen miestä ja pelottaa onko minusta enää mihinkään näin pitkän ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alentaa kriteerejään. Usein kyseessä on harhaluulot omasta erinomaisuudesta, jos on vähemmänkaunis vanha mätisäkki niin pitää tyytyä kaltaiseensa eikä kurotella kuuta taivaalta.
ei ole tullut kurkoteltuakaan. Ihan tavista etsin.
Täällä myös yksi kohtalotoverisi. Minkäänlaisesta läheisyydestä on jo niin monta vuotta, että en edes muista lukua. Tekee tosi hallaa itsetunnolle tällainen, että kukaan ei koskaan ihastu muhun tai halua mua. Haluaisin yli kaiken löytää itselleni rakkaan, mutta en tiedä osaisinko edes olla enää sellaisessa tilanteessa ja ottaa vastaan mitään hyvää. Onkohan sitä jo lopullisesti rikki sisältä. Sympatiaterkkuja vaan kaikille samassa tilanteessa oleville.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi kohtalotoverisi. Minkäänlaisesta läheisyydestä on jo niin monta vuotta, että en edes muista lukua. Tekee tosi hallaa itsetunnolle tällainen, että kukaan ei koskaan ihastu muhun tai halua mua. Haluaisin yli kaiken löytää itselleni rakkaan, mutta en tiedä osaisinko edes olla enää sellaisessa tilanteessa ja ottaa vastaan mitään hyvää. Onkohan sitä jo lopullisesti rikki sisältä. Sympatiaterkkuja vaan kaikille samassa tilanteessa oleville.
Helpottaa kuulla että on muitakin. Yleensä kaikki hokee et mee tinderiin tms, miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Nojuu, eipä kaikille tulekaan.
Ei tuo vielä mitään, itsellä tuli täyteen 18v ilman toisen ihmisen kosketusta!! Kyllä tähän tuskaan turtuu, vaan silti olen kaivannut joka ilta......
Tämä se vasta tuskaa on. Elin täysin ilman läheisyyttä 35 vuotiaaksi asti, sitten oli 6 kuukauden suhde jossa ensimmäiset seksi ja läheisyyden kokemukset. Tuon jälkeen ei taas mitään, tuska aivan hirveä. Ennen en osannut edes kuvitella mistä jään paitsi, nyt tiedän ja tilanne on todellakin huono.
Elämä on paskaa.....
Oli miten oli, minun kikulia ette saa.
Kannattaa etsiä netistä, mutta ei Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. Nyt tapailen miestä ja pelottaa onko minusta enää mihinkään näin pitkän ajan jälkeen.
Mulla oli myös 10 vuoden tauko sinkkuna mutta nyt on viriili avomies ilona .
Itsellekin tulee pitkä tauko. Olisi ihanaa olla miehen kanssa sillä tavalla ja ehkä nukkuakin öitä yhdessä.
Älä kuitenkaan ala kaapijuopuksi kuten useimat naiset kun ei miestä ja sen lisäksi tupakoivat,hankivat Kissan.Kaiki on mahdolisita kunhan ensin lopetat itse säälin ja alat likkua eri paikoissa tapahtumissa ymm.Netistä et ketään löydä kuitenkaan.Netistä haetaan kertakäyttö suhteita Tai äitiä,pikaa,patjaa..