Miten itse koet seksuaalisen altistumisen kiihotukselle?
Aina kun näen naispuolista kiihottumista, oon muutaman kerran altistumisen, katselemisen jälkeen aina todella seksinnälkäinen ja himokkaan halukkaan oloinen olo siitä. Näen näistä altistumista jopa seksiunia ja joudun kiihottuessani ns.antautumaan, masturboimaan kerranpari ainakin. Mietin vaan, että voiko näin vahva seksuaalinen lataus olla tosiaan ihan molemminpuolista ja tavallista normaalia toimintaa hetero naisille/miehille? Ajatus näistä altistumisista, katselemisista eroottisista ihanista elävistä hetkistä tuo itselleni ainakin aina hyvän sylillisen positiivista energiaa, sanoisin: nais- ja miesenergiaa.
Kuinka itse sitten naisena/miehenä koet seksuaalisen altistumisen kiihotukselle?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En ole varma ymmärränkö kysymyksen oikein, mutta tutustuin kylpylässä pariskuntaan, joiden luokse menin katsomaan heidän naintiaan. Katseluni varmistettiin sillä, että minut kiinnitettiin käsistä ja jaloista tuoliin (oma suostumukseni oli) ja siinä sängyn vieressä sitten "jouduin" katselemaan heidän touhujaan liki tunnin verran. Tässä tuli altistuttua seksille ja kiihotuttua niin että haarovälissä oli iso märkä läiskä, minkä kyllä huomasivat lopetettuaan touhunsa.
Tämän jälkeen minulta kysyttiin haluaisinko mukaan leikkiin ja kun suostuin niin miehen vaimo vuorostaan kiinnitettiin katseluoppilaaksi ja minä sain puuhastella hänen miehensä kanssa. Seuraavana iltana toistettiin kutakuinkin samalla kaavalla ja olemme tavanneet myöhemminkin samoissa merkeissä....olisi muutama kiva tarina noistakin kerrottavana.
😳 huh, maksaisin tonnin jos pääsisin tuon miehen tilalle. Olisi kiva kuulla nuo muutkin kivat tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma ymmärränkö kysymyksen oikein, mutta tutustuin kylpylässä pariskuntaan, joiden luokse menin katsomaan heidän naintiaan. Katseluni varmistettiin sillä, että minut kiinnitettiin käsistä ja jaloista tuoliin (oma suostumukseni oli) ja siinä sängyn vieressä sitten "jouduin" katselemaan heidän touhujaan liki tunnin verran. Tässä tuli altistuttua seksille ja kiihotuttua niin että haarovälissä oli iso märkä läiskä, minkä kyllä huomasivat lopetettuaan touhunsa.
Tämän jälkeen minulta kysyttiin haluaisinko mukaan leikkiin ja kun suostuin niin miehen vaimo vuorostaan kiinnitettiin katseluoppilaaksi ja minä sain puuhastella hänen miehensä kanssa. Seuraavana iltana toistettiin kutakuinkin samalla kaavalla ja olemme tavanneet myöhemminkin samoissa merkeissä....olisi muutama kiva tarina noistakin kerrottavana.
😳 huh, maksaisin tonnin jos pääsisin tuon miehen tilalle. Olisi kiva kuulla nuo muutkin kivat tarinat.
Noh, meillä oli orgasmin pidätys kilpailu. Molemmat meistä naisista istutettiin nojatuoleihin kädet kiinnitettiin selkänojan taakse narulla ja jalat nostettiin käsinojille ja nilkoista myös niin taakse kuin mahdollista, niin että olimme aivan haarovälit avoimena. Kummankin jalkoväliin kiinnitettiin vyötärölle solmitusta narusta wand vibraattorit. Tehtävänä oli joko vapautua naruista tai pidätellä orgasmia. Se joka vapautuisi ensin voittaisi ja pääsisi nauttimaan miehen kanssa illasta ja häviäjä saisi olla koko illan katseluoppilaana. Häviäjä oli myös se joka saisi ensin 4 orgasmia (mies toimi tuomarina).
Wibrat laitettiin ensin asennolle 1 ja tiesin että naruista ei olisi mahdollista irroittautua, joten keskityin vain orgasmin pidättelyyn. Miehen vaimo sen sijaan aloitti kovan riuhdonnan yrittäen vapautua, mutta totesi hänkin melko pian että turhaa touhua, sillä kädet selkänojan takana eivät yltäneet mihinkään, mistä olisi solmuja voinut availla. Itse purin itseäni kieleen että saisin ajatukset pois kiihottumisesta, mutta ei sitä kauaa voinut pidätellä, joten sain orgasmin ja miinuspisteen melko nopeasti. Tällöin vaimon vibraattorin tehoa nostettiin pykälällä, joten eipä hänkään kauaa kestänyt, joten minulle vuorostaan lisättiin tehoa. Näin mentiin ja minä olin johdossa 3-1, mutta minulla oli tällöin wibran tehot täysillä ja sain kolme orgasmia melkein putkeen. Eli hävisin kisan ja sain "istuskella" tuolissa katselemassa pariskunnan "romantisointia" koko illan. Välillä joivat viiniä ja lohdutukseksi laittoivat edelleen haarovälissä roikkuvan vibran käyntiin, joten en nyt aivan ilmankaan loppuiltana jäänyt....mutta kuten säännöt oli alussa sovittu, en päässyt oikeasti naimaan sinä iltana.
Ei edes tarinana uskottava eikä kiihottava! Kerralla vaan jalat levälleen ja asiaan! Pitää olla olla aika sairas jos noin kivulias asento tuottaa hyvää oloa! Vähän malttia noihin tarinoihin!