Sängyt ovat liian lyhyitä. Olisi kiva ojennells jalkoja ja käsiä ilman että ne menevät sängyn yli
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on kyllä olemassa tavallista pidempiä sänkyjä, mutta hinnat on kovat. Ei sovi kaikkien budjettiin.
Kyllä budjettiin pitää sopia hyvä ja itselle asiallisen kokoinen sänky. Säästä muualta mielummin.
No en puhu otsestäni. Olen 165cm. Mutta on paljon köyhiä, joiden rahat riittää hädintuskin ihan tavalliseen halvimpaan sänkymalliin. Ei kaikilla ole mistä säästää.
No missä ihmeessä he sitten nukkuvat? Eikä se epäsopivakin sänky ole maksanut rahaa?
Oikeasti en ymmärrä tuollaista "köyhyyttä". Ostetaan mielummin huonoa kuin säästetään hetki ja saadaan sopiva ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estääkö joku ostamasta riittävän pitkää sänkyä?
Toki sen joutuu teettämään, se sänky kun olis herkästi yli kolmemetrinen.
Jos pituus on 175 ja käsien pituus siihen päälle niin sängyn pituus on liki kolme metriä.Mutta ehkä Porvoosta saa heti kaupasta mukaansa sopivan ja samalla hintaa kuin väh. metrin lyhyemmän 😂
Mä luulen että sä taidat olla kuitenkin vähemmistössä 😉
Tuosta yli ojentelusta en tiedä mutta suomalaiset ovat kasvaneet pituutta pitkään itsekin yli 180 ja 200cm sänky vielä menee mutta muutama sukulainen on varmaan 190 ja heille ei varmasti 200cm sänky sovi kun ohje on että tyyliin 15cm pitää jäädä pituutta yli et mistähän lienee sänkynsä lyötäneet.
Meidän suvussa ovat miehet melkein parimetrisiä ja jokunen ylikin. Eihän sänkyä tarvi teettää kuin kerran elämässä, kun kunnollisen teettää. Sukulaiseni ovat teettäneet.
Tämä. Kerran kun ostaa/teettää sopivan, niin sillä pärjää jo pitkälle..
Vierailija kirjoitti:
Nuku pelkällä patjalla tyhmä
kiipeäppä takaisin puuhusi kirkumaan ja heittelemään kakkaasi meidän ihmisten päälle.
ap
meille on ostettu jenkkisänky ja sen ylin paksumpi patja on siirretty pääpuolesta noin 15 senttiä "alaspäin". Pääpuoleen jääneeseen koloon on sitten laitettu irrallinen vaahtomuovipatjan pala. Tuon päälle luonnollisesti tulee tyynyt, joten tuollainen ratkaisu ei haittaa. Näin on saatu sängylle 15 senttiä lisäpituutta ja saa jalkoja ojennella ihan miten tahtoo.
Jos kaupasta tilaisi vaikka 215 senttiä pitkän sängyn, niin hintaa tulee törkeän paljon enemmän.
sänkykauppiaat eivät osaa ajatella, että esim 180 senttinen ihminen oikeasti tarvitsisi vähintään 215 cm pitkän
yksi kaveri on nikkaroinut sängyn päätyyn sängynjatkeen, jonka on sitten pehmustanut vaahtomuovilla ja kankaalla.
Just mietin samaa ja olen 170cm pitkä. Jos ojentaa nilkat niin kopsahtaa päätyyn kiinni. Miten 10 senttimetriä pidemmät pystyy nukkumaan normaalipituisissa sängyissä? Pää osuu melkein sängynpäätyyn tai seinään ja jalat sängynpäätyyn tai roikkuu reunan yli.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse
https://www.k-rauta.fi/kategoria/puutavara/rakennuspuutavara
Jatkopala olisi ihan helppo nikkaroida ja siihen sopivan korkuinen vaahtomuovipala.
Olisipa tilaa isommalle sängylle. Pelkään sänkyni alla olevaa terävähampaista pelleä. Se on siellä vain öisin :(
Meidän suvussa ovat miehet melkein parimetrisiä ja jokunen ylikin. Eihän sänkyä tarvi teettää kuin kerran elämässä, kun kunnollisen teettää. Sukulaiseni ovat teettäneet.