Ihokarvat kutittaa niin paljon että järki lähtee :(
En tiedä mihin muuallekaan enää kääntyisin tässä ongelmassa. Kainalot ja alapää kutiaa ihan törkeästi, niin paljon että kyyneleet nousee silmiin ja tekee mieli repiä koko iho irti. Vahauksessa käyminen tai sokerointi auttaa aina hetkellisesti, mutta karvat kasvaa niin järkyttävää tahtia ja alkavat heti kutittaa kun sänki puskee yhtään esiin että sekin on pieni lohtu. Puhumattakaan noiden hinnoista. Laserointiin ei ole varaa.
Tämä ongelma on ollut aina, olen joutunut jättämään ihan hirveästi asioita väliin sen takia että en pysty vaikkapa kävelemään kutinan takia. "Joo kaikillahan ne karvat kutittaa!" no en usko että kaikilla tuntuu siltä että miljoona tulimuurahaista juoksee iholla maratoonia sylkien happoa ja tökkien neuloilla.
Olenko oikeasti ainoa tämän h vetillisen vaivan kanssa?
Kommentit (24)
Sun täytyy päästä eroon iholla muhivista vääränlaisesta bakteereista ja hiivasta. Tämä kuulostaa ehkä erikoiselta, mutta levitä kuuriluontoisesti alkoholipitoista antiseptistä aihetta kutiseviin paikkoihin. Jos pystyt kestämään kipua, niin kuori iho ensin ja sitten levität alueelle sitä. Itselläni loppui kutina noin viikossa, kun toistin tuota päivittäin. Ei ole tullut takaisin.
Kai se lääkäri olisi nähnyt nuo satiaiset ja hiivat, mitä täällä ehdotellaan.
Uuh. Täällä kanssa ongelmainen. Ikää yli 50. Mulla nimenomaan tulee ihan älytön kutina kun karva on todella pitkää eli ei liity sänkivaiheeseen. Karva ihan vaaleaa, ei voi laaseroida. Todella pitkään ja paksua ja kiinni niin hyvin että vahaus itse ei ole multa koskaan onnistunut. Ihan kamala rahareikä kun joutuu kän sokeroinnissa sääret, reidet, bikini, kainalot ja kasvot. Mihinkään ei laannu kasvu vaikka ikää on kertynyt.
Auttasikohan nuo hiusten hoitoaineet (hajuttomat ja lisäaineettomat) pehmentämään muitakin karvoja. Ehkä ainakin haaroihin voisi kokeilla.