Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisellä lääkärillä käynnistä Kela korvaa enää 8e

Vierailija
05.03.2023 |

Miksi ihmeessä tuota summaa on pienennetty noin paljon?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Jos on rahaa mene yksityiselle jos ei ole rahaa niin mene julkiselle.

Julkiselle ei pääse. Terveysasemalla on vain takaisinsoittonumero, jonka soittoa saat väijyä viikon puhelin kädessä etkä silti saa aikaa.

Ei pidä paikkaansa. Hallituksen väsäämä soteuudistus korjasi tilanteen.

Ei korjannut. Mieheni lääkäriaika on nyt peruttu 2 kertaa, koska ei ole lääkäriä, ja joka kerralla aika on siirtynyt kuukauden eteenpäin. Ihmettelen jos pääsee ennen kesää.

Sydänongelmien takia pitäisi käydä tässä kuussa vuosikontollissa.

Syksyn soittoajalla sanoivat tk:ssa, että ajan voi varata heti alkuvuodesta. Ei ennen.

No varasin, tai yritin varata aikaa heti alkuvuodesta.

Olen nyt ollut reilun 2 kk ajanvarausjonossa. Aika tulee sitten kun se tulee, jos tulee.

Myös meillä käy mies sydänkontrollissa erikoissairaanhoidossa ja tk-aika löytyy, kun menee paikan päälle varaamaan. Suosittelen, että miehesi menee kysymään aikaa tk:n luukulta.

Eri alueilla Suomessa on ihan eri systeemit. Mulle tulee määräajoin kotiin kutsu. Kaks stenttiä on aikaisemmin laitettu. Jonkin aikaa sen jälkeen kunto oli nouseva, nyt se on taas laskeva. Sanoin siitä viime tarkastuksessa, nyt on lisätutkimuksia tulossa. Ei tässä paljon hymyilytä, olis kiva olla terveempi.

Vierailija
122/124 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ja elämäntavat kuntoon niin ei tarvitse käydä lääkärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta hankkia  terveysvakuutus vakuutusyhtiöltä. Mita nuorempana hankkii sitä pienempi maksu. Ei tarvitse sitten kun sairastuu vinkuu kelan luukulla. Vakuutus maksaa 600-800 vuosi riippuu yhtiöstä vakuutettavan iästä. Aika moni laittaa tuon rahan alkoholiin ja tupakkaan. Sitte kun sairastuu on veronmaksajien varoilla hoidattamassa syöpää. Alkoholin ja tupakan haitat maksaa 1.4 miljardia yhteiskunnalle vuositasolla tästä puuttuu työnantajien menettämät rahat kun joutuu hankkii tilalle uuden tekijän. Paljon alkoholia käyttävä pitää krapula päiviä. Näilläkin rahoilla voitaisiin julkista terveydenhoitoa kehittää. Valtio saa alkoholista kutakuinkin saman summan rahaa jonka se joutuu käyttää alkoholista aiheutuneiden sairauksien hoitoon. Nää tupakan ja viinan takia sairastavat on jonoissa viemässä paikan muilta. Itse aiheuttu pitäs kans itse hoitaa 

Vierailija
124/124 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nimenomaan maksaa se hoito itse kukaan ei oo kaatamassa alkoholia väkisin kenenkään kurkkuun. Eikä taida sytytellä tupakkaa huuleen. Jokainen itse omilla elämäntavoilla voi paljon vaikuttaa omaan terveyteensä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi