Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki kauniit naiset pysyttelevät sinkkuina

Vierailija
06.03.2023 |

vaikka saisivat kenet vain? Näin vaativalla alalla harvoin tapaa naisia ja sitten kun tapaa niin eivät otakaan ketään

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä vieraat ihmiset yksityiselämässään ottavat tai eivät ota? Hoida sääliö vaan omat asiasi.

Vierailija
22/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisilla on agenda tarkoituksena supistaa populaatiota. Mitä enemmän rumat lisääntyy sitä rumempia ja toisilleen vastenmielisemmän näköisiä ihmisistä tulee toisilleen ja lopulta se rumuus lopettaa lisääntymisen.

Mitvit???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat niin häiritsevän paljon huomiota, että ovat oppineet pitämään kaikki käsivarren mitan päässä.

Vierailija
24/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruma nainen ei kelpuuta muuta kuin ysin tai kympin komistusta, niin kauniilla naisella on vaatimukset niin tapissa ettei kukaan siihen yllä.

Vierailija
25/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät varmaksi että ovat sinkkuja? Ja heteroja

Vierailija
26/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena on iso riski päätyä suhteeseen jossa miestä kiinnostaa vain kauneus. Siinä tulee vaan jätetyksi kun ulkonäkö alkaa rapistua. Itse kauniina naisena olen ratkaissut tämän niin että alan etsiä miestä vasta sitten kun rapistuminen on tapahtunut. Ulkonäön perässä juoksijat karsiutuu siten pelistä automaattisesti.

Vierailija
27/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset viihtyy itsekseen,ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
28/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisilla on agenda tarkoituksena supistaa populaatiota. Mitä enemmän rumat lisääntyy sitä rumempia ja toisilleen vastenmielisemmän näköisiä ihmisistä tulee toisilleen ja lopulta se rumuus lopettaa lisääntymisen.

Mitvit???

AI JAHA! Kun mä keksin salaliiton niin se ei kelpaakaan! Kuule on ihan yhtä hyvä kuin nämä nönnööt ja weffit! Niin.

Vierailija
29/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimukset nousseet liian korkeiksi kumppanin suhteen.

Tiktokissa näkyy vuosikymmeniä sitten maahan kuopattu ilmiö nimeltään raivosiivous. Kyllä! Usein tätä tekevät kotirouvat. Naiset kaipaa näin kovasti hellan väliin änkeemistä ja miehiä et ihan vanha kunnon hikisiivous koitetaan normalisoida.

Vierailija
30/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ottavat vapaa-ajallaan jonkun. Miksi töissä pitäisi pariutua?

Vierailija
31/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani ovat kyllä varattuja 100%.

Varatut sinkkunaiset ovat eri asia,

Vierailija
32/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät komeille miehille. Ulkomaalaiset naiset vievät kaikki komeat miehet. Sen näkee tuolla kadulla.

Heh, kyllä hakkarainen, keskinen, kaulanen jne ovat komeita miehiä.

Vierailija
33/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruma nainen ei kelpuuta muuta kuin ysin tai kympin komistusta, niin kauniilla naisella on vaatimukset niin tapissa ettei kukaan siihen yllä.

Ukot kutsuu rumiakin naisia saastaisiin koteihin eikä viitsi muniaan putsata. Ai niin. Muksu menee akan piikkiin.

Vierailija
34/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuullut että olisin kaunis. En osaa muiden puolesta puhua mutta minä olen sinkku miehiä ei kauhesti kiinnosta tutustua minuun. Jäävät jollekin ideatasolle siitä kuka minä heidän mielestään olen.

Vierailija
35/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta, miksi rumatkin miehet ovat naimisissa?

Elämän suuria mysteereitä, mutta niinhän ne kauneimmat naiset ovat sinkkuja. Ovatko he vain niin penteleen nirsoja – anteeksi valikoivia?

Olisivat edes luonteeltaan ihan hirveitä, mutta oman, joskin melkoisen mitättömän kokemuksen perusteella ovat aivan ihania luonteeltaankin.

Kummallinen ajatus, että kyse olisi tarpeesta valikoida, kun ei ole tarvetta ylipäätään parisuhteelle tai perheelle. Kun on perhettä ja ystäviä sekä tasapainoinen ja hyvä elämä muutoin, ei kaipaa sellaista, mitä ei ole.

Vierailija
36/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät komeille miehille. Ulkomaalaiset naiset vievät kaikki komeat miehet. Sen näkee tuolla kadulla.

👀😳

No, enpä ole moista huomannut.

Vierailija
37/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_na...

Yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_na...

Siinä vastaus.

Vierailija
38/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta on enemmän etua sinkkuna kuin suhteessa.

Vierailija
39/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen päättelyketju.

Hyvin epäloogista ajattelua tai sitten voimallista naisen esineellistämistä.

Vierailija
40/153 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaativalla alalla niin on oletettavasti fiksu. Silloin olisi ristiriitaista takertua lerssiin kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.