Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on syytä lakata haaveilemasta koulutusta vastaavasta työstä?

Vierailija
07.03.2023 |

Itselläni on valmistumisesta aikaa kolme vuotta ja opiskelukaverit (myös osa niistä, jotka eivät koskaan valmistuneet) ja myöhempien vuosikurssien tutut ovat päässeet "oikeisiin" töihin. Minulle tarjotaan vain hiljaisuutta tai "tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun".

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkee, että ap on jo luovuttanut, ja että hän syyttää siitä muita (psykopaattopiirteisiä johtajia) ja pitää ammattimaista käytöstä ja työminän ja privaminän erottamista arvojensa vastaisena, eli jos hånet palkattaisiin, hän olisi valmis työuupumus/kiusaamiskeissi odottamassa - ja sen näkee.

Kuitenkin juuri tämä haluttomuus kehittyä ja ymmärtää että omat käsitykset ei ehkä olekaan ne parhaimmat ja oikeimmat, on se syy, miksi hän ei saa töitä.

Minä en ole puhunut arvoista tai psykopaateista mitään.

Ap

Vierailija
22/22 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta alkaa nyt vahvasti tuntua, että oon tehny väärän valinnan. Tänään taas vastaanotin yhden, "ei kiitos" -sähköpostin. Ei mulla tosin ollut mitään odotuksiakaan, pessimisti ei pety. Aiemmin otin todella raskaasti nämä, kun olin jo manifestoinut itseäni niihin työpaikkoihin (ihan hirveää itsepetosta sekin eikä todellakaan toimi). Voisin ehkä harkita jotain toista alaa, mutta en oikein osaa mitään enkä ole erityisen kiinnostunut mistään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi