Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihokarvat kutittaa niin paljon että järki lähtee :(

Vierailija
05.03.2023 |

En tiedä mihin muuallekaan enää kääntyisin tässä ongelmassa. Kainalot ja alapää kutiaa ihan törkeästi, niin paljon että kyyneleet nousee silmiin ja tekee mieli repiä koko iho irti. Vahauksessa käyminen tai sokerointi auttaa aina hetkellisesti, mutta karvat kasvaa niin järkyttävää tahtia ja alkavat heti kutittaa kun sänki puskee yhtään esiin että sekin on pieni lohtu. Puhumattakaan noiden hinnoista. Laserointiin ei ole varaa.

Tämä ongelma on ollut aina, olen joutunut jättämään ihan hirveästi asioita väliin sen takia että en pysty vaikkapa kävelemään kutinan takia. "Joo kaikillahan ne karvat kutittaa!" no en usko että kaikilla tuntuu siltä että miljoona tulimuurahaista juoksee iholla maratoonia sylkien happoa ja tökkien neuloilla.

Olenko oikeasti ainoa tämän h vetillisen vaivan kanssa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin?

Vierailija
2/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin?

Olen käynyt, ei auttanut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole syyhyä?

Vierailija
4/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa kunnolla, niin pääset vaivasta eroon. Se sänkikasvu on juuri kutinan syy.

Vierailija
5/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai satiaisia.

Vierailija
6/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kasvaa kunnolla, niin pääset vaivasta eroon. Se sänkikasvu on juuri kutinan syy.

Tämä. En tajua miten kukaan pystyy ajelemaan karvojaan, koska se kutina on aivan helvetillistä jo heti seuraavana päivänä, kun sänki alkaa kasvaa.

Vierailija
7/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, kutina vaan pahenee pahenemistaan. Olen kokeillut varmaan kymmeniä kertoja tässä vaiheessa, että jos tämän kerran. Luovutin pisimmän kokeilun muutaman kuukauden päästä, koska kutina oli niin s..tanallista että pystyin käymään just ja just kaupassa, ja siihen se jäi. Sheivaaminen ei tule kysymykseenkään tai raavin ihon vereslihalle seuraavana päivänä, ne karvojenpoistovoiteet antaa yleensä n. viikon autuuden ja helpotuksen. Ap

Vierailija
8/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai satiaisia.

Ei ole syyhyä lääkärin mukaan ja syyhy tuskin muutenkaan stoppaa kuin seinään sillä sekunnilla kun saat kaikki karvasi pois. Satisiasia ei voi olla kun vaiva oli olemassa kauan ennen kuin olin ollut millään tavalla seksuaalisesti aktiivinen. Ap

Vierailija
9/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on noin paha niin etkö saa mitenkään säästettyä siihen laserointiin?

Vierailija
10/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole syyhyä tai satiaisia, niin oliskohan enemmänkin henkinen juttu?

Vierailija
11/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Miten voisi olla? Ap

Vierailija
12/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kainaloiden pitäisi noin paljon ärtyä sängestä... Ehkä käytät jotain - kröhöm, KEMIKAALIA - joka karvanpoistosta valmiiksi ärtyneenä ärsyttää ihoasi.

Miksi annat sängen kasvaa? Se on ajeltava JOKA PÄIVÄ.

Jos olet "kasvattamassa karvaa" (jo seuraavana päivänä), kokeile laittaa ihoon Vitalis-voidetta. Sen avulla sänki varmaan luistaa ihon pinnalla sen sijaan, että pistää ihoa.

Satunnaisten pistojen vuoksi sinun ehkä kannattaa pysytellä kotona, kunnes sängen kriittinen kasvuvaihe on ohi. Osta riittävästi ruokaa kotiin, ennen kuin ajelet paikkasi.

Jos dinun on pakko poistua kotoa, kun sängen kasvatus on kesken, käytä kaapua tai tunikkaa. Tiedät kyllä, miksi.

Vierailija
13/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Miten voisi olla? Ap

En ole tuo lainaamasi, mutta kärsin myös ajoittain ihan hirveästä kutinasta, kaikkein eniten silloin kun olen stressaantunut tai ahdistunut.

Vierailija
14/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne on noin paha niin etkö saa mitenkään säästettyä siihen laserointiin?

Hän voisi ostaa laser-laitteen, ja käyttää sitä joka päivä. Tulee vuosien mittaan halvemmaksi.

Vierailija
15/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan hullun kutinan sheivauksen lisäksi siinä vaiheessa kun karvat alkaa olla pitkiä. Mun ratkaisu on ajella ne ladyshaver-laitteella lyhyeksi, se ei ärsytä ihoa, ja öljytä joka päivä karvat manteliöljyllä, niin pysyvät pehmeinä.

Vierailija
16/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen hetkeksi jääpaloja, niin iho muistaa sen jonkin aikaa, ja rauhoittuu. Hillitön kutina on ihon shokkitila, kylmä auttaa.

Vierailija
17/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan hullun kutinan sheivauksen lisäksi siinä vaiheessa kun karvat alkaa olla pitkiä. Mun ratkaisu on ajella ne ladyshaver-laitteella lyhyeksi, se ei ärsytä ihoa, ja öljytä joka päivä karvat manteliöljyllä, niin pysyvät pehmeinä.

Oletko kokeillut myös letittämistä?

Vierailija
18/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sängen isku on kuin satiaisen hyökkäys - iho tulee kirjaimellisesti hulluksi.

Vierailija
19/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kainaloiden pitäisi noin paljon ärtyä sängestä... Ehkä käytät jotain - kröhöm, KEMIKAALIA - joka karvanpoistosta valmiiksi ärtyneenä ärsyttää ihoasi.

Miksi annat sängen kasvaa? Se on ajeltava JOKA PÄIVÄ.

Jos olet "kasvattamassa karvaa" (jo seuraavana päivänä), kokeile laittaa ihoon Vitalis-voidetta. Sen avulla sänki varmaan luistaa ihon pinnalla sen sijaan, että pistää ihoa.

Satunnaisten pistojen vuoksi sinun ehkä kannattaa pysytellä kotona, kunnes sängen kriittinen kasvuvaihe on ohi. Osta riittävästi ruokaa kotiin, ennen kuin ajelet paikkasi.

Jos dinun on pakko poistua kotoa, kun sängen kasvatus on kesken, käytä kaapua tai tunikkaa. Tiedät kyllä, miksi.

Kyseessä ei ole edes siitä sängestä ärtyminen vaan pidemmätkin karvat ärsyttää. Kun yritän kasvattaa karvaa iho on vaan päivästä toiseen täynnä punaista pilkullista ihottumaa ja sitä jumalatonta kutinaa. Sängen ajelu joka päivä ei auta vaan pahentaa asiaa ja iho itsessään ärtyy tuosta niin paljon, että sheivailen niitä syntyviä punaisia paukamia sitten puoliksi. Parit ihotulehdukset ja märkivät haavatkin on koettu tämän takia. Rasvailu ei auta, olen kokeillut kaiken markettirasvoista apteekkirasvoihin ja kaikkiin kuoriviin sheivausrasvoihin vai mitä ne oli. Kaiken lisäksi alapäähän rasvojen laittaminen on rulettia, tai saan kaupan päälle - ah aina niin ihanan - hiivatulehduksen. Ap

Vierailija
20/24 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse kysymykseen: et ole ainoa!!! Mun pirulaiskarvat on vielä niin vaaleita, ettei niistä pääse eroon edes laserilla.  Luin jostain miesten hiustensiirroista joissa karvatuppi kaivetaan ylös päänahasta ja siirretään esim. ohimolle - kaivaisipa joku nuo karvat ylös ja siirtäisi vaikkapa rovioon. Siitä haaveillessa oon tyytynyt itse vahailemaan, olen Acorellen Cire Royalen suurkuluttaja. Ei maksettu mainos, on vaan mainio tuote - ei lappuja, ei kiirettä eikä kikkailua juuri oikean notkeuden kanssa eikä mitään tekniikkaharjoituksia kuten sokereilla. Hyvä vaha ei minusta ole mitään kosmetiikkaa vaan täysi välttämättömyys, suorastaan siedettävää elämää ylläpitävä tuote. Jos laserointi sopii karvoillesi muttei kukkarolle, mun rakentavin ehdotus ois että vahaa jonkun aikaa itse ja säästä laserointiin. Tsemppiä meille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme