Lue keskustelun säännöt.
  Eroperheen juhlat ja hankala ex
07.03.2023 | 
                  Puolisoni lapsella on kesällä juhlat. Puolison ex on aina inhonnut minua ja kuulin, että mietti onko minut pakko kutsua ja toivoisi, etten tulisi. Olin jo tahollani ratkaissut asian varaamalla ko. ajankohtaan matkan ystäväni kanssa. Nyt kun selvisi, etten olekaan pahoittamassa mieltäni kutsumattomuudesta, en olisi joka tapauksessa tulossa ja puoliso voi aivan vapaasti mennä juhliin ilman minua, alkoi kiukuttelu siitä, etten pidä lasta tärkeänä. Joidenkin ihmisten kanssa ei vaan voi voittaa :D
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä lapsen rippijuhlat vietettiin erikseen lapsen isän ja äidin luona. Lakkiaiset vietettiin äidin lähistöllä. Isä tuli juhliin, mutta ilman puolisoaan. Tämä oli lapsen isän ja/tai hänen nykyisenä valinta. Isä ei osallistunut millään lailla lakkiaisten kustannuksiin tai järjestelyihin.
Jotain isän puolen sukulaisia oli lakkiaisissa ja rippijuhlissa äidin luona.
Totesin, että mun ei tarvitse olla enää lainkaan lapsen isän kanssa tekemisissä. Hän ei ole osallistunut elareita enempää lapsen kustannuksiin eron jälkeen. Ehkä seuraavaksi juhlitaan lapsen häitä ja nähdään silloin.