Sängyt ovat liian lyhyitä. Olisi kiva ojennells jalkoja ja käsiä ilman että ne menevät sängyn yli
Kommentit (28)
Estääkö joku ostamasta riittävän pitkää sänkyä?
Toki sen joutuu teettämään, se sänky kun olis herkästi yli kolmemetrinen.
Jos pituus on 175 ja käsien pituus siihen päälle niin sängyn pituus on liki kolme metriä.
Mutta ehkä Porvoosta saa heti kaupasta mukaansa sopivan ja samalla hintaa kuin väh. metrin lyhyemmän 😂
Mä luulen että sä taidat olla kuitenkin vähemmistössä 😉
Vierailija kirjoitti:
Jos pituus on 175 ja käsien pituus siihen päälle niin sängyn pituus on liki kolme metriä.Mutta ehkä Porvoosta saa heti kaupasta mukaansa sopivan ja samalla hintaa kuin väh. metrin lyhyemmän 😂
Tuosta yli ojentelusta en tiedä mutta suomalaiset ovat kasvaneet pituutta pitkään itsekin yli 180 ja 200cm sänky vielä menee mutta muutama sukulainen on varmaan 190 ja heille ei varmasti 200cm sänky sovi kun ohje on että tyyliin 15cm pitää jäädä pituutta yli et mistähän lienee sänkynsä lyötäneet.
Joo, on kyllä olemassa tavallista pidempiä sänkyjä, mutta hinnat on kovat. Ei sovi kaikkien budjettiin.
Kas kun ei joku, tyyliin Ikea, ole kehitellyt jotain runkopatjasänkyyn yhdistettävää jatkokappaletta. Niitähän olisi helppo myydä erkseen.
Saat mun sängystä ylimääräiset sentit, niin tulee huoneeseeni lisää tilaa
Tuttavani on 206 cm pitkä ja hänellä on ihan sopivan pituinen sänky. Kyllä itseensä kannattaa laittaa rahaa ja tehdä elämästään mieluisaa. Sitä paitsi ihminen viettää hyvinkin kolmasosan elämästään sängyssä, joten se on hyvin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Saat mun sängystä ylimääräiset sentit, niin tulee huoneeseeni lisää tilaa
Minun sängystä saa myös vaikka 20 cm. Olen 158 cm pitkä.
Peitoissa sama. Pitää valita joko, että varpaat on peiton alla tai sitten pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pituus on 175 ja käsien pituus siihen päälle niin sängyn pituus on liki kolme metriä.Mutta ehkä Porvoosta saa heti kaupasta mukaansa sopivan ja samalla hintaa kuin väh. metrin lyhyemmän 😂
Tuosta yli ojentelusta en tiedä mutta suomalaiset ovat kasvaneet pituutta pitkään itsekin yli 180 ja 200cm sänky vielä menee mutta muutama sukulainen on varmaan 190 ja heille ei varmasti 200cm sänky sovi kun ohje on että tyyliin 15cm pitää jäädä pituutta yli et mistähän lienee sänkynsä lyötäneet.
Ylitän 194 ja sängyssä ei varmasti ole jalkopäätyä. 190 on minusta aika nolrmaali pituus.
Neanderthalensis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitän 194 ja sängyssä ei varmasti ole jalkopäätyä. 190 on minusta aika nolrmaali pituus.
NolrAAMI-pituuteen ei kuulu vihreenkorjaus.
Googlasin ja löysin 240 x 200 cm kokoisen sängyn, riittääkö? Yksi sänky oli 210x210, ei sekään kovin pieni siis.
Vierailija kirjoitti:
Peitoissa sama. Pitää valita joko, että varpaat on peiton alla tai sitten pää.
240x220 kokoisia peittoja on vaikka kuinka paljon, kyllä siinä pitäisi olla pituutta ja leveyttä ihan tarpeeksi...
Vierailija kirjoitti:
Joo, on kyllä olemassa tavallista pidempiä sänkyjä, mutta hinnat on kovat. Ei sovi kaikkien budjettiin.
Kyllä budjettiin pitää sopia hyvä ja itselle asiallisen kokoinen sänky. Säästä muualta mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä budjettiin pitää sopia hyvä ja itselle asiallisen kokoinen sänky. Säästä muualta mielummin.
No en puhu otsestäni. Olen 165cm. Mutta on paljon köyhiä, joiden rahat riittää hädintuskin ihan tavalliseen halvimpaan sänkymalliin. Ei kaikilla ole mistä säästää.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei joku, tyyliin Ikea, ole kehitellyt jotain runkopatjasänkyyn yhdistettävää jatkokappaletta. Niitähän olisi helppo myydä erkseen.
Niin helppo ja halpa ratkaisu! Tällaiset puuttuu markkinoilta.
Ostaa pariängyn ja nukkuu viistosti
Joku pygmi kävi alapeukuttamassa aloitusta