Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä talvea enää.

Vierailija
05.03.2023 |

Tuntuu, että tämä kylmyys ja lumi vaan jatkuu ja jatkuu. Tämä ei lopu ikinä!

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maailman onnellisin kansa" saa kärsiä vittumaisem pitkästä talvesta

Kesällä kärsitään taas v-maisen Pitkistä helteistä. Oispa aina marraskuu.

Vierailija
82/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun hempeät tuulet, maalis maksattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse talvehdin täällä Singaporen lämmössä ja samaan aikaan Suomessa kärvistellään pakkasessa. Noh..elämä on.

Vierailija
84/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kylmyys? Nytkin -1.8 ja hiki tulee ulkona kävellessä.

Näinhän ne ilmastonmuutoksella rahastavat kertovat että talvet ovat leutoja ja palmut kasvavat Suomessa kun on niin lämmintä joka talvi... ei ole mitään suurempaa huijausta kuin valtava rahastus ilmastonmuutoksen avulla...

Vierailija
85/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ilmastonmuutos?

Vierailija
86/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Aurinko paistanut jo monta päivää. Nytkin porottaa. Arskat päähän, lämmintä ylle ja lenkille.

Vierailija
87/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä talvi? Oon pattayalla beachillä ja kohta me mennään tissibaariin. :P

Vierailija
88/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästöt alas lumet takas. Kikkelis kokkelis mitäs ostit sähköauton.

Vierailija
89/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänäänkään ollut kuin -15 asteen leppoisa kevätpakkanen.

Vierailija
90/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin on lunta ja kylmää sitä lyhyempi on kesä ja minä tykkään.

Vierailija
91/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse talvehdin täällä Singaporen lämmössä ja samaan aikaan Suomessa kärvistellään pakkasessa. Noh..elämä on.

Yök. Liian kuumaa. Tuosta ilmastosta ei nauti kukaan.

Vierailija
92/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila välillä +17-20 on paras ja sitä odottelen. 

Vierailija
93/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on paljon parempi. Nyt on jo liian valoistakin. Kesäajan saisi oikeasti vihdoin lopettaa, mutta pian sekin on taas edessä. Kärsin koko ajan pahenevasta valoarkuudesta. Kesät ovat nykyään täyttä tuskaa ja toivon kylmää ja sateista kesää. En enää näe kesässä mitään hyvää. Tänä talenahan ei edes ole ollut montakaan oikeasti kylmää päivää, enkä ole joutunut käyttämään kunnollista talvitakkiani kertaakaan.

Sama! Nyt jo pelottaa tuleva kesä. Sellainen syvä helpotus iskee, kun ensimmäiset loppukesän viileämmåt ja pimeämmät illat tulevat: pian on taas syksy ja talvi!

Tunnen kyllä olevani usein niin vähemmistössä tämän kokemukseni kanssa. Itse en voi tajuta, miten voi nauttia kirkkaasta auringonpaisteesta, jota on niin vaikea päästä pakoon, lämmöstä jonka johdosta hiki virtaa ja on pukeuduttava niihin hellevaatteisiin ja paljastettava se talvenkalpea iho, äänisaasteesta (mopoilla yöt läpeensä pöristelevät teinit, aamulla kuudelta ruohonleikkauksen aloittavat, kaikki pörisijät ja sirkuttajat ja sirittäjät...)

Nyt jo liikaa valoa mun makuun :(

Vierailija
94/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA - rakastan pakkasia!

Pakkasta: 10, 15, 20, 25, 30 AAAAHHH

Jee

Vierailija
95/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talavi on piitkä suomessa. Siks meen pois aina helmikuusta huhtikuuhun phukettiin tai pattayalle

Vierailija
96/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nykyisin aina pas kasää. Huhtitoukokesä siedettävä jossei helle ala ennen sitä. Syyskuu myös hyvä.

Vierailija
97/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä on taas etelän lämmössä, ja uudestaan Pääsiäisenä. Jokohan sitten alkaisi lämpenemään jo...

Vierailija
98/102 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin on lunta ja kylmää sitä lyhyempi on kesä ja minä tykkään.

Päinvastoin. Nyt pakkasen ja lumen jälkeen tulee auinkoinen pitkä kesä!

Vierailija
99/102 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kärvistellä näiden pakkasten kanssa. Maaliskuussa ei toivoisi enää näin kylmää. Ihan kypsä olen.

Vierailija
100/102 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on paljon parempi. Nyt on jo liian valoistakin. Kesäajan saisi oikeasti vihdoin lopettaa, mutta pian sekin on taas edessä. Kärsin koko ajan pahenevasta valoarkuudesta. Kesät ovat nykyään täyttä tuskaa ja toivon kylmää ja sateista kesää. En enää näe kesässä mitään hyvää. Tänä talenahan ei edes ole ollut montakaan oikeasti kylmää päivää, enkä ole joutunut käyttämään kunnollista talvitakkiani kertaakaan.

Sama! Nyt jo pelottaa tuleva kesä. Sellainen syvä helpotus iskee, kun ensimmäiset loppukesän viileämmåt ja pimeämmät illat tulevat: pian on taas syksy ja talvi!

Tunnen kyllä olevani usein niin vähemmistössä tämän kokemukseni kanssa. Itse en voi tajuta, miten voi nauttia kirkkaasta auringonpaisteesta, jota on niin vaikea päästä pakoon, lämmöstä jonka johdosta hiki virtaa ja on pukeuduttava niihin hellevaatteisiin ja paljastettava se talvenkalpea iho, äänisaasteesta (mopoilla yöt läpeensä pöristelevät teinit, aamulla kuudelta ruohonleikkauksen aloittavat, kaikki pörisijät ja sirkuttajat ja sirittäjät...)

Nyt jo liikaa valoa mun makuun :(

No kyllä on uusavutonta meininkiä. Oletko kuullut aurinkolaseista ja hatuista? Entäpä hihallisista ja lahkeellisista/pitkähelmaisista vaatteista? Aurinkorasvasta? Käypä ostamassa kesäksi muutama ohut, luonnonkuidusta valmistettu ihon peittävä vaate, kevyt lierihattu ja kunnolliset aurinkolasit. Ei kesällä ole pakko, eikä edes kannata, pukeutua mihinkään niukkoihin ihon paljastaviin makkarankuoriin. Sellaisissa vasta kuuma tuleekin, kun aurinko paahtaa suoraan iholle, eikä ilma kierrä vaatteiden sisällä. Kunnolliset vaatteet ja aurinkolasit ei toki muuta sitä, että kesästä ei tykkää. Mutta tekee se siitä ajasta huomattavasti helpompaa. Samahan se on talven suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi