Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saatte tukia?

Vierailija
06.03.2023 |

Ei tarvitse sentilleen ilmoittaa, verojen jälkeinen määrä kuukaudessa kymmenen euron tarkkuudella riittää

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuet yhteensä noin 1400€

Vierailija
42/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 80% työtä, käteen jää n. 1500€ palkkaa, asumistuki joku 400€,lapsilisät yhdestä lapsesta ja elatusmaksut.

Palkka+tuet+lisät nettona siis about 2100-2200€/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän eläkeläinen on vielä pyramidihuijauksen nettoava osapuoli. Vastahan täällä joku analyytikko oli laskenut että 80-luvulla syntyneet tulevat jäämään puille paljaille, vaikka maksavatkin korkeita eläkemaksuja.

Vierailija
44/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä 90 jotain euroa.

Vierailija
45/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, taino sain mä kerran Tukiaista perään tuuppasin.

Vierailija
46/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen. En ole koskaan saanut yhteiskunnalta asumis- tai toimeentulotukea.

Kiitän yhteiskuntaa mahdollisuudesta opiskella ilmaiseksi, koska sen ansiosta olen pystynyt elättämään lapseni ja itseni.

Eläke on tuki.

Eläke ei ole tuki edes niin paljon kuin valtiolla töitä tekevän palkka.

Eläke on tuki, maailmassa on maita missä ei eläkkeelle jäädä jos ei ole säästöjä. Ja moni nykyinen eläkeläinen on jo käyttänyt ne itse maksamansa eläkkeet, esim 100 tuhatta olet maksanut eläkemaksuja ja saat vaikka vain 1000 euroa kuukaudessa eläkettä, toisten lompakolla olet noin kahdeksan vuoden kuluttua.

Vierailija
47/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana tukia 0€,

Ikää yli 50.

Vierailija
48/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2600 euroa. Meitä on kolme ja summaan on laskettu myös toisen lapseni kuntoutusraha ja jo aikuisen kotona asuvan lapseni maksama ruokaraha. Säästöön menee 800 euroa/ kk. Lisäksi aikuinen lapseni säästää työmarkkinatuestaan parisataa/kk.

Nyt on kova!

Vierailija
49/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Vierailija
50/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oeläke len eläkeläinen. En ole koskaan saanut yhteiskunnalta asumis- tai toimeentulotukea.

Kiitän yhteiskuntaa mahdollisuudesta opiskella ilmaiseksi, koska sen ansiosta olen pystynyt elättämään lapseni ja itseni.

Eläke on tuki.

Eläke EI ole tuki, vaan eläkekertymää maksetaan jokaisesta palkasta.

Vierailija
51/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki 210, lapsilisä 160, elatustuki 180 (tämä tosin karhutaan lapsen isältä takaisin)

Vierailija
52/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömänä yhteensä 1200e plus laskut maksetaan.

Tässäkin kuussa laskuja tulee 300e. Sähkö, lääkäri, kotivakuutus.

Vierailija
53/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tonnin verran, asumistukea 166 e ja loput ansiosidonnaista. Puolet menee vuokraan.

Vierailija
54/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomautettuna ja saan ansiosidonnaista nettona n.1100e (brutto n.75e/pv). Palkka on noussut vuosien aikana, mutta ansiosidonnainen laskenut. Vielä muutama vuosi sitten sain lomautettuna n.1300e/kk. Veroprosentti ollut aina sama 25%.

Vierailija
55/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2600 euroa. Meitä on kolme ja summaan on laskettu myös toisen lapseni kuntoutusraha ja jo aikuisen kotona asuvan lapseni maksama ruokaraha. Säästöön menee 800 euroa/ kk. Lisäksi aikuinen lapseni säästää työmarkkinatuestaan parisataa/kk.

Teillä on siis varaa laittaa säästöön yhteiskunnan teille maksamia tukia? Oksettavaa.

Ei ollenkaan. Voisimme tietysti vaikka matkustella ja laitattaa rakennekynnet tyttären kanssa, tai ehkä hiustenpidennykset? Mitä suosittelet? Koira olisi kiva kyllä, rotukoira tietenkin... Joo, ehkä jatkamme säästämistä. Tilannehan ei tule näin hyvänä pysymään jatkossa ja lapset opiskelevat. Yritetään välttää suuria opintolainoja.

Vierailija
56/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki 760e.

Lapsilisät 199e.

Vierailija
57/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. Lapsilisäkin menee suoraan lapsen tilille.

Vierailija
58/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkeläinen. En ole koskaan saanut yhteiskunnalta asumis- tai toimeentulotukea.

Eläke on tuki.

Eläke ei ole tuki edes niin paljon kuin valtiolla töitä tekevän palkka.

Meinaat että poliisit tukea vastaan tuolla järjestystä valvovat? Muista kannattaa niiden määrän vähentämistä. Samoin rajavartijat, mitä me sellaisillakin tehdään. Tuomareita voisi olla vähemmän, ihmiset hoitakoot riita-asiansa keskenään. Puolustusvoimat se vasta hyödytön laitos onkin. Koskaan eivät tee työtään oikeasti vaan valmistautuvat vain.

Vierailija
59/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oeläke len eläkeläinen. En ole koskaan saanut yhteiskunnalta asumis- tai toimeentulotukea.

Eläke on tuki.

Eläke EI ole tuki, vaan eläkekertymää maksetaan jokaisesta palkasta.

Eläkkeitä on muitakin kuin työeläke. 

60/81 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläke on tuki.

Kelan maksama eläke on tuki. Eläkevakuutusyhtiöiden maksama eläke on osittain itse maksettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi