palkkatoivomus toimitusjohtajan paikasta?
Osaisiko joku auttaa... Olen ihan pulassa, työpaikkahakemukseen pitäisi jokin perusteltu palkkatoivomus antaa, ja oman alan liiton yleisluontoiset vähimmäispalkkasuositukset on 2900 € ja siitä ylöspäin. Onko siten esim. 3500 € sopiva vai aivan liian vähän tj:n hommassa? Olisin itse laittamassa toiveeksi 3500 - 4000 €.
Kommentit (27)
vaikka palkkatoiveesi olisi 2000-3000 yli sen mitä ovat itse ajatelleet. Laita reilu toivomus ja lisää että neuvoteltavissa riippuen muiden etujen määrästä...
2.
johon ei kylläkään kuulu toimitusjohtajat.
Mutta etsin esim Tehtaanjohtaja tittlin ja isommissa yksiköissä (joissa liikevaihto yli 17 milj) mediaanipalkka koko maassa 6250 ja pääkaupunkiseudulla 1976. Pienemmissä tehtaissa taas koko suomen alueella mediaanipalkka on 5800 euroa/kk, pääkaupunkiseudulla 6676 euroa/kk.
isoissa yksiköissä sii 7976 euroa /kk
johon ei kylläkään kuulu toimitusjohtajat.
Mutta etsin esim Tehtaanjohtaja tittlin ja isommissa yksiköissä (joissa liikevaihto yli 17 milj) mediaanipalkka koko maassa 6250 ja pääkaupunkiseudulla 1976. Pienemmissä tehtaissa taas koko suomen alueella mediaanipalkka on 5800 euroa/kk, pääkaupunkiseudulla 6676 euroa/kk.
Pihalle lentää kuin leppäkeihäs vaikka seuraavana päivänä jos tulos ei omistajia miellytä.
Mun tuttuja tj:n hommissa. Palkka yli 5 000 €.
Minullakin palkka 4500 e/kk ja keskikokoisen kunnan päällikkötason tehtävissä ei siis lähelläkään toimitusjohtajaa.
päättää palkasta. Ei päätä muuten suuremmassakaan yrityksessä. Ehkä valtion leivissä on näin, mutta ei yksityisellä puolella.
Kyllä mielestäni tj homma on tietää vallitseva taso niin palkkojen kuin liikevaihdon kannaltakin.
Jos olet ollut tutkijana vaan, niin tiedätkö miten yleensäkin yrityksen rahavirta muodostuu, kuinka paljon pitää saada katetta että palkat + muut kiinteät kulut+vaihtuvat kulut saadaan katettua....ja että jotain jää vielä viivankin alle.