Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivän jättäminen syömättä auttaa painonhallinnassa

Vierailija
07.03.2023 |

Kun syö vain ne päällyset, niin laihtuminen onnistuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa. Paino pudonnut 10 kiloa, kun jätin leivän pois. Sitä ei tarvitse. Juustot syön ilman leipää.

Vierailija
2/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Olen aina tykännyt leivästä, syön sitä edelleen 4-6 palaa per päivä. Aina olen ollut normaalipainoinen:D

Eli johtuisko kuitenkin jostain muusta?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä jättää pois. Kun syö vähemmän, paino putoaa

Vierailija
4/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin korkea verenpaine on nyt normaali kun lopetin leivänsyönnin. Leipä taitaa olla liian suolaista. Olen kyllä laihtunutkin, mutta siihen on muitakin syitä.

Vierailija
5/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä on aika kiistaton fakta.

Vierailija
6/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Olen aina tykännyt leivästä, syön sitä edelleen 4-6 palaa per päivä. Aina olen ollut normaalipainoinen:D

Eli johtuisko kuitenkin jostain muusta?:D

Sittenhän tämä koko keskustelu ei koske sinua mitenkään.

Vierailija
7/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä on hyvää ja pitää nälän poissa ja siten painokin pysyy kurissa.

Vierailija
8/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas söin joka ikinen päivä 3 siivua täysjyväruisleipää ja 3 siivua täysjyväkauraleipää ja laihduin silti n. 20 kg. Ainakaan täysjyväleipä itsessään ei lihota paitsi sitten tietenkin lihottaa jos sitä syö päivittäin pakettikaupalla ja laittaa leivälle voita ja läskiä tai jotain muuta lihottavaa päällystä. Minä laitoin ja laitan edelleenkin leivälle aamulla kasvisrasvalevitettä ja kalkkuna- tai kanaleikkekettä tai sitten juustoa rasvaprosentti 15%, ruuan kanssa leipä menee alas pelkkä levite päällä.

Vierailija
9/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikapainoa niin ensin pois varsinaiset roskaruuat, jollei se auta niin leivästä sopii kyllä vähentää. Juustot, levikkeet ja leikkeleet ovat lähinnä roskaruokaa.

Leivän jättäminen pois ei ole mielekästä jos syö roskaruokaa.

Vierailija
10/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas söin joka ikinen päivä 3 siivua täysjyväruisleipää ja 3 siivua täysjyväkauraleipää ja laihduin silti n. 20 kg. Ainakaan täysjyväleipä itsessään ei lihota paitsi sitten tietenkin lihottaa jos sitä syö päivittäin pakettikaupalla ja laittaa leivälle voita ja läskiä tai jotain muuta lihottavaa päällystä. Minä laitoin ja laitan edelleenkin leivälle aamulla kasvisrasvalevitettä ja kalkkuna- tai kanaleikkekettä tai sitten juustoa rasvaprosentti 15%, ruuan kanssa leipä menee alas pelkkä levite päällä.

Miksi ruuan kanssa leipää?

Vierailija
11/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tein kylläkin just omenapiirakan ja syön sen yksin kokonaan. Mitä ajattelit tehdä asialle?! o_O

Vierailija
12/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu leivästä. Hiilarit pois nii turvotus häviää ja näyttää laihemmalta sekä laihtuu. Ruisleipä on sallittu, 2 palaa päivässä, mutta parempi ettei mitään. Hyvänä esimerkkinä tuttava mies, oltiin mökillä 2kk viime kesänä, töitä tekemässä ja hän söi ruisleipää puolikkaan pyöreän joka päivä, 6viikon päästä paidasta repeili napit, ja vähensi leivän syöntiä 1 palaan päivässä niin turvotus hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi