Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen näistä lämpimistä säistä

Vierailija
27.11.2024 |

Asun Helsingissä. Voi pukeutua normaalisti, eikä tarvitse kaivaa autoa lumen alta aamuisin ja on turvallista ajaa kun on liukas. Pimeys vähän haittaa, mutta se on pieni miinus. Minusta nämä säät voisi olla läpi koko talven.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä olen huokaissut helpotuksesta. Ei skrapailua, ei lumitöitä, ei kulu polttopuita, jne. Saisi mun puolesta jatkua tällaisena koko talven. Olen yleensä tykännyt lumitöistä ja esim. hiihtämisestä mutta nyt kun on parina vuotena ollut paljon lunta niin tuntuu olevan mitta täynnä. Välivuosi ois paikallaan.

Vierailija
2/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella arvostan tällaista lompakko ystävällistä talvea. Lämmityskulut ovat olleet todella pienet.

Tällä on tervehdyttävä vaikutus kansantaloudelliselta kannalta jopa vuokralla asuvillekin , sillä ei ole tarvinnut korottaa vuokrien hintoja kohonneiden lämmityskulujen vuoksi. Heti kun pakkanen kiristyy kohoaa myös sähkön hinta, joten lämmin talvi on vain hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä hyötynsä, mutta minä ainakin tykkään lumesta. Muuten on niin synkkää.

Vierailija
4/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kieltämättä en kaipaa liukastelua.

Vierailija
5/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku pakkanen -10 max, sopivasti lunta ja kuivat tiet ois mulle hyvä. Ei ois sumua tiellä ja vettä joka paikassa.

Vierailija
6/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kieltämättä en kaipaa liukastelua.

Odottakaahan, kunnes pakkaset taas tulee: musta asfaltti: iltayöstä/yöllä kosteaa, vetänyt pakkasen puolelle - koko jalkakäytävä mustassa jäässä. - Nyt sitä nastakenkää sitten tarvittais.

Ob:

MInkäs puolueen vaalimainos se aikoinaan oli: "Eliitille kenkää" ?. Kaverin kanssa oltiin baarin röökipaikalla, vaalimainokset 10 metrin päässä:

Hän näytti sohjosta märkiä kenkiään: Nyt sitä kenkää tarvittais.

Vierailija
7/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uhkaus lumettomasta joulusta pitää paikkansa.

Vierailija
8/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihanaa

Vierailija
9/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olis kesä :D

Vierailija
10/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää pimeys ihan parasta.

Vierailija
11/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihanaa

Jep

Vierailija
12/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pakkasta vois olla että maa ois jäässä, koirat tuo sisään kaiken hiukan ja mönjän pihalta.

Vierailija
13/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan gutaa asumiskuluille, kun ei tarvi vesipatterit hehkua punaisena lokakuusta toukokuuhun.

14/14 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin tykkään. Kiva kun kadut ovat paljaita eivätkä lumen, sohjon ja jään peitossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän