Mies on äärimmäisen pihi ja hoidattaa kakaraan minulla
Ja minä saan aina lapsen tapaamisviikoilla hoitaa ja vahtia hänen lastaan kun hän itse loikoilee sohvalla. Olettaa että kokkaan ja siivoan siellä. Todellisuudessa en jaksa yhtään lasta, mutta en halua olla tylykään tätä kohtaan koska lapsi tulee joka tapauksessa pakolla miehelle vuoroviikoin.
Mies kyllä maksaa lapsensa kulut mutta esim kaupassa tekee tarkan jaon että minä maksan omani ja hän omansa. Mies tienaa 5000e bruttona. Itse olen opiskleija ja tienaan 800-1200e /kk opintojen ohella.
Kommentit (20)
Ja jatkat tuon miehen kanssa siis mistä syystä? Olet ilmaisena piikana ja se on sulle ok?
Ja miksi oletkaan noin ihanan miehen kanssa? Sinähän olet mahdollistaja.
Ihana äitipuoli. Miksi et lähe meneen tosta suhteesta? Toivottavasti on käytöstavat lapsen seurassa, jonka seura on sinulle ilmeisen ei-toivottua
Ei voi olla totta!!! Ja jos on, olet hiton yksinkertainen, valmiiksi jo kynnysmatto, jota voi polkea.
Tangoon tarvitaan kaksi. Siinähän pyörähtelet ihan omassa liemessäsi.
Onhan tää provo? On kunniaksi sulle, että pidät lapsesta huolta. Se ei ole kuitenkaan sun tehtäväsi. Vaikka pidän lapsista, olen päiväkodissa töissä, olen yh, niin sanoisin sulle, että jos et voi muuten pitää rajoja, niin lmiehen kapsiviikoilla minulla olisi valravasti opiskeltavaa.
Miksi siivoat tai kokkaat miehen luona? Mitä mies tekee sinun hyväksesi?
Monesti on syynsä sillä, miksi on erottu. Odottikohan mies ex-vaimon tekevän kaiken: kokkaavan, siivoavan ja hoitavan lapsen.
Se kannattaa elämässä muistaa, että rakkaus laittaa auttamaan, tukemaan sekä välittämään. Hyväksikäyttö, oli se seksuaalista, ajallista, taloudellista, ei ole rakkautta.
Miehelle kannattaa olla tyly ja jättää se. Vai aiotko olla sen kanssa loppuelämäksi ajan. Mietis vähän mitä tahdot itselle millaista elämää elää.haluatko olla jonkun luuseri miehen lapsenvahtina.
Eipä tarvitse miettiä, miksi eksä on ukkoonsa kyllästynyt. Aloittajankin kannattaisi keskittyä opintoihinsa ja jättää tapaamiset sikseen lapsiviikoilla tai mieluummin kaikilla viikoilla tästä eteenpäin. Miesten kanssa pitää opetella olemaan tyly oikeissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kannattaa olla tyly ja jättää se. Vai aiotko olla sen kanssa loppuelämäksi ajan. Mietis vähän mitä tahdot itselle millaista elämää elää.haluatko olla jonkun luuseri miehen lapsenvahtina.
Kannattaa puhua ja keskustella.
Nauraisin jos minulla olisi lisääntynyt mies ja se olettaisi saavansa minusta ilmaisen piian. :D
Mutta kukin tyylillään.
KakaraanSA!! TOISTAN, kakaraanSA!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo?
Totta kai on. Sama aloitus toistuu pienillä variaatioilla melkein joka päivä. Tarkoitus on lietsoa mies- ja naisvihaa ja saada ihmiset riitelemään.
Jos mies on niin tarkka rahoistaan, niin ota puheeksi, että sinunkin aika on kallista, että jos vahdit hänen lastaan ja hoidat kotia, niin saa maksaa sulle siitä. Asutko miehen luona ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin jos minulla olisi lisääntynyt mies ja se olettaisi saavansa minusta ilmaisen piian. :D
Mutta kukin tyylillään.
Minä nauraisin vaikkei olisi lisääntynytkään. Kokata ja siivota aikuiselle ukolle. Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua ja keskustella.
Niin niin. Sitten se itsekäs mies varmaan heti nostaa takalistonsa sohvasta ja alkaa innokkaasti hoitaa sitä omaa lastaan ja siivoilla omaa kotiaan, kun sille vaan vähän sanoo. Ihan varmasti ei eksä vaan hei sanonut ja ihan turhaan erosi, sillä juttelulla olisi kaikki hei käden käänteessä hoitunut.
Jos kotona ei ole tilaa niin mene vaikka kirjastoon opiskelemaan. Tai koitat saada miehen lapsiviikolle mahdollisimman paljon töitä. Sanot vielä miehelle, että haluat antaa heille tilaa olla toistensa kanssa!
Jaahas. Ja miksiköhän olet tuon miehen kanssa, mahtaako hänen tuloillansa olla mitään tekemistä asiassa.