Viikkonumeroita käytetään nykyään liikaa ja ne ovat aivan typeriä!
Lopettakaa niiden käyttö tai varmistakaa että ne löytyvät kaikista kalentereista. Muuten niistä on pelkkää harmia.
Kommentit (32)
Päivänmäärätkin sais lopettaa kalentereista, lapsellisia. Tarttis olla vaan kuvat seinäkalenterissakin, olis paljon siistimpiä.
Samaa mieltä. Viikot tulee aina tarkistaa kalenterista mutta päivämäärät selviää heti ensikuulemalla.
Mistä kalenterista ei löydy viikkonumeroita?
Vierailija kirjoitti:
Minun seinäkalenteristani ja puhelimeni kalenterista kummastakaan ei löydy
mitäpä jos laittaisit googleen viikkonumerot hakutekijäksi tai opetteliset käyttää puhelinesi vko-numerointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä puhelimen kalenterissa ei ole vkonumerointia?
Käteviä ne on. Löytyy netti kalenterista ilmaiseksi jos omassa ei ole.
niiden käytössä ei tosiaankaan ole mitään järkeä. Paljon nopeammin saa tietää milloin jotain tapahtuu, kun käytetään päivämääriä. Viikkonumeroiden käyttö vain lisää työtä ja siinä hukataan aikaa.
Päivämäärät ja kuukaudetkin on ihan turhia. Riittäisi vain juokseva numero monesko päivä vuodessa on. Nyt on päivä 65.
Mitä ehdotat tilalle?
Pidetäänkö kokous seuraavan kerran viikolla viikolla 13 (Lue: kolmetoista)
Pidetäänkö kokous seuraavan kerran 27.3. - 31.3. välisenä aikana? (Lue: kahdeskymmenesseitsemäs viiva kolmaskymmenesensimmäinen maaliskuuta/ kahdennenkymmenennenseitsemännen ja kolmannenkymmenennenensimmäisen päivän välillä )
Vierailija kirjoitti:
Päivämäärät ja kuukaudetkin on ihan turhia. Riittäisi vain juokseva numero monesko päivä vuodessa on. Nyt on päivä 65.
Jos jätettäis vuodetkin pois. Monesko päivä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Pidetäänkö kokous seuraavan kerran 27.3. - 31.3. välisenä aikana? (Lue: kahdeskymmenesseitsemäs viiva kolmaskymmenesensimmäinen maaliskuuta/ kahdennenkymmenennenseitsemännen ja kolmannenkymmenennenensimmäisen päivän välillä )
Jos vaikka sovittaisiin kokoukselle tarkka aika ja paikka
Just parasta. Jos kysyt että lähetäänkö lomalle kesäkuun ekalla viikolla, niin kysymys tulis heti että tarkoitatko ekaa kokonaista viikkoa ja sitä mikä alkaa keskeltä viikkoa. Paljon helpompaa on kysyä, että lähetäänkö lomalle viikolla 22.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Pidetäänkö kokous seuraavan kerran 27.3. - 31.3. välisenä aikana? (Lue: kahdeskymmenesseitsemäs viiva kolmaskymmenesensimmäinen maaliskuuta/ kahdennenkymmenennenseitsemännen ja kolmannenkymmenennenensimmäisen päivän välillä )Jos vaikka sovittaisiin kokoukselle tarkka aika ja paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä puhelimen kalenterissa ei ole vkonumerointia?
Mun Honor 50 eikä paperikalenterissa ole kummassakaan. Pitää aina googlettaa jos joku kysyy sopiiko viikolla 22 tai 34.
Todellakin tämä. Silloin kun olin työelämässä, niin tämä oli yksittäinen asia joka otti päähän. Olen jo vuosikymmenet käyttänyt vain puhelimen kalenteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa todennäkösesti saat viikot näkyviin kalenterin asetuksista. Tai niin on ainakin omalla Samsungillani.
Höyrypää?